21-LITEROWE imię i nazwisko na debetówce

Data: 2016-03-04 10:38:21
Autor: nowyjestem
21-LITEROWE imię i nazwisko na debetówce
Część banków pozwala umieścić 21 literowe
oznaczenie imienia i nazwiska na debetówce

Inne banki mają do dyspozycji tylko 19 znaków
i skracają (niekiedy głupawo) imię i nazwisko

pytanie: które banki dysponują 21 znakami,
a które oferują tylko 19 znaków na debetówce?

Data: 2016-03-04 21:15:14
Autor: mx
W dniu 04.03.16 o 19:38, nowyjestem@poczta.pl pisze:

pytanie: które banki dysponują 21 znakami,
a które oferują tylko 19 znaków na debetówce?

21 na pewno Raiffi i VWB w jednym wierszu. Opis w 2 wierszach ma Kantor Alior i T-Mub to może też?
Citi skraca.

Data: 2016-03-04 12:24:30
Autor: nowyjestem
W dniu piątek, 4 marca 2016 21:15:23 UTC+1 użytkownik mx napisał:
> [...]

> a które oferują tylko 19 znaków na debetówce?

21 na pewno Raiffi i VWB w jednym wierszu. Opis w 2 wierszach ma Kantor Alior i T-Mub to może też?

czy ktoś wie jak jest w ING (z lwem) oraz w Pekao SA (dawniej z żubrem)?

Data: 2016-03-05 23:03:45
Autor: jo44
W dniu 04.03.2016 o 19:38, nowyjestem@poczta.pl pisze:

pytanie: które banki dysponują 21 znakami,
a które oferują tylko 19 znaków na debetówce?

Czyżby Grzegorz Brzęczyszczykiewicz ? :)

Data: 2016-03-05 14:18:41
Autor: nowyjestem
W dniu sobota, 5 marca 2016 23:04:02 UTC+1 użytkownik jo44 napisał:
W dniu 04.03.2016 o 19:38, nowyjestem@poczta.pl pisze:

> pytanie: które banki dysponują 21 znakami,
> a które oferują tylko 19 znaków na debetówce?

Czyżby Grzegorz Brzęczyszczykiewicz ? :)

akurat gdybym nazywał się Brzęczyszczykiewicz, to
problem głupawego skracania by mnie nie obejmował
gdyż nazwisko jest dokładnie 19 znakowe i tam gdzie
bank miałby 19 znaków do dyspozycji pisałby tylko
i wyłącznie nazwisko, a mając 21 znaków dopisywałby
pierwszą literkę imienia ("G.Brzęczyszczykiewicz")
i obie formy brzmiałyby odpowiednio

Data: 2016-03-05 14:34:14
Autor: Kris
W dniu sobota, 5 marca 2016 23:18:43 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:

> [...]

i wyłącznie nazwisko, a mając 21 znaków dopisywałby
pierwszą literkę imienia ("G.Brzęczyszczykiewicz")
Tak z czystej ciekawości- a jakie to ma znaczenie dla użytkownika?

Data: 2016-03-06 02:13:54
Autor: nowyjestem
W dniu sobota, 5 marca 2016 23:34:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
> i obie formy brzmiałyby odpowiednio
Tak z czystej ciekawości- a jakie to ma znaczenie dla użytkownika?

z takiej że dwóch sąsiadów ma to samo imię i bardzo podobne
nazwisko - jak bank skróci moje nazwisko i dwie literki to
obsługa sklepu myśli że ukradłem kartę płatniczą sąsiadowi

to nie jest śmieszne, 3x już zeznawałem na policji :(

Data: 2016-03-06 07:24:55
Autor: Kris
W dniu niedziela, 6 marca 2016 11:13:56 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:

> [...]

obsługa sklepu myśli że ukradłem kartę płatniczą sąsiadowi

to nie jest śmieszne, 3x już zeznawałem na policji :(

Pierdzielisz chyba. Nie pamiętam aby kiedykolwiek w sklepie ktoś czytał dane z karty

Data: 2016-03-06 07:56:29
Autor: nowyjestem
> [...]
> obsługa sklepu myśli że ukradłem kartę płatniczą sąsiadowi

Pierdzielisz chyba. Nie pamiętam aby kiedykolwiek w sklepie ktoś czytał dane z karty

jak się domyślam Twoja pamięć obejmuje zdarzenia dotyczące
Twojej osoby (i nie obejmuje całokształtu życia w kraju).

nie wiem czy mam jakąś moc do przyciągania nadgorliwców i pojebańców
ale 3 interwencje policji w ciągu miesiąca sprawiły że mam dość....

tak zwyczajnie po ludzku

Data: 2016-03-06 08:02:07
Autor: Kris
W dniu niedziela, 6 marca 2016 16:56:32 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:

> [...]

nie wiem czy mam jakąś moc do przyciągania nadgorliwców i pojebańców
ale 3 interwencje policji w ciągu miesiąca sprawiły że mam dość...

Analizując w ostatnim czasie  Twoją twórczość tutaj np mam podejrzenie graniczące z pewnością że konfabulujesz.

