2017

Data: 2018-01-28 20:25:16
Autor: Piotr Rezmer
2017
W 2017 powstało 55 wątków z czego aż 10 napisał MarkRainsun :)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2018-01-28 21:58:06
Autor: Grzegorz Rogala
2017
W dniu 28-01-2018 o 20:25, Piotr Rezmer pisze:
W 2017 powstało 55 wątków z czego aż 10 napisał MarkRainsun :)
A czego żeś sie Pan spodziewał w 2017r?
Usenet umarłbył śmiercią naturalną,
teraz wszyscy mają fejsbuka z wiadomościami z pierwszej ręki typu
jaka była kupa itp..
Takżeten, nie czas żałować róż gdy płoną kolce ;)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2018-01-30 00:26:41
Autor: Hinek
2017
W dniu 28.01.2018 o 21:58, Grzegorz Rogala pisze:

W dniu 28-01-2018 o 20:25, Piotr Rezmer pisze:
W 2017 powstało 55 wątków z czego aż 10 napisał MarkRainsun :)
A czego żeś sie Pan spodziewał w 2017r?
Usenet umarłbył śmiercią naturalną,

p.m.samochody ma się całkiem dobrze.

--

Hinek

Data: 2018-01-30 21:49:52
Autor: Grzegorz Rogala
2017
W dniu 30-01-2018 o 00:26, Hinek pisze:
[...]

Wyjontek! potwierdzajacy regule ;)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2018-01-29 16:16:42
Autor: Arni
2017
W dniu 28.01.2018 o 20:25, Piotr Rezmer pisze:
W 2017 powstało 55 wątków z czego aż 10 napisał MarkRainsun :)

a mi po odznaczeniu tych zaczętych w 2016 wychodzi 53. Tak sie zastanawiam od dłuższego czasu... czyżby przez to sikacz.pl tez się chylił ku upadkowi? Juz nie produkujemy mu kontentu ;)

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

Data: 2018-01-29 18:03:05
Autor: Piotr Rezmer
2017
W dniu 2018-01-29 o 16:16, Arni pisze:

a mi po odznaczeniu tych zaczętych w 2016 wychodzi 53. Tak sie
zastanawiam od dłuższego czasu... czyżby przez to sikacz.pl tez się
chylił ku upadkowi? Juz nie produkujemy mu kontentu ;)

Coś w tym jest. 19 wątków w zeszłym roku zostało otwartych z tego portalu. Co ciekawe, ostatni był w marcu. Długa prxerwa.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2018-01-29 21:48:48
Autor: Marcin N
2017
W dniu 2018-01-29 o 18:03, Piotr Rezmer pisze:
[...]

Uroczo:
nam jest źle, ale nic to, bo sąsiadowi też jest źle więc w sumie nam jest dobrze.

--
MN

Data: 2018-01-29 22:04:47
Autor: Arni
2017
W dniu 29.01.2018 o 21:48, Marcin N pisze:
[...]

tak, taka bezinteresowna złośliwość. Tak jak sąsiad bezinteresownie kradnie jabłka z naszego sadu

Data: 2018-01-29 22:05:29
Autor: Arni
2017
W dniu 29.01.2018 o 22:04, Arni pisze:

tak, taka bezinteresowna złośliwość. Tak jak sąsiad bezinteresownie kradnie jabłka z naszego sadu

... a potem je sprzedaje na targu jako swoje.

Data: 2018-01-30 00:17:49
Autor: hava.warsaw
2017
W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 16:16:44 UTC+1 użytkownik Arni napisał:
> [...]

Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

Arni! Uratowales moj dzien. Ze stopka zgadzam sie w 100%
Jak zaczne pisac czesciej to ukradne! ;-)
Pozdro
Gawron

2017