21 dni

Data: 2017-07-23 08:39:47
Autor: Stachu Chebel
21 dni
Black Jack !!  Jak obstawiają bukmacherzy? Podpisze, czy zawetuje?

Data: 2017-07-23 09:03:12
Autor: Bytomir Kwasigroch
21 dni
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Black Jack !!  Jak obstawiają bukmacherzy? Podpisze, czy zawetuje?

To, że żydy zza wielkiej wody nacierają, to wiadomo (mak kejny).
Ale nie wiadomo co mu Merkel nagadała podczas 45 min rozmowy. Nu i nie wiadomo czy to ustawka, czy na serio. A poza tym nic dla
luda się nie zmieni. To tak jak z BOR, za Donka&