206 czy megane

Data: 2016-03-03 11:14:05
Autor: mirek
206 czy megane
Co byscie wybrali 206(rocznik ok 2004) czy meganke (rocznik ok 2001-2002)

megane 1.6
206 - 1.4

80% miasto

Chodzi mi o bezawaryjność

Data: 2016-03-03 13:29:16
Autor: Dominik & Co
206 czy megane
Dnia 03.03.2016 mirek <mirekspamno@op.eu> napisał/a:
Co byscie wybrali 206(rocznik ok 2004) czy meganke (rocznik ok 2001-2002)

Ja bym wybrał 206- bo po prostu mi się bardziej podoba :-)

A i tak trzeba dokładnie pomacać wybraną sztukę...

--
Dominik & kÄ…pany (via raspbianowy slrn)

Data: 2016-03-03 20:14:27
Autor: Cavallino
206 czy megane
W dniu 03.03.2016 o 14:29, Dominik & Co pisze:
[...]

Nic to nie da.
Toto się psuło na potęgę, nawet przy rocznikach o kilka lat młodszych.

Nawet jak dzisiaj (w momencie kupna) jest sprawne, to jutro zepsuje siÄ™ samo z siebie.
Syn miał taki z 2006 roku i to była taka sama tragedia jak moja kilka lat starsza Megane II.

Data: 2016-03-03 14:53:31
Autor: Przemyslaw P.
206 czy megane
A moja żona jeĽdzi 206 od kilku lat i w sumie mogę powiedzieć, że sprawuje się lepiej, niż mógłbym przypuszczać. Poza typow± eksploatacj±, jeden wahacz, czujnik od wentylatorów i to tyle przez kilka lat.

Data: 2016-03-03 14:09:37
Autor: J.F.
206 czy megane
UĹĽytkownik "mirek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:56d80e6f$0$688$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To nie wiesz, ze nie szuka sie wtedy samochodu na litere F ?

J.

Data: 2016-03-03 14:28:17
Autor: mirek
206 czy megane
W dniu 2016-03-03 o 14:09, J.F. pisze:
[...]

tylko ĹĽe tutaj nie ma na litere F.......

Data: 2016-03-03 16:05:33
Autor: PiteR
206 czy megane
na  ** p.m.s **  mirek pisze tak:

W dniu 2016-03-03 o 14:09, J.F. pisze:
Użytkownik "mirek"  napisał w wiadomo¶ci grup
Co byscie wybrali 206(rocznik ok 2004) czy meganke (rocznik ok
2001-2002) megane 1.6
206 - 1.4
80% miasto
Chodzi mi o bezawaryjno¶ć

To nie wiesz, ze nie szuka sie wtedy samochodu na litere F ?

J.

tylko że tutaj nie ma na litere F.......

Francuskiego

Mogę Cię zapewnić, że je¶li mówisz o Peugeot 206 to jest baaaaaaardzo awaryjny. Ludzie, którzy kupuj± samochody wg kryterium "bo ładny" nabieraj± się na niego.

Nie słyszę za to nic złego o Clio żeby się psuł. Kolega ma i nic nie naprawia ale on jest z tych, którym diabeł dzieci kołysze.

Kup sobie Fiata Pandę.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-03-04 22:29:31
Autor: Gędźbald I Srogi
206 czy megane
W dniu 2016-03-03 o 16:05, PiteR pisze:

Nie słyszę za to nic złego o Clio żeby się psuł. Kolega ma i nic nie
naprawia ale on jest z tych, którym diabeł dzieci kołysze.

Ta, a zapewne wraz z upływem przejechanych kilometrów przybywa mu bieżnika na oponach, a olej sam się regeneruje i oczyszcza filtr.

Data: 2016-03-04 23:52:30
Autor: PiteR
206 czy megane
na  ** p.m.s **  GędĽbald I Srogi pisze tak:

[...]

Tak mu mówię. Nie wymieniaj oleju. Ale on bogaty z domu.
Wymienia co 10 tys km.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-03-03 20:12:46
Autor: Cavallino
206 czy megane
W dniu 03.03.2016 o 11:14, mirek pisze:
[...]

Wybór między dżumą a cholerą.
Coś z Dalekiego Wschodu kup jak chcesz mieć spokój.

