Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   2017 był rokiem przywracania sprawiedliwości. Na 2018 życzmy sobie odważnej mądrości, by zbudować Polskę na miarę 100-lecia Niepodległości - wersja mobilna

Data: 2018-01-01 13:43:09
Autor: jacekbialy80
Data: 2018-01-02 00:42:07
Autor: Darian
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

2017 był rokiem przywracania sprawiedliwości. Na 2018 życzmy sobie
odważnej mądrości, by zbudować Polskę na miarę 100-lecia Niepodległości

Był taki jeden co przywrócił sprawiedliwość w Niemczech
i budował 1000-letnią Rzeszę. Nazywał się wódz Adolf Hitler.
Niemców podniósł z kolan i zrobił z nich niewolników
na ich własne życzenie.
Teraz wódz Kaczyński "buduje" Polskę, podnosi Polaków z kolan
i robi z Polaków niewolników na ich własne życzenie.
Historia lubi się powtarzać.

Data: 2018-01-01 16:07:57
Autor: Zenek Kapelinder
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Liczy sie efekt koncowy. Obiecal hitler cos niemcom. I po kilkudziesieciu latach maja lepiej niz Polacy, Rosjanie. Slowa dotrzymal.

Data: 2018-01-01 17:50:19
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
W efekcie końcowym to Niemcy wysyłają człowieka na Księżyc, to Niemcy budują pierwszy reaktor jądrowy, a językiem Internetu jest język niemiecki.  Tylko Adi za wcześnie namieszał...

Data: 2018-01-02 10:03:35
Autor: Presidente de San Escobar
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

W efekcie końcowym to Niemcy wysyłają człowieka na Księżyc, to Niemcy budują pierwszy reaktor jądrowy, a językiem Internetu jest język niemiecki.  Tylko Adi za wcześnie namieszał...

Dzięki Adolfowi czy mimo Adolfa? Wnioskowanie o was takie pisuarowe - typowe
głupkowate.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-02 01:22:13
Autor: Darian
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d6977da-2c39-455f-bf2e-23bc64047242googlegroups.com...

Obiecal hitler cos niemcom. I po kilkudziesieciu latach maja
 lepiej niz Polacy, Rosjanie. Slowa dotrzymal.

Ci, którym Hitler obiecywał to otrzymali tylko powietrze rosyjskie
na zawsze.

Ja mam w dudzie swietlaną przyszłość z jakimkolwiek wodzem.
Wódz Kaczyński potrzebuje tylko niewolników, jak każdy wódz.

Data: 2018-01-01 18:27:36
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Nu...   Związek sowiecki się rozjebał, unie trafia, szlag, a wy towarzysze szukacie nowych panów?  Ala ma asa, kaczuś ma kota, a wy macie wyroki z opóźnionym zapłonem. Trzeba było spierdalać póki czas..

Data: 2018-01-02 00:22:43
Autor: japanizer
On Tuesday, January 2, 2018 at 11:27:37 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Nu...   Związek sowiecki się rozjebał, unie trafia, szlag, a wy towarzysze szukacie nowych panów?

To, że pisiorki chcą wyprowadzić Polskę z Unii nie oznacza, że Unię szlag trafia, komuchu.

Data: 2018-01-02 03:34:40
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Nie sztuka wyjść z Unii. Sztuka tak z Unii wyjść, żeby po Unii nic nie zostało.

Data: 2018-01-02 03:37:59
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
   Sztuka tak z Unii wyjść, żeby po Unii nic nie zostało.
-- -
Oprócz Niemiec oczywiście...

Data: 2018-01-02 16:17:43
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 12:34 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Nie sztuka wyjść z Unii. Sztuka tak z Unii wyjść, żeby po Unii nic nie  zostało.
Ale najpewniej skończy się tym, że nic nie zostanie z kaczojebców.

--
stevep

Data: 2018-01-02 09:32:57
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Narzekacie na świętojebców, a sami wstydu nie macie towarzyszu Piszczyk.

_kolektyw

Data: 2018-01-03 21:41:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 2 stycznia 2018 12:34:41 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Nie sztuka wyjść z Unii. Sztuka tak z Unii wyjść, żeby po Unii nic nie zostało.

Po co niszczyć Unię?

Sam pomysł Unii jako St. Zj. Europy jest nawet niegłupi. Chodzi o to, że jak
więcej narodów będzie w jednym wspólnym państwie bez granic wewnętrznych
i ze skoordynowanym systemem gospodarki i obrony, to nie będzie trzeba bać się
wojny na granicach i izolacji gospodarczej. Jedna gałązka się złamie, tam gdzie
pęk gałązek wytrzyma.

