20x Pocztowy

Data: 2009-02-28 10:09:44
Autor: MK
20x Pocztowy
Tylko dla informacji. 26.02 po przeczytaniu informacji o zmianach dotyczacych Killera zlozylem dodatkowe wnioski na lokaty po 1000 pln. 27.02 poszla kasa, a dzis otrzymalem potwierdzenie zalozenia lokat, niestety juz wg. nizszej stopy, ale jednak po 1000 pln.... czyli bez belki :).

MK

Data: 2009-02-28 11:34:03
Autor: sorden
20x Pocztowy
MK wrote:

[...]
:).

Nie lepiej bylo w Eurobanku zalozyc ?

--
in

Data: 2009-02-28 11:47:50
Autor: MK
20x Pocztowy
"sorden" <sorden@wp.pl> wrote in message news:gob4ev$56k$1mx1.internetia.pl...

Nie lepiej bylo w Eurobanku zalozyc ?

A po co mi dodatkowe konto? W Pocztowym jest fajne to, ze nic nie musze robic poza kilkoma kliknieciami. Prostota i komfort :).

MK

Data: 2009-02-28 06:37:40
Autor: Marcin K.
20x Pocztowy
A po co mi dodatkowe konto? W Pocztowym jest fajne to, ze nic nie musze
robic poza kilkoma kliknieciami. Prostota i komfort :).

Jasne ... ja swoje 20 tys wrzucilem na 2 miesiace do Noble Banku przez
OpenFinanca na 8%
20 kilka klikniec mniej a za 2 miesiace i tak wyjme wiecej niz Ty z
tych 20 tu lokat bezbelkowych
To jest prosto i komfortowo

Data: 2009-02-28 19:05:08
Autor: MK
20x Pocztowy
"Marcin K." <kamimar@gmail.com> wrote in message news:f85d300b-ce2a-4b23-84b2-84ecd55de12e33g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

Jakby policzyc i zalozyc, ze utrzyma sie 7% to chyba nie bedziesz wcale mial wiecej, ale to nie ma znaczenia... sa osoby, ktorym odpowiada zamrozenie kasy na 2 m-ce i takie, ktore wola miec do niej latwiejszy dostep.

MK

Data: 2009-02-28 19:39:46
Autor: Wiktor
20x Pocztowy
Marcin K. pisze:

Jasne ... ja swoje 20 tys wrzucilem na 2 miesiace do Noble Banku przez
OpenFinanca na 8%

te偶 chcia艂em tam za艂o偶y膰 lokat臋, ale gdy doszed艂em do momentu wyra偶enia zgody na przetwarzanie danych ujrza艂em:

"Wyra偶am zgod臋/y na przetwarzanie moich danych osobowych przez Open
Finance S.A. z siedzib膮 w Warszawie, w tym na udost臋pnianiu moich
danych osobowych jednostkom powi膮zanym z Open Finance S.A. w
rozumieniu przepis贸w ustawy z dnia 29 wrze艣nia 1994 roku o
rachunkowo艣ci (tj. Dz.U. z 2002 roku, Nr 76, poz. 694 ze zm.) (dalej
zwane Jednostki Powi膮zane) dla realizacji umowy, kt贸rej jestem stron膮,
jak i gdy jest to niezb臋dne do podj臋cia dzia艂a艅 przed zawarciem
niniejszej umowy oraz dla cel贸w marketingowych, w tym we wszystkich
innych celach okre艣lonych w przepisie art. 23 ust. 1 pkt 2 i 5 ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002
roku, Nr 101, poz. 926) oraz upowa偶niam Open Finance S.A. do
przekazywania moich danych osobowych oraz informacji obj臋tych
tajemnic膮 bankow膮 nast臋puj膮cym podmiotom: Noble Bank S.A., Noble Funds
S.A., Panorama Finans贸w S.A.
O艣wiadczam, 偶e powy偶sze dane przekazuj臋 Open Finance S.A. z siedzib膮 w
Warszawie dobrowolnie oraz 偶e zosta艂em/am poinformowany/a, i偶:
administratorem moich danych osobowych jest Open Finance S.A. z
siedzib膮 w Warszawie, przys艂uguje mi prawo dost臋pu do tre艣ci moich
danych osobowych oraz prawo ich poprawiania, dane osobowe s膮
udost臋pniane dobrowolnie."

najbardziej nie spodoba艂y mi si臋:
1. niezb臋dne do podj臋cia dzia艂a艅 przed zawarciem
niniejszej umowy oraz dla cel贸w marketingowych
2. przekazywania moich danych osobowych oraz informacji obj臋tych
tajemnic膮 bankow膮 nast臋puj膮cym podmiotom: Noble Bank S.A., Noble Funds
S.A., Panorama Finans贸w S.A.

z punktu 1 wynika, 偶e musisz si臋 zgodzi膰 na przekazywanie dla cel贸w marketingowych
z punktu 2 wynika, 偶e swoje najcenniejsze dane przekazujesz jakiej艣 firmie Panorama Finans贸w

Zrezygnowa艂em i za艂o偶y艂em w Meritum na 3m i oprocentowanie 7,5%

--
Wiktor

20x Pocztowy