2011/2012 - Mistrz Polski - Śląsk Wrocław

Data: 2012-05-06 19:21:31
Autor: AJK
2011/2012 - Mistrz Polski - Śląsk Wrocław
I? --
AJK (prowokując)

Data: 2012-05-06 19:53:45
Autor: ArekM
2011/2012 - Mistrz Polski - Śląsk Wrocław

I?

Jezeli Wisła sie podłożyła, to zrobiła to na tyle sprytnie, ze nie było tego na boisku widac :) A przynajmniej ja nie zauwazyłem.

Niby Sląsk to "słaby mistrz", ale ... w zeszlym sezonie wicemistrzostwo, w tym roku mistrzostwo. Jak to tłumaczyc?

--
Pzdr!

Data: 2012-05-06 20:08:51
Autor: Hades
2011/2012 - Mistrz Polski - Śląsk Wrocław
Użytkownik "ArekM"
[...]

Moze bardzo dobrym trenerem a moze tylko tym ze mieli jednak
w koncowce farta?
AM

Data: 2012-05-06 23:02:40
Autor: grzeda
W dniu 2012-05-06 20:08, Hades pisze:

Moze bardzo dobrym trenerem a moze tylko tym ze mieli jednak
w koncowce farta?

Trzy ostatnie mecze zagrali dokladnie tak jak cala runde jesienna - fart + stale fragmenty. A ze inni grali jeszcze wiekszy piach, to Slask jakos doczlapal. No poezji w tym mistrzostwie to nie bylo.

pozdr
PG

Data: 2012-05-06 23:09:27
Autor: Cavallino

Użytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jo6ote$jvg$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Niemniej - wygrali te ostatnie mecze, czego inni nie zrobili, więc gratulacje za majstra.
Oby Solorz sypnął kasą i blamażu nie było w LM.

Data: 2012-05-06 20:35:12
Autor: jadryś
2011/2012 - Mistrz Polski - Śląsk Wrocław
W dniu 2012-05-06 19:21, AJK pisze:
I?

I - gratulacje dla drużyny i jej trenera.

Data: 2012-05-06 21:13:08
Autor: CGC
2011/2012 - Mistrz Polski - Śląsk Wrocław
Dnia Sun, 6 May 2012 19:21:31 +0200, AJK napisał(a):

I?

I dobrze tak frajerom. :-> Niech sobie teraz narzekający wszem i wobec zajrzą w historię gier swoich
asów i policzą żałosne wtopy. Już? No właśnie, o tym proszę sobie
pomedytować. Bo że rąbek od spódnicy jest w spisu antylegijnym, zupa była
za słona, a sędzia ślepy to naprawdę znakomite argumenty, naprawdę... --
CGC

Data: 2012-05-06 21:53:06
Autor: yamma
CGC wrote:
[...]

Chyba za dużo czytasz legijnych forów. ;-) Czasami jak tam czytam o spisku sędziów i jakiejś koalicji antylegijnej, to przestaję się dziwić Lemowi, że powiedział, to co powiedział. Debili tam jest naprawdę pod dostatkiem.
W każdym razie, gratulacje! Jeśli mam być szczery, to już naprawdę wolę żeby koronę włożył Śląsk niż Ruch z kibolią gwiżdżącą na polski hymn. A jeśli obecny sezon ma być na Łazienkowskiej czymś w rodzaju katharsis, to ja jestem w stanie to przeboleć.
yamma

Data: 2012-05-06 23:04:17
Autor: smiglostopy
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
W każdym razie, gratulacje! Jeśli mam być szczery, to już naprawdę wolę
żeby
koronę włożył Śląsk niż Ruch z kibolią gwiżdżącą na polski hymn.

Te gratulacje to chyba tak pro forma? Kibicujac Legii ciezko gratulowac Mistrzostwa druzynie ktora z palcem w nosie, kilka kolejek temu objechalo sie 4:0. Podobnie byloby z Ruchem po tym co pokazali przeciw Legii w lidze i finale PP. Moze to wyraz mojej frustracji, ale tegoroczne Mistrzostwo Polski nie tyle bylo zdobyte przez Slask, co przegrane przez Legie. Po 2:3 z Widzewem to  najbardziej frajersko przegrany tylul. Minimalnym pocieszeniem jest fakt ze zepsulismy Pyrlandczykom wielka fete i parade w centrum miasta z okazji zdobycia trzeciego miejsca.

Data: 2012-05-07 07:22:04
Autor: sebcio
W dniu 2012-05-07 01:04, smiglostopy pisze:
yamma<yamma@wp.pl>  napisał(a):

W każdym razie, gratulacje! Jeśli mam być szczery, to już naprawdę wolę
Ĺźeby
[...]

Prawdziwym sprawdzeniem będzie LM, żeby znowu się nie okazało że polskiemu mistrzowi wleje jakaś półamatorska drużyna.