Data: 2016-03-06 08:22:16
Autor: nowyjestem
21-LITEROWE imię i nazwisko na debetówce
Analizując w ostatnim czasie  Twoją twórczość tutaj np mam podejrzenie graniczące z pewnością że konfabulujesz.

biorąc pod uwagę że Twoja opinia na mój temat niczego nie zmienia
w opisanej sprawie, nie będę Ciebie przekonywać, "szkoda prądu"...

Data: 2016-03-06 10:14:23
Autor: Kris
W dniu niedziela, 6 marca 2016 17:22:17 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
> [...]

biorąc pod uwagę że Twoja opinia na mój temat niczego nie zmienia
w opisanej sprawie, nie będę Ciebie przekonywać, "szkoda prądu"....

Ale rozwiń temat- ktoś DO od Ciebie brał gdy kartą płaciłeś? Czy jak inaczej cień podejrzenia nabrali razy 3 że Policje wzywali?

Data: 2016-03-06 19:43:20
Autor: witek
On 3/6/2016 9:56 AM, nowyjestem@poczta.pl wrote:
nie wiem czy mam jakąś moc do przyciągania nadgorliwców i pojebańców

chyba tak.

mojej karty zwykle nikt nawet nie chce oglądać, szczególnie jak autoryzacja leci pinem. jak przeszło to nikogo nie intersuje czyja karta, po co i dlaczego.

jak na podpis to zwykle musze pani tłumaczyc instrukcję obsługi i po co jej dwa wydruki i co znaczy komunikat na terminalu "podpis zgodny?".

Zwykle jest w takim szoku, ze po za sprawdzeniem podpisu na karcie i na wydruku nie jest w stanie zrobic nic więcej

Ostatnio w ogole przestalem sie upominac, ze cos trzeba podpisać.
No bo i po co.

Sprawdzanie czy podpis na karcie i wydruku jest zgodny z obywatelem trafiło mi sie ostatni raz jakies 5 lat temu.

Data: 2016-03-06 12:30:22
Autor: mx
W dniu 06.03.16 o 11:13, nowyjestem@poczta.pl pisze:

z takiej że dwóch sąsiadów ma to samo imię i bardzo podobne
nazwisko - jak bank skróci moje nazwisko i dwie literki to
obsługa sklepu myśli że ukradłem kartę płatniczą sąsiadowi

Nie przesadzasz?
Citi skraca tylko imię  nie nazwisko. I jeszcze pyta co napisać!

Data: 2016-03-06 04:08:01
Autor: nowyjestem
W dniu niedziela, 6 marca 2016 12:30:26 UTC+1 użytkownik mx napisał:
> [...]

Nie przesadzasz?
Citi skraca tylko imię  nie nazwisko. I jeszcze pyta co napisać!

to nie ja przesadzam, tylko nadgorliwcy w sklepach (a skoro zdarzyło się i to nie 1 raz) w sklepie, to może zdarzyć się gdziekolwiek...

zanim założę nowy rachunek i skieruję tam wynagrodzenie wolę wiedzieć czy "profesjonalista" jakim  jest bank potrafi
dokonać poprawnego skrótu (niektóre banki nie umieją) a najlepiej jeśli nie ma potrzeby skracania czegokolwiek bo moje pełne imię z nazwiskiem liczy zaledwie 21 znaków.

o ile cenniki usług (ile za konto ile za debetówkę itd.)
wiszą na stronach www i mogę je samodzielnie porównywać,

o tyle kwestie skracania imienia z nazwiskiem wolę skonsultować
z praktykami bankowości - stąd tenże wątek na tej właśnie grupie

Data: 2016-03-06 10:17:03
Autor: cef
W dniu 2016-03-05 o 23:34, Kris pisze:

[...]

A nie rodzi to problemów w serwisach gdzie do zapłacenia
porównują dane z karty z danymi w formularzu zamówienia?

Data: 2016-03-06 07:34:23
Autor: Kris
W dniu niedziela, 6 marca 2016 10:17:02 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> Tak z czystej ciekawości- a jakie to ma znaczenie dla użytkownika?

A nie rodzi to problemów w serwisach gdzie do zapłacenia
porównują dane z karty z danymi w formularzu zamówienia?
A porównują?

Data: 2016-03-06 19:42:56
Autor: cef
W dniu 2016-03-06 o 16:34, Kris pisze:
[...]

W niektórych tak.
Kiedyś w jakimś niemieckim serwisie typu eventim czy culton
podało mi nawet komunikat dlaczego odrzuca.

Data: 2016-03-07 09:53:08
Autor: Miroo
W dniu 2016-03-04 o 19:38, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

Możesz wziąć kartę w eurobanku. Dają od ręki, więc jest niespersonalizowana. Spokój na 2 lata, potem przysyłają spersonalizowaną. Ale może da się akcję powtórzyć (zastrzec i wziąć nową w oddziale), albo nawet zażądać niespersonalizowanej.

Pozdrawiam

21-LITEROWE imię i nazwisko na debetówce