21-01-2010 - spamowali psp

Data: 2010-01-22 10:28:15
Autor: mkarwan
21-01-2010 - spamowali psp
W dniu 21-01-2010 spamowali psp nowymi wątkami

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> - 7 nowych wątków

kupa - "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> - 6 nowych wątków

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> - 6 nowych wątków

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> -  6 nowych wątków

 "abc" <abc@wp.pl> - 5 nowych wątków

kałecki - "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> -  4 nowe wątki

"boukun" <boukun@neostrada.pl> -  4 nowe wątki

Data: 2010-01-22 11:14:36
Autor: awe
21-01-2010 - spamowali psp
No dobrze ale co z tego, czy to ma zachecac do spamu czy tez do niego zniechecac. Jaka w tym twoja rola. Chcesz byc funkcyjnym na grupie czy co?
Dlaczego nie zajmiesz sie czyms bardziej pozytecznym. Np w jakiejs organizacji charytatywnej czy innego rodzaju...
Nie bedziesz mial wtedy czasu na pierdoly
awe

Data: 2010-01-22 03:30:20
Autor: muto2100
21-01-2010 - spamowali psp
On 22 Sty, 11:14, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

otoz    to   zlozyl  skarge    do   burmistrza  miasta,   dyrektora
biblioteki    i  do  lokalnego   portalu   ze  Ja    spazmuje

Data: 2010-01-22 13:12:32
Autor: mkarwan
21-01-2010 - spamowali psp

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3fb7a922-e145-45e6-88ad-2c4b162a8cc7c4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Masz na to dowody?

Data: 2010-01-22 13:12:12
Autor: mkarwan
21-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjbtkt$j7t$1news.onet.pl...
[...]

Czemu robisz z siebie durnia?
Przecież wiesz, ze jestem przeciwnikiem zarzucania psp nadmierną ilością nowych wątków.
Pisałem o tym nie raz, nie dwa.

Data: 2010-01-22 17:09:12
Autor: awe
21-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjc5bs$ova$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no ale znalazles cudowny sposob aby te grupe spamowac. robisz to kazdego dnia puszczajac posty nie zwiazane z grupa a na domiar zlego dostajesz mase odpowiedzi w tej sprawie.
Szukasz popularnosci. Od kiedy zajales sie ta sprawa - psp to jeden wielki smietnik
awe

Data: 2010-01-22 18:03:40
Autor: Grzegorz Z.
21-01-2010 - spamowali psp
Dnia Fri, 22 Jan 2010 17:59:17 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

i pewnie jeszcze spamuje....

Data: 2010-01-22 18:09:46
Autor: cytryna
21-01-2010 - spamowali psp

Sprawdx i wszystko jasne:
TW IPN BU 00191/350 Ciekawe czy ktoś zgadnie co kryje się pod tą sygnaturą? ;-)

Autor: "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>   Data: 22 stycznia 2010 10:35:24 --

Data: 2010-01-22 19:14:41
Autor: awe
21-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:39da.00000463.4b59dbdanewsgate.onet.pl...
> [...]

Sprawdx i wszystko jasne:
TW IPN BU 00191/350 Ciekawe czy ktoś zgadnie co kryje się pod tą sygnaturą? ;-)

no kryje sie mkarwan - wszystko jasne, taka natura...
awe

Data: 2010-01-22 22:44:49
Autor: mkarwan
21-01-2010 - spamowali psp
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjcppo$6e2$1news.onet.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -- -
no kryje sie mkarwan - wszystko jasne, taka natura...

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2010-01-23 00:07:31
Autor: Grzegorz Z.
21-01-2010 - spamowali psp
Dnia Fri, 22 Jan 2010 22:44:49 +0100, mkarwan napisał(a):

> [...]

Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Tak samo jak publiczne nazywanie kogoś spamerem, ponieważ rozsyłanie spamu
to także czyn zabroniony.

A art 212 ze swojego paściarstwa wykreślcie albo przyznajcie się jakie to
"stanowisko" zajmujecie. --

Data: 2010-01-23 00:11:12
Autor: awe
21-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjd6ti$fd7$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.
-- -- -- -- -- -
glupi jestes? cos masz z glowa czy z oczami...przeczytalem wyciagnalem prawidlowe wnioski, co mi sad moze zrobic?
awe

Data: 2010-01-23 09:33:51
Autor: mkarwan
21-01-2010 - spamowali psp
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjdb6g$k6r$1news.onet.pl...

> [...]

glupi jestes? cos masz z glowa czy z oczami...przeczytalem wyciagnalem prawidlowe wnioski, co mi sad moze zrobic?

Kłamiesz ponieważ nie masz pojęcia kim jestem.
Kłamiesz świadomie mając na celu pomówienie i  znieważenie mnie.

Data: 2010-01-23 11:36:56
Autor: awe
21-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjece5$38v$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Kłamiesz ponieważ nie masz pojęcia kim jestem.
Kłamiesz świadomie mając na celu pomówienie i  znieważenie mnie.
nie klamie tylko przeczytalem tekst i nr twojej sygnatury oraz imie i nazwisko.
awe

Data: 2010-01-23 13:48:29
Autor: mkarwan
21-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjejfb$kv0$1news.onet.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -
nie klamie tylko przeczytalem tekst i nr twojej sygnatury oraz imie i nazwisko.
Po raz kolejny ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdę mając na celu pomówienie i  znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2010-01-23 22:30:26
Autor: awe
21-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjerbj$6p5$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.
-- -- -- -a
mkarwan pierdole cie na calej linii a to ze cie pierdole oznacza ze mam cie w dupie i glabie ni wyglupiaj sie, z tego co przeczytalem wynika zes kapus
awe

Data: 2010-01-24 05:11:53
Autor: Grzegorz Z.
21-01-2010 - spamowali psp
Dnia Sat, 23 Jan 2010 13:48:29 +0100, mkarwan napisał(a):

> [...]

Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Musielibyście towarzyszu wnieść oskarżenie prywatne.

A treść wokandy ma to do siebie, że jest podawana do wiadomości publicznej.

Naprawdę chcecie tego?

21-01-2010 - spamowali psp