21-LITEROWE imię i nazwisko na debetówce

Data: 2016-03-05 23:03:45
Autor: jo44
21-LITEROWE imię i nazwisko na debetówce
W dniu 04.03.2016 o 19:38, nowyjestem@poczta.pl pisze:

pytanie: które banki dysponują 21 znakami,
a które oferują tylko 19 znaków na debetówce?

Czyżby Grzegorz Brzęczyszczykiewicz ? :)

Data: 2016-03-05 14:18:41
Autor: nowyjestem
21-LITEROWE imiê i nazwisko na debetówce
W dniu sobota, 5 marca 2016 23:04:02 UTC+1 u¿ytkownik jo44 napisa³:
W dniu 04.03.2016 o 19:38, nowyjestem@poczta.pl pisze:

> pytanie: które banki dysponuj± 21 znakami,
> a które oferuj± tylko 19 znaków na debetówce?

Czy¿by Grzegorz Brzêczyszczykiewicz ? :)

akurat gdybym nazywa³ siê Brzêczyszczykiewicz, to
problem g³upawego skracania by mnie nie obejmowa³
gdy¿ nazwisko jest dok³adnie 19 znakowe i tam gdzie
bank mia³by 19 znaków do dyspozycji pisa³by tylko
i wy³±cznie nazwisko, a maj±c 21 znaków dopisywa³by
pierwsz± literkê imienia ("G.Brzêczyszczykiewicz")
i obie formy brzmia³yby odpowiednio

Data: 2016-03-05 14:34:14
Autor: Kris
21-LITEROWE imiê i nazwisko na debetówce
W dniu sobota, 5 marca 2016 23:18:43 UTC+1 u¿ytkownik nowyj...@poczta.pl napisa³:

> [...]

i wy³±cznie nazwisko, a maj±c 21 znaków dopisywa³by
pierwsz± literkê imienia ("G.Brzêczyszczykiewicz")
Tak z czystej ciekawo¶ci- a jakie to ma znaczenie dla u¿ytkownika?

Data: 2016-03-06 02:13:54
Autor: nowyjestem
21-LITEROWE imiê i nazwisko na debetówce
W dniu sobota, 5 marca 2016 23:34:15 UTC+1 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]
> i obie formy brzmia³yby odpowiednio
Tak z czystej ciekawo¶ci- a jakie to ma znaczenie dla u¿ytkownika?

z takiej ¿e dwóch s±siadów ma to samo imiê i bardzo podobne
nazwisko - jak bank skróci moje nazwisko i dwie literki to
obs³uga sklepu my¶li ¿e ukrad³em kartê p³atnicz± s±siadowi

to nie jest ¶mieszne, 3x ju¿ zeznawa³em na policji :(

Data: 2016-03-06 07:24:55
Autor: Kris
21-LITEROWE imiê i nazwisko na debetówce
W dniu niedziela, 6 marca 2016 11:13:56 UTC+1 u¿ytkownik nowyj...@poczta.pl napisa³:
> [...]

obs³uga sklepu my¶li ¿e ukrad³em kartê p³atnicz± s±siadowi

to nie jest ¶mieszne, 3x ju¿ zeznawa³em na policji :(

Pierdzielisz chyba. Nie pamiêtam aby kiedykolwiek w sklepie kto¶ czyta³ dane z karty

Data: 2016-03-06 07:56:29
Autor: nowyjestem
> [...]
> obs³uga sklepu my¶li ¿e ukrad³em kartê p³atnicz± s±siadowi

Pierdzielisz chyba. Nie pamiêtam aby kiedykolwiek w sklepie kto¶ czyta³ dane z karty

jak siê domy¶lam Twoja pamiêæ obejmuje zdarzenia dotycz±ce
Twojej osoby (i nie obejmuje ca³okszta³tu ¿ycia w kraju).

nie wiem czy mam jak±¶ moc do przyci±gania nadgorliwców i pojebañców
ale 3 interwencje policji w ci±gu miesi±ca sprawi³y ¿e mam do¶æ....

tak zwyczajnie po ludzku

Data: 2016-03-06 08:02:07
Autor: Kris
21-LITEROWE imiê i nazwisko na debetówce
W dniu niedziela, 6 marca 2016 16:56:32 UTC+1 u¿ytkownik nowyj...@poczta.pl napisa³:

> [...]

nie wiem czy mam jak±¶ moc do przyci±gania nadgorliwców i pojebañców
ale 3 interwencje policji w ci±gu miesi±ca sprawi³y ¿e mam do¶æ...

Analizuj±c w ostatnim czasie  Twoj± twórczo¶æ tutaj np mam podejrzenie granicz±ce z pewno¶ci± ¿e konfabulujesz.

