2012 Polska - Ukraina - haratn±æ w ga³ê

Data: 2010-12-30 11:24:06
Autor: Grawer Gift
2012 Polska - Ukraina - haratn±æ w ga³ê

2012 Polska - Ukraina - haratn±æ w ga³ê Korci mnie taki temat Nie mam oczywi¶cie na my¶li dorabiania sie NIELEGALNIE na jakichkolwiek imprezach ( nie wymieniê o co chodzi , domyslnie wiadomo -:) )
ale nie powiem ze ,,przemk³a " mi taka mysl ale jak z dopuszaln± pr±dko¶ci± 140 km / godzinê na polskich autostradach , od razu wyhamowa³em , bo siê autostrada skoczy³a.

Chodzi o cos innego Mam swojego przedstawiciela na Ukrainie , a co , mogê miec .
I tak sobie pomysla³em czy nie zorganizowac jakiegos meczu , tak we dwóch i mo¿e nadac temu wydarzeni jak±¶ rangê , wydaæ gadzety z tej okazji np z jednej strony pi³ka + orze³ + napis 2012 z drugiej pi³ka , tryzub , i tez napis 2012 Oczywiscie nie ma mowy o pos³ugiwaniu siê nazwami czy logiem zadnej imprezy czy organizacji - moze nawet sam zastrzegê nazwê ,,haratn±c w ga³e 2012 "?

pytanie moje jest takie :
( za³oze siê ze wiekszo¶æ mysla³a ze pytanie bêdzie typu :
,,czy moge tak zrobiæ ?"
otó¿ nie )

pytanie jest takie : jak zrobiæ aby , mimo ze moge tak zrobiæ , bo ¿adnego prawa nie ³amiê :-) to jak zrobiæ zeby W£A¦NIE AFERA WYNIK£A !
dodam ze ga³a bedzie pla¿owa i do tego w siatkê wiec nic nie ³±czy imprez oprócz przypadkowej zreszt± daty -:)

duza afera pomog³aby nag³o¶niæ ma³± , kameraln± imprezê przyk³ady gad¿etów http://grawergift.blogspot.com/

Data: 2010-12-30 13:23:53
Autor: Jakub Jewu³a
[...]

Wynajac paru pismakow, plus siatki rozpiac pomiedzy krzyzami ;)

Data: 2010-12-30 14:02:19
Autor:
2012 Polska - Ukraina - haratn±æ w ga³ê
Jakub Jewu³a <biuro@skanowanie.com.pl> napisa³(a):
Wynajac paru pismakow, plus siatki rozpiac pomiedzy krzyzami ;)

no to by ju¿ by³a bramka -:)

przyk³ad i projekt gad¿etu nawet napis ,haratn±c w ga³e " siê zmiesci³ jak teraz z tego wielk± aferê zrobiæ ?
-:)

Data: 2010-12-30 14:04:40
Autor:
2012 Polska - Ukraina - haratn±æ w ga³ê
  <grawergift@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
przyk³ad i projekt gad¿etu nawet napis ,haratn±c w ga³e " siê zmiesci³

tyle ze siê ,,zapomnia³ "
no to teraz http://picasaweb.google.com/grawergift/2012PolskaUkrainaHaratnacWGaE#55564695
45721650082

--