Data: 2016-03-04 08:51:06
Autor: ToMasz
206 czy megane
W dniu 03.03.2016 o 20:12, Cavallino pisze:
W dniu 03.03.2016 o 11:14, mirek pisze:
Co byscie wybrali 206(rocznik ok 2004) czy meganke (rocznik ok 2001-2002)

megane 1.6
206 - 1.4
jak widzisz nikt nie zwrócił uwagi na silniki. cotam silnik. za naprawę zapłacisz 2 tyś, ale silenblocki w zawieszeniu ważniejsze. A czy w peugeot 1.4 kryje się tylko 1 konktetny model silnika? Niema w nich różnic? to weź ten model, który dłużej jeździ, którego mechanicy od dawna znają
80% miasto

Chodzi mi o bezawaryjność

Wybór między dżumą a cholerą.
Coś z Dalekiego Wschodu kup jak chcesz mieć spokój.

Co prawda nic niemam do Twoich wyborów. ale czasami takie pytania wyglądają tak, jakbyś pytał czy lepiej wbijać gwoździa śrubokrętem krzyżakowym czy płaskim. młotek odpada

ToMasz

Data: 2016-03-04 22:27:43
Autor: Gędźbald I Srogi
206 czy megane
W dniu 2016-03-03 o 20:12, Cavallino pisze:

Coś z Dalekiego Wschodu kup jak chcesz mieć spokój.

Spokój się skończy kiedy się okaże, że nie ma części zamiennych. No bo skoro się nie psują, to po kiego diabła mieliby produkować części zamienne?

Data: 2016-03-04 14:42:24
Autor: Kamil 'Model'
206 czy megane
W dniu 2016-03-03 o 11:14, mirek pisze:
[...]

206-tka
Żona miała i sprawowało się to to rewelacyjnie. Totalna eksploatacja (silnik 2,0HDI 90KM) i nic nie chciało się popsuć więcej...

Data: 2016-03-04 06:35:24
Autor: Marcin Kiciński
206 czy megane
W dniu piatek, 4 marca 2016 14:42:26 UTC+1 uzytkownik Kamil 'Model' napisal:
206-tka
Zona miala i sprawowalo sie to to rewelacyjnie. Totalna eksploatacja (silnik 2,0HDI 90KM) i nic nie chcialo sie popsuc wiecej...

Obecnie w rodzinie jest 206 1,6HDI 110KM. Mialem nawet ostatnio pozyczona
na tydzien. Fajne auto, laczy w sobie dynamike i oszczednosc. Podobno
bezproblemowe.

Ale... mielismy kiedys w rodzinie inna 206, starsza, 1.4 benzyna, 75KM.
To byla totalna padaka. W tym aucie zepsulo sie wszystko co moglo (z pamieci: centralka silnika, skrzynia biegow, zegary na desce, ogolnie elektryka zyla wlasnym zyciem, w zawieszeniu tez chyba wymieniono
wszystkie mozliwe elementy).

Zatem jak dla mnie to wybor 206 to loteria.

Pozdrawiam
MK

Data: 2016-03-04 22:53:52
Autor: m4rkiz
206 czy megane
"mirek" <mirekspamno@op.eu> wrote in message news:56d80e6f$0$688$65785112news.neostrada.pl...
[...]

myslalem ze to powiedzonko z litera f to takie pieprzenie
dopoki nie zaczalem jezdzic partnerem i xsara picasso

generalnie nie zdazyla mi sie awaria ktora unieruchamia
samochod, ale dziesiatki drobnych upierdliwych usterek
glownie powodowanych ulanska fantazja projektantow

w stylu "a ecu damy na srodku komory silnika zlaczami
do gory i zakryjemy je foliowym workiem" (xsara)

ogranicznik drzwi w xsarze to masakra, dostep do
akumulatora to chyba na kacu po grubszej imprezie
robili - trzeba odkrecac fotel kierowcy
(chociaz sam akumulator przetrwal 15 lat!)

najwieksza porazka tego samochodu to kokpit z jasnego
szarego plastiku - dopiero po kilku latach ktos
zauwazyl ze w sloneczny dzien gowno widac przez
przednia szybe i zmienili w lifice plastiki na
ciemny grafit

gdyby nie to ze chcialem deske wydlubac do pomalowania
na czarny mat to nawet bym nie wiedzial ilu srubek
*fabrycznie* brakowalo w stelazu konsoli, i nie
mowimy tu o byle wkrecie mocujacym jakis detal ale
o *kilku* m8 10.9 z paru kluczowych miejsc przy drzwiach

ogolnie sa to auta przyzwoicie wygladajace z zewnatrz
ale zadnego citroena ani peugeota na bank juz nie kupie
bo odczucia ze srodka i eksploatacji to mam porownywalne
z duzym fiatem czy polonezem

zdecydowanie japonczyk albo cos od niemcow niz z psa

--
http://db.org.pl/

206 czy megane