Problemem nie jest Unia jako taka tylko ekipa międzynarodowych bęcwałów, która
przyssała się do stołków, pasożytuje, komunizuje i usiłuje przekonać narody
Europy, że marchewka to owoc, ślimak to ryba, ogórki mają być proste a banany
krzywe (czy może odwrotnie?).

Jestem jak najbardziej za zacieśnieniem Unii, tylko trzeba z Brukseli wywalić
tych darmozjadów i pasożytów razem z budą i łańcuchem dopóki nie wprowadzą
neokomuny nieodwracalnej - i zastąpić ludźmi fachowymi i kompetentnymi w innych
dyscyplinach sportowych niż zdzieranie z podatnika.

To, że gniazda korposzczurów mieszczą się w Germanii, nie znaczy, że są
w ścisłym tego znaczeniu słowa niemieckie. Jak się dobrze przyjrzeć, to przecież AfD powstało ni mniej ni więcej tylko dlatego, żeby dać odpór
korpokracji, która tłamsi tak samo niemiecki duch narodowy jak wszystkie inne.

Data: 2018-01-04 06:05:46
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Spokojna glowa - przecież natura nie lubi próżni. Wszak obok EWG powstała kiedyś inna europejska wspólnota pod nazwą EFTA. Niegdyś skupiała Skandynawię, Szwajcarię, Austrię, Zjednoczone Królestwo, Islandię, no i salazarowską Portugalię. EFTA stała się nawet pierwowzorem dla NAFTA i gdyby nie EWG mieli byśmy dzisiaj dwie siostry po obu stronach Atlantyku (a może nawet jedną - North Atlantic Free Trade Asociacion?)..
Ale wszystko przed nami. A raczej przed Brytolami, bo EFTA nadal istnieje tam, gdzie Unia jej nie wyparła (Norwegia, Szwajcaria i Islandia). Brakuje im tylko silnego zwornika i kto wie, czy Londyn nie stanie się znowu stolicą świata?

JB

Data: 2018-01-04 06:23:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 15:05:47 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:

[...]

No królowa angielska to by była zadowolona z New British Empire.
Ale w międzyczasie kolejna przerwa w świętym spokoju.
Jak straszni mieszczanie to wytrzymają? ;D

Data: 2018-01-04 08:29:56
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Bardziej bym się obawiał o 'mieszczaństwo' Brukselskie.

Data: 2018-01-04 09:03:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 17:29:56 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Bardziej bym się obawiał o 'mieszczaństwo' Brukselskie.

A to jest już produkt upowszechnienia się filtrów Lindleya i wynalazków Sir
Thomasa Crappera. Kiedy tego nie było działała selekcja darwinowska i co bardziej dziedziczni syfilitycy z braku odporności spowodowanej wrodzoną
chorobą weneryczną marli na dżumy, cholery czy inne zarazy, a na ich miejsce
wchodziła świeża krew słoików z wiochy. Miejskie powietrze czyni wolnym i...
martwym, stąd dziś ludzie z syfem w genach rozmnażają się, zapadają na choroby
cywilizacyjne: fizyczne i umysłowe. Inaczej Brukselozy nie można sobie
wytłumaczyć; a nawet jak można, to nie trzeba - sam w/w powód wystarczy, reszta
to okoliczności "nadbudowy" jak wyrażali się XIX-wieczni klasycy.

Data: 2018-01-04 09:15:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 18:03:38 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

wytłumaczyć; a nawet jak można, to nie trzeba - sam w/w powód wystarczy, reszta
to okoliczności "nadbudowy" jak wyrażali się XIX-wieczni klasycy.

PS. Tylko zastanawiam się, kto tę przyczynę przywiózł: Leif Eriksson czy załoga Kolumba? ("A ja się Szanownego Pana zapytowywuję: kto to był taki ten Kristofer
Kolombo?" - "Ajajaj no kto! Nu taki jeden co odkrył Amerike. Majtki sze rozdarli
i zakrzyczeli: Żemia, żemia!")

Data: 2018-01-04 09:18:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 18:15:09 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Kolombo?" - "Ajajaj no kto! Nu taki jeden co odkrył Amerike. Majtki sze rozdarli

(PS^2. "Że się takiemu zechciało. Równie dobrze to on mógł odkryć i rozedrzeć
majtki swojej Salcie. Nie byłoby następnie takiego rabanu.")

