(2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com

Data: 2015-06-17 02:17:15
Autor: kamilpotejko
(2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com
Witam, moja przygoda z Marketscom i firmą Felson, która jest ich partnerem biznesowym trwała 3 tygodnie. Miało być pięknie...pieniądze miały spadać z Nieba. Sprzedawca namówił mnie na szybki zysk, bo jakaś tam spółka wchodzi na giełdę. Przy wpłacie 10 tyś. bonus i opiekun. Wypytałem dokładnie co i jak i wszystko wydawało się jasne. Wpłaciłem pieniądze. Opiekun zadzwonił. Zaczął opowiadać o tej nowej spółce, na której miałem zarobić, ale za mało pieniędzy mam żeby inwestować (tak ze 100 tyś. powinno być) więc zagramy innym "instrumentem". Była pszenica, olej, usd i jakiś tam "zysk". Zaczęły się namowy na większy kapitał. Ustaliliśmy 30 tyś. Wpłacałem w ratach z obawy o stratę, no ale były "zyski" więc opiekun bardzo namawiał. Nadszedł etap kupienia czegoś innego, bo rekomendacje dobre. I tak kupiliśmy srebro i cukier. Patrzę a tu pozycje na minusie. Dzwonię i pytam co robimy? Opiekun na to, że spokojnie, że to średnioterminowe pozycje, ale żebym się starał do tych 30tyś. dociągnąć. Jak 30tyś zostało wpłacone, tak pozycje się zamknęły jak również pieniądze zniknęły. Marketscom tłumaczy, że wiedziałem, że jest ryzyko, a odpowiedzialności za Felson nie bierze. I tak moje 3 tygodnie się skończyły.
Przestrzegam Wszystkich mających wątpliwości. Nie dajcie się nabrać!!! Ps. na którymś forum znalazłem adres e-mail marketsposzkodowani@wp.pl

Data: 2015-06-17 13:24:55
Autor: RobertS
W dniu 2015-06-17 o 11:17, kamilpotejko@gmail.com pisze:
[...]

Amber Gold to było za mało?

RobertS

Data: 2015-06-17 17:23:36
Autor: 666
(2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com
Chciwość, panie, chciwość...

-- -- -
Amber Gold to było za mało?

Data: 2015-06-17 20:23:37
Autor: Liwiusz
(2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com
W dniu 2015-06-17 o 17:23,  666 pisze:
Chciwość, panie, chciwość...

Chciwość jest akurat dobra i pożądana i na pewno każdy na tej grupie ją
ma. Tu po prostu była głupota, czyli niestosowanie zasady "inwestuje
tylko w to, co znam".

--
Liwiusz

Data: 2015-09-29 23:56:05
Autor: krzysztofoledzki34
W dniu środa, 17 czerwca 2015 20:23:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

Chciwość jest akurat dobra i pożądana i na pewno każdy na tej grupie ją
ma. Tu po prostu była głupota, czyli niestosowanie zasady "inwestuje

Witam. Mnie też chcieli omamić KOSMICZNYMI ZYSKAMI ale głupi nie jestem. Wiem że zysk 45% w 3 dni jest raczej nierealny albo wtedy gdy mamy piki takie jak ostatnio w Chinach i oczywiście obstawiamy short - Jak oni natrętnie dzwonią żeby już wpłacać depozyt!!! Ludzie to ich juz powinno się zamykać dożywotnio . W  ciągu jednego dnia DWÓCH PREZESÓW do mnie dzwoniło pytali czy mają delegować opiekuna rachunku... hehhehe może opiekunkę taką wiecie 60/90/60 i max. 19 lat nieużywaną przez tego PREZESA.

Jeszcze raz ostrzegam przed tą zgrają cwaniaków.

(2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com