2010-2011 na 82games.com

Data: 2010-11-22 12:54:49
Autor: wiLQ
2010-2011 na 82games.com

Hej,

Udostepnili dane za ten sezon, probka oczywiscie mala i moze nic nie
znaczyc, ale pare danych jest wg mnie godnych uwagi...

1) http://www.82games.com/1011/1011TOR.HTM

Moze mi ktos wyjasnic dlaczego Amir Johnson nie gra w kazdym meczu
dopoki nie zlapie 6 fauli? Fakt, ze generalnie to nie byloby dlugo, ale
na pewno dluzej niz gra w tej chwili. Plus ciekawe kiedy Raptors dojda
do wniosku, ze Bargnani to franSZAJS plejer ;-)

2) http://www.82games.com/1011/1011NYK.HTM

Gdyby na teraz oceniac offseason Knicks... bylaby parodia ;-)
Ale przynajmniej w miare szybko sie zorientowali, ze startowanie
Mozgovem to fatalny pomysl... i co u licha sie dzieje z Randolphem?

3) http://www.82games.com/1011/1011HOU.HTM

Rockets dostaja najwieksze baty z Yao na boisku... whaaaat?
Czyzby koniec jego kariery? Czy tylko chwilowe problemy z ponownym
ustawieniem zespolu pod niego?

4) http://www.82games.com/1011/1011DEN.HTM

Afflalo jako sleeper w fantasy sprawdzil sie wysmienicie, ale Nuggets
moze jednak powinni wykopac JRa z doghouse?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-11-22 07:07:18
Autor: Leszczur
2010-2011 na 82games.com
On 22 Lis, 12:54, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
[...]

Bo działoby się to w 12 minucie meczu? ;-)

Fakt, ze generalnie to nie byloby dlugo, ale
na pewno dluzej niz gra w tej chwili. Plus ciekawe kiedy Raptors dojda
do wniosku, ze Bargnani to franSZAJS plejer ;-)

Nie dojd± dopoki nie pojawi sie inny kandydat. Nawet jesli to
frenszajs plejer to trzeba go dopieszczac.

2)http://www.82games.com/1011/1011NYK.HTM

Gdyby na teraz oceniac offseason Knicks... bylaby parodia ;-)

Gallo rzadzi! Wiedzialem! Amare powoli tez zaczyna sie odnajdywać.
Bardzo powoli. A Mozgovem grali, bo Furiat niedomagał!

Ale przynajmniej w miare szybko sie zorientowali, ze startowanie
Mozgovem to fatalny pomysl... i co u licha sie dzieje z Randolphem?

Randolph po prostu jest sob±! Trudno winic Knicks za to ze probowali.

3)http://www.82games.com/1011/1011HOU.HTM

Rockets dostaja najwieksze baty z Yao na boisku... whaaaat?

Poza tym po takiej kontuzji do formy dochodzi sie miesiacami. Poza tym
18 mpg w 5 meczach, to naprawde niewielka probka.

Czyzby koniec jego kariery? Czy tylko chwilowe problemy z ponownym
ustawieniem zespolu pod niego?

Problemy z form±, zdrowiem, wpasowaniem w nowy zespol.

4)http://www.82games.com/1011/1011DEN.HTM

Afflalo jako sleeper w fantasy sprawdzil sie wysmienicie, ale Nuggets
moze jednak powinni wykopac JRa z doghouse?

Ale to nie doghouse JR'a jest ich problemem. Płytka rotacja (albo
raczej brak jakiejkolwiek) pod koszem, plus bardzo słaby pocz±tek
sezonu Billupsa oraz Nene. Na szczescie Birdman wraca juz niedługo ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-11-22 19:56:56
Autor: wiLQ
2010-2011 na 82games.com
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Moze mi ktos wyjasnic dlaczego Amir Johnson nie gra w kazdym meczu
> dopoki nie zlapie 6 fauli?

Bo działoby się to w 12 minucie meczu? ;-)

Ale przynajmniej gralby max mozliwy, a nie jeszcze mniej ;-)

> [...]

Gallo rzadzi! Wiedzialem! Amare powoli tez zaczyna sie odnajdywać.
Bardzo powoli. A Mozgovem grali, bo Furiat niedomagał!

Startowal i grywal takze gdy Turiaf byl zdrowy.

> Ale przynajmniej w miare szybko sie zorientowali, ze startowanie
> Mozgovem to fatalny pomysl... i co u licha sie dzieje z Randolphem?

Randolph po prostu jest sob±! Trudno winic Knicks za to ze probowali.

Probowali? Bo wlasnie mam wrazenie, ze stracil szanse zanim ja dostal.
Nie mogl dostac tyle minut ile Mozgov?

> [...]

Poza tym po takiej kontuzji do formy dochodzi sie miesiacami. Poza tym
18 mpg w 5 meczach, to naprawde niewielka probka.

OK, ale co to oznacza dla Rockets? Stracony sezon? I co dalej z Yao?
Odpuscic czy extension?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-11-22 13:24:41
Autor: Leszczur
2010-2011 na 82games.com
On 22 Lis, 19:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Gallo rzadzi! Wiedzialem! Amare powoli tez zaczyna sie odnajdywać.
> Bardzo powoli. A Mozgovem grali, bo Furiat niedomagał!

Startowal i grywal takze gdy Turiaf byl zdrowy.

A tam - Turiaf nigdy nie byl zdrowy. Poza tym Mozgov ma dobrego
jumpera z 3 metrów, umie rzucić hakiem. Prawie gwiazda.

> Randolph po prostu jest sob±! Trudno winic Knicks za to ze probowali.

Probowali? Bo wlasnie mam wrazenie, ze stracil szanse zanim ja dostal.
Nie mogl dostac tyle minut ile Mozgov?

Nie i powiem Ci dlaczego - Mozgov moze i ma mniejszy talent, ale
przynajmniej probuje sie poruszac w ramach systemu. Randolph jak juz
dostanie pilke, to od razu dostaje widzenia tunelowego i sie ryje na
kosz. Czy trzeba czy nie. A przeciez od takich działan jest tam Amare!
Tak wiec chyba sam pozbawil sie tej szansy.

> [...]
> 18 mpg w 5 meczach, to naprawde niewielka probka.

OK, ale co to oznacza dla Rockets? Stracony sezon? I co dalej z Yao?

Czekaj - dopiero zagrali 11 spotkan. Pogadamy w kwietniu, albo po tym
jak Yao tez bedzie out for season.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-11-23 09:09:37
Autor: s
2010-2011 na 82games.com

Startowal i grywal takze gdy Turiaf byl zdrowy.

A tam - Turiaf nigdy nie byl zdrowy. Poza tym Mozgov ma dobrego
jumpera z 3 metrów, umie rzucić hakiem. Prawie gwiazda.

A moim zdaniem to przede wszystkim "chłyt matertindowy", jak mawiaj± Ani Mru Mru.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-11-22 14:51:56
Autor: Tomasz Radko
2010-2011 na 82games.com
W dniu 2010-11-22 12:54, wiLQ pisze:

[...]

Bo, widzisz, jak Ĺ‚apie drugi faul w pierwszej kwarcie, to trzeba go
posadzić. Albo trzeci w drugiej. Po co? Bo inaczej mógłby wylecieć za
faule. A sam rozumiesz, że trzeba go oszczędzić na crunch time, bo
punkty zdobywane w ostatnich pięciu minutach meczu liczą się podwójnie.

2010-2011 na 82games.com