Data: 2016-03-06 08:22:16
Autor: nowyjestem
21-LITEROWE imiê i nazwisko na debetówce
Analizuj±c w ostatnim czasie  Twoj± twórczo¶æ tutaj np mam podejrzenie granicz±ce z pewno¶ci± ¿e konfabulujesz.

bior±c pod uwagê ¿e Twoja opinia na mój temat niczego nie zmienia
w opisanej sprawie, nie bêdê Ciebie przekonywaæ, "szkoda pr±du"...

Data: 2016-03-06 10:14:23
Autor: Kris
21-LITEROWE imiê i nazwisko na debetówce
W dniu niedziela, 6 marca 2016 17:22:17 UTC+1 u¿ytkownik nowyj...@poczta.pl napisa³:
> [...]

bior±c pod uwagê ¿e Twoja opinia na mój temat niczego nie zmienia
w opisanej sprawie, nie bêdê Ciebie przekonywaæ, "szkoda pr±du"....

Ale rozwiñ temat- kto¶ DO od Ciebie bra³ gdy kart± p³aci³e¶? Czy jak inaczej cieñ podejrzenia nabrali razy 3 ¿e Policje wzywali?

Data: 2016-03-06 19:43:20
Autor: witek
On 3/6/2016 9:56 AM, nowyjestem@poczta.pl wrote:
nie wiem czy mam jak±¶ moc do przyci±gania nadgorliwców i pojebañców

chyba tak.

mojej karty zwykle nikt nawet nie chce ogl±daæ, szczególnie jak autoryzacja leci pinem. jak przesz³o to nikogo nie intersuje czyja karta, po co i dlaczego.

jak na podpis to zwykle musze pani t³umaczyc instrukcjê obs³ugi i po co jej dwa wydruki i co znaczy komunikat na terminalu "podpis zgodny?".

Zwykle jest w takim szoku, ze po za sprawdzeniem podpisu na karcie i na wydruku nie jest w stanie zrobic nic wiêcej

Ostatnio w ogole przestalem sie upominac, ze cos trzeba podpisaæ.
No bo i po co.

Sprawdzanie czy podpis na karcie i wydruku jest zgodny z obywatelem trafi³o mi sie ostatni raz jakies 5 lat temu.

Data: 2016-03-06 12:30:22
Autor: mx
W dniu 06.03.16 o 11:13, nowyjestem@poczta.pl pisze:

z takiej ¿e dwóch s±siadów ma to samo imiê i bardzo podobne
nazwisko - jak bank skróci moje nazwisko i dwie literki to
obs³uga sklepu my¶li ¿e ukrad³em kartê p³atnicz± s±siadowi

Nie przesadzasz?
Citi skraca tylko imiê  nie nazwisko. I jeszcze pyta co napisaæ!

Data: 2016-03-06 04:08:01
Autor: nowyjestem
21-LITEROWE imiê i nazwisko na debetówce
W dniu niedziela, 6 marca 2016 12:30:26 UTC+1 u¿ytkownik mx napisa³:
> [...]

Nie przesadzasz?
Citi skraca tylko imiê  nie nazwisko. I jeszcze pyta co napisaæ!

to nie ja przesadzam, tylko nadgorliwcy w sklepach (a skoro zdarzy³o siê i to nie 1 raz) w sklepie, to mo¿e zdarzyæ siê gdziekolwiek...

zanim za³o¿ê nowy rachunek i skierujê tam wynagrodzenie wolê wiedzieæ czy "profesjonalista" jakim  jest bank potrafi
dokonaæ poprawnego skrótu (niektóre banki nie umiej±) a najlepiej je¶li nie ma potrzeby skracania czegokolwiek bo moje pe³ne imiê z nazwiskiem liczy zaledwie 21 znaków.

o ile cenniki us³ug (ile za konto ile za debetówkê itd.)
wisz± na stronach www i mogê je samodzielnie porównywaæ,

o tyle kwestie skracania imienia z nazwiskiem wolê skonsultowaæ
z praktykami bankowo¶ci - st±d ten¿e w±tek na tej w³a¶nie grupie

Data: 2016-03-06 10:17:03
Autor: cef
W dniu 2016-03-05 o 23:34, Kris pisze:

[...]

A nie rodzi to problemów w serwisach gdzie do zap³acenia
porównuj± dane z karty z danymi w formularzu zamówienia?

Data: 2016-03-06 07:34:23
Autor: Kris
21-LITEROWE imiê i nazwisko na debetówce
W dniu niedziela, 6 marca 2016 10:17:02 UTC+1 u¿ytkownik cef napisa³:

A porównuj±?

Data: 2016-03-06 19:42:56
Autor: cef
W dniu 2016-03-06 o 16:34, Kris pisze:
[...]

W niektórych tak.
Kiedy¶ w jakim¶ niemieckim serwisie typu eventim czy culton
poda³o mi nawet komunikat dlaczego odrzuca.

21-LITEROWE imię i nazwisko na debetówce