(2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com

Data: 2013-08-07 08:22:22
Autor: lqhype
(2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com
Witam
Współpracuje z Firmą Markets.com od około 1,5 roku, inwestuje różnymi kwotami.Nie ma takiej możliwości aby pracownicy a tym bardziej Specjalista Inwestycyjny mieli dostęp do moich pieniędzy.
Ja kontroluje wszystko gdziekolwiek jestem nawet ze Smartphona, jestem zadowolony z obsługi a najbardziej z Kontaktów Specjalisty Inwestycyjnego.

Wszystkie tranzakcje monitoruje i zamykam w czasie rzeczywistym i nie czekam na nic miesiąc czasu.

(2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com