Data: 2018-01-04 14:23:26
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Każdy buddysta powinien wierzyć w jedną tylko rzecz: Świat jest nadbudową umysłu. A jeśli tak, to i paskudztwa takie jak syfilis czy dżuma mają również swoje pierwotne źródło w umyśle.
Nauki ściśle i przyrodnicze twierdzą inaczej, ale nauki ścisłe zajmują się jedynie tworzeniem modeli rzeczywistości, a nie doświadczaniem jej na sposób bezpośredni. Tak więc nauka jest potrzebna i przydatna w wielu dziedzinach, jednak szkoda się nią przesadnie przejmować, gdyż wtedy można się poważnie rozchorować, jak to się przydarzyło pewnemu klasykowi z XIX wieku i jego późniejszym następcom..
Bo jak widać, czego się tkną, to jest chore. Na przykład była sobie kiedyś Europejska Wspólnota Węgla i Stali, a teraz mamy prostowanie ogórkow, sprowadzanie dzikusow i karanie tych, którzy jeszcze nie zgłupieli.

JB

Data: 2018-01-05 02:16:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 23:23:28 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Każdy buddysta powinien wierzyć w jedną tylko rzecz: Świat jest nadbudową umysłu. A jeśli tak, to i paskudztwa takie jak syfilis czy dżuma mają również swoje pierwotne źródło w umyśle.

A i owszem, przyznaję Tobie rację Jacku, że te zmiany, jak podział na "wieś vs. miasto" są antropogeniczne i zależą od stanu umysłu partycypantów.
Tyle że w odczuciu piszącego nin. post - bardziej zbiorowego niż jednostkowego.

Data: 2018-01-04 15:45:45
Autor: stevep
W dniu 2018-01-04 o 15:05, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Zamiast EFTY to podlej to wszystko NAFTĄ i podpal.

--
stevep

Data: 2018-01-04 08:26:02
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Piszczyk gdzie wy macie mózg?

Data: 2018-01-05 05:19:30
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 17:26 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Piszczyk gdzie wy macie mózg?

Ja o umiejscowienie czegoś czego nie masz nie pytam.

--
stevep

Data: 2018-01-04 22:10:18
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.

To was też nie można zapytać?
Przecież dostaliście barana na części zamienne.

_kolektyw

Data: 2018-01-05 15:49:36
Autor: stevep
W dniu 2018-01-05 o 07:10, jacekbialy80@gmail.com pisze:

To was też nie można zapytać?
Przecież dostaliście barana na części zamienne.

_kolektyw

Tyś baran i ciebie nie dostałem.

--
stevep

Data: 2018-01-05 08:32:26
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
No cóż Piszczyk... W takim razie dostaniecie przydział na kozę.
Przecież pisaliście, że lubicie zwierzęta?

_kolektyw

Data: 2018-01-06 06:40:46
Autor: stevep
W dniu 2018-01-05 o 17:32, jacekbialy80@gmail.com pisze:
No cóż Piszczyk... W takim razie dostaniecie przydział na kozę.
Przecież pisaliście, że lubicie zwierzęta?

_kolektyw

Chcesz rozkoszy to zamiast z kotem sprubój z kozą.

--
stevep

Data: 2018-01-06 04:04:13
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
To wy już macie kozę towarzyszu Piszczyk...
W takim razie dostaniecie byka - na części zamienne.

_kolektyw

Data: 2018-01-07 17:55:28
Autor: stevep
W dniu 2018-01-06 o 13:04, jacekbialy80@gmail.com pisze:
To wy już macie kozę towarzyszu Piszczyk...
W takim razie dostaniecie byka - na części zamienne.

_kolektyw

Dasz bo go nie masz.

--
stevep

Data: 2018-01-04 16:18:40
Autor: andal
On Thu, 04 Jan 2018 06:05:46 -0800, jacekbialy80 wrote:

[...]

stolica swiata jest Jeruzalem !

Data: 2018-01-04 08:27:56
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Powiedz to ludziom z Hamasu

Data: 2018-01-04 16:42:42
Autor: andal
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
On Thu, 04 Jan 2018 08:27:56 -0800, jacekbialy80 wrote:

Powiedz to ludziom z Hamasu

przeciez ja jestem z hamasu ;-)

Data: 2018-01-04 13:20:39
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
-- przeciez ja jestem z hamasu ;-)

to uważaj, żeby cię Żydzi na macę nie przerobili ;-)

Data: 2018-01-04 22:55:44
Autor: andal
On Thu, 04 Jan 2018 13:20:39 -0800, jacekbialy80 wrote:

-- przeciez ja jestem z hamasu ;-)

to uważaj, żeby cię Żydzi na macę nie przerobili ;-)

mam wiszace loki kolo uszu i nosze pol biustonosza na glowie

Data: 2018-01-04 11:53:21
Autor: Presidente de San Escobar
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Z ciebie też zaczyna wylewać się populistyczna głupota

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-04 14:41:31
Autor: Zenek Kapelinder
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Zjednoczona Europe wymyslil Lenin. Oczywiscie z jedynym slusznym ustrojem i stolica w Moskwie. Temat pociagnal Stalin i o piczny wlos by mu sie udalo.

Data: 2018-01-04 17:56:34
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Nie tyle Lenin co Lew Trocki.
Trocki był głównym ideologiem Światowego Związku Rad, to on przygotował wojsko do wymarszu na zachód tuż po zerwaniu Traktatu Brzeskiego w listopadzie 1918 roku (niektórzy mówią, że wtedy rozpoczęła się II Wojna Światowa).
JB

Data: 2018-01-05 00:15:20
Autor: Zenek Kapelinder
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Przyjmijmy ze jeden mial pomysl a drugi srodki zeby pomysl zrealiowac. Sam bym lepiej nie wymyslil ze zeby opanowac cala Europe trzeba byc wyzwolicielem a nie agresorem. Malo brakowalo zeby w Europie urzedowym jezykiem byl rosyjski.

Data: 2018-01-01 20:17:26
Autor: Zenek Kapelinder
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Uwazasz ze niemcy maja gorzej niz Polacy i Rosjanie? Adolf im obiecal ale ostatecznego terminu nie podal, nie twierdzil rowniez ze bedzie na poczatku latwo. Zawsze liczy sie efekt koncowy, z tym ze koniec wojny bedzie jak podpisza z nami traktat pokojowy i zaczna wyplacac reparacje. Wtedy sprawiedliwosci stanie sie zadosc.

Data: 2018-01-02 03:22:53
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
Dzisiejsze Niemcy ciągną kupony od szwindla zwanego Unią Europejską. Ale już wkrótce staną się zakładnikami tej unii, czyli będą musieli coraz więcej dopłacać, żeby ją utrzymać w kupie.
-- -
  Adolf im obiecal
-- -
Kim był Adolf? Prorokiem jakimś, czy może geniuszem wojny? Adolf to zwykła szumowina, która trafiła w swój czas. Gdyby bolszewicy przeszli przez Wisłę, Adolf obiecywałby komunizm w ojczyźnie Marksa i Engelsa.

W czasach Bismarcka Niemcy dostały szansę, aby stać się najpotężniejszym krajem na świecie. Wystarczyło tylko uczciwie prowadzić interesy i nie zrażać innych do siebie, a świat sam wskoczyłby im do kieszeni.
Takie Królestwo Kongresowe mogli kupić taniej niż Alaskę - wystarczyło poczekać, aż upadająca Rosja sama z tym towarem się zgłosi. Ale poszli na wojne, potem rozniecili pożar w kraju wroga, nad którym już nikt nie panował. Powstało siedlisko szumowin, które zniszczyło najpierw Rosję, potem Europę i tylko dzięki USA to gówno nie rozlało się na cały świat.
Kiedyś dojdzie do tego, że wybitni niemieccy uczeni wynajdą wirusa, który cofnie ewolucję człowieka do pitekantropa. A Niemcy zrobią wszystko, jeśli tylko uznają, że coś im się opłaca.

Data: 2018-01-02 10:02:30
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Uwazasz ze niemcy maja gorzej niz Polacy i Rosjanie? Adolf im obiecal ale ostatecznego terminu nie podal, nie twierdzil rowniez ze bedzie na poczatku latwo. Zawsze liczy sie efekt koncowy,

To nie Adolf im przyniósł dobrobyt głupku :DDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-02 09:29:41
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
A kiedy ci Niemcy mieli gorzej niż Polacy i Rosjanie? W czasach jagiellońskich?

Data: 2018-01-03 12:27:35
Autor: Presidente de San Escobar
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

A kiedy ci Niemcy mieli gorzej niż Polacy i Rosjanie? W czasach jagiellońskich?

Trzeba się uczyć i pracować a nie głupieć jak ty :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-02 16:16:07
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 01:07 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Liczy sie efekt koncowy. Obiecal hitler cos niemcom. I po  kilkudziesieciu latach maja lepiej niz Polacy, Rosjanie. Slowa dotrzymal.
Ale z ciebie trep.

--
stevep

Data: 2018-01-01 17:53:39
Autor: jacekbialy80
2017 był rokiem PiSsprawiedliwości.
To grzecznie powiedziane - powtórz koniowi, może cię polubi.

Data: 2018-01-02 10:01:31
Autor: Presidente de San Escobar
2017 był rokiem przywracania sprawiedliwości. Na 2018 życzmy sobie odważnej mądrości, by zbudować Polskę na miarę 100-lecia Niepodległości - wersja mobilna
Przywrócili sprawiedliwość TKM :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]