Data: 2012-05-07 08:43:36
Autor: yamma
yamma<yamma@wp.pl>  napisał(a):

W każdym razie, gratulacje! Jeśli mam być szczery, to już naprawdę
wolę żeby koronę włożył Śląsk niż Ruch z kibolią gwiżdżącą na
polski hymn.

Gdzieś mi wcięło post śmigłostopego, więc pozwolę sobie odpowiedzieć pod tym postem.

Te gratulacje to chyba tak pro forma?

Jak najbardziej! :-)

Kibicujac Legii ciezko
gratulowac Mistrzostwa druzynie ktora z palcem w nosie, kilka
kolejek temu objechalo sie 4:0. Podobnie byloby z Ruchem po tym co
pokazali przeciw Legii w lidze i finale PP.

Z dwojga złego już wolę Śląsk. Tylko tyle.

Moze to wyraz mojej frustracji, ale tegoroczne Mistrzostwo Polski
nie tyle bylo zdobyte przez Slask, co przegrane przez Legie. Po 2:3
z Widzewem to najbardziej frajersko przegrany tylul.

Jedni mówią o frajerstwie, inni spodziewali się tego już w marcu. Stanowski z weszlo.com ma teraz pełne prawo nazwać wszystkich swoich oponentów głupcami. Trzeba było wysłać w marcu na ławkę obydwu Serbów i zrobić rewolucję w zespole. Legia była wtedy na 1 miejscu, miała jeszcze kupę meczów do końca i bardzo przyjazny terminarz. Była alternatywa, można było ryzykować. Zresztą jeden z tych Serbów bardzo ładnie podsumował wczoraj rundę wiosenną w swoim wykonaniu notując mnóstwo strat i niecelnych zagrań i na koniec łapiąc debilną czerwoną kartkę. No ale żeby posadzić na ławce Ljuboję i Radovica, to trzeba mieć jaja a nie orzeszki. Kurczę! To jest dla mnie kompletnie niepojęte jak można było tak psuć morale zespołu uparcie wystawiając piłkarza, który w takie formie nie miał prawa nawet powąchać murawy. A potem Maciunio wielce zdziwiony, że jeden i drugi sobie odpuścił.

Minimalnym pocieszeniem jest fakt ze zepsulismy Pyrlandczykom wielka
fete i parade w centrum miasta z okazji zdobycia trzeciego miejsca.

Dziękowałem Bogu, że ten rzut wolny był właśnie w tym miejscu. Parę metrów w lewą stronę i "Borsuk" nie dopuściłby do piłki nikogo.
yamma

Data: 2012-05-07 10:49:23
Autor: Cavallino
2011/2012 - Mistrz Polski - Śląsk Wrocław

Użytkownik "smiglostopy   " <smiglostopy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:jo701h$5mn$1@inews.gazeta.pl...
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

[...]

Dokładnie tak, ale identycznie przegrał Lech w 2009 i Wisła w 2010.

Minimalnym pocieszeniem jest fakt ze zepsulismy Pyrlandczykom wielka fete
parade w centrum miasta z okazji zdobycia trzeciego miejsca.

ROTFL !!!!
Jeśli wierzysz w to co mówisz, to jesteś nieźle oderwany od ziemi....
Byłoby co fetować - 3 miejsce zamiast 4tego.

Jeśli już to wicemistrz byłby powodem do fety, jako że Lech go nigdy jeszcze
nie zdobył.

Data: 2012-05-07 12:31:14
Autor: Fedor
W dniu 2012-05-07 10:49, Cavallino pisze:
Jeśli wierzysz w to co mówisz, to jesteś nieźle oderwany od ziemi....
Byłoby co fetować - 3 miejsce zamiast 4tego.

No przeciez i tak byla 'feta': "Po kończącym rozgrywki meczu z Widzewem piłkarze i trenerzy Lecha Poznań prosto z Łodzi udali się na poznański Plac Wolności. Tam spotkali się z czekającymi już na nich kibicami i podziękowali im za doping i wsparcie w minionym sezonie. "

Na ktorej zreszta Stilic podkreslil, ze w Poznaniu maja wielki kompleks stolicy i 'pozdrowil' Legie.

Data: 2012-05-07 13:08:25
Autor: yamma
Fedor wrote:

Na ktorej zreszta Stilic podkreslil, ze w Poznaniu maja wielki
kompleks stolicy i 'pozdrowil' Legie.

Widzę, że po tych kilku tygodniach wyciągania drzazg z dupy Stilic wyraźnie zmiękł i teraz zaczyna się podlizywać wszystkim naokoło. A taka gwiazda z niego była... Normalnie, telefon miał rozgrzany do czerwoności. :-)
yamma

Data: 2012-05-07 13:13:53
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-07 13:08, yamma pisze:
Fedor wrote:

[...]

Jakoś Wam, w tej warszawce się nie podlizuje.

Data: 2012-05-07 13:21:42
Autor: Hades
2011/2012 - Mistrz Polski - Śląsk Wrocław
Użytkownik "jadryś"
[...]

E tam gadasz. Przeciez wiadomo nie od dzis ze marzeniem kazdego
pilkarza w tym kraju jest gra w tym warszawskim dziadostwie wiec i
Stilic napewno o tym po cichy marzy.
AM

Data: 2012-05-07 13:28:15
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-07 13:21, Hades pisze:

[...]

Wątpię, już wcześniej Stilic był kuszony przez Legię, ale stanowczo odmówił. Facet mimo wszystko ma coś w sobie z Poznaniaka, a taki z własnej, nieprzymuszonej woli w Legii grał nie będzie.. ;-)

Data: 2012-05-07 13:37:06
Autor: yamma
jadryś wrote:

Wątpię, już wcześniej Stilic był kuszony przez Legię, ale stanowczo
odmówił. Facet mimo wszystko ma coś w sobie z Poznaniaka, a taki z
własnej, nieprzymuszonej woli w Legii grał nie będzie.. ;-)

Mhm. Jak go Rumak zesłał na ławkę, to od razu się w nim poznaniak obudził. Znamy takich piłkarzyków. U nas też jedna taka "gwiazda" poleciała z pucharem do Starucha i teraz Żyleta go kocha i skanduje jego nazwisko, mimo, że był najgorszym piłkarzem na boisku.
yamma

Data: 2012-05-07 18:02:01
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-07 13:37, yamma pisze:
jadryś wrote:

[...]

Przyczyna tego zesłania była prosta. - Wiadomo było od dość dawna że Semir odchodzi z Lecha. A taki zawodnik raczej nie będzie gryzł murawy w walce o zwycięstwo.
A co do Legii, - jak mogliście się pozbyć takiego zawodnika jak Manu?

Data: 2012-05-07 18:09:21
Autor: yamma
jadryś wrote:
W dniu 2012-05-07 13:37, yamma pisze:

Przyczyna tego zesłania była prosta. - Wiadomo było od dość dawna że
Semir odchodzi z Lecha. A taki zawodnik raczej nie będzie gryzł
murawy w walce o zwycięstwo.

Dzisiejsz oświadczenie Legii trochę zmienia optykę tego stilicowego pajacowania: http://legia.com/news,29579-komunikat_legii_warszawa.html
Jak widać bardzo chciał przejść do Legii a tam go zlali sikiem prostym.

A co do Legii, - jak mogliście się pozbyć takiego zawodnika jak Manu?

Sam uciekł, bo nie mógł się odnaleźć w maciusiowej taktyce tysiąca podań na Ljuboję.
yamma

Data: 2012-05-07 22:22:47
Autor: Cavallino

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jo8s3j$fer$1@inews.gazeta.pl...
jadryś wrote:
[...]

LOL !!!!
Jak mam wybierać komu wierzyć, to jakoś zarządowi Legii nie mam zamiaru.
Stilic przynajmniej jeszcze nie trafił pod sąd za oszczerstwa.

Data: 2012-05-08 13:24:32
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-07 18:09, yamma pisze:
jadryś wrote:
[...]

Widać tylko że  Semir dopiekł im do żywego, a póki co to  te oświadczyny wyglądają żałośnie bo nie poparte są żadnymi dowodami. "Legia.com" może sobie pisać co chce, tylko że to ze stanem faktycznym ma mało wspólnego.

A co do Legii, - jak mogliście się pozbyć takiego zawodnika jak Manu?

Sam uciekł, bo nie mógł się odnaleźć w maciusiowej taktyce tysiąca podań na Ljuboję.
yamma

No tak, - opatrzność zdaje się opuściła ostatnio nie tylko Poznań, ale także Warszawę. Ten Skorża to nic innego niż Bakero..

Data: 2012-05-07 22:21:54
Autor: Cavallino

jadryś wrote:

[...]

Chyba źle analizujesz przyczyny.
Pomyśl raczej ile Semir wniósł do gry w meczach w których zagrał w tym roku i jakie były efekty jego grania?
Ewentualnie możesz zestawić wyniki z nim i bez niego.

Data: 2012-05-08 13:26:40
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-07 22:21, Cavallino pisze:

[...]

Myślę że na absencję Semira w ostatnim czasie złożyło się więcej niż jedna przyczyna - spadek formy. Taki zawodnik potrafi dać drużynie więcej niż wielu innych w szczytach ich dyspozycji. I w ogóle jestem przekonany że gdyby na Rumaka była wywierana jakaś presja na wyniki to jednak sięgnąłby po Stilicia.

Data: 2012-05-08 17:45:55
Autor: Cavallino
[...]

Racja.
Tyle że ostatni raz miał tak rok temu, na krótki okres,  a na dłuższy czas 3 lata temu, albo i 4.

Data: 2012-05-07 22:20:25
Autor: Cavallino

Użytkownik "Fedor" <nie@mam.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Na ktorej zreszta Stilic podkreslil, ze w Poznaniu maja wielki kompleks stolicy

Ta, jak ktoś używa słowa kompleks, to na 100% jest z Warszawy.
Syndrom przeniesienia, nie ma innego wytłumaczenia.

2011/2012 - Mistrz Polski - Śląsk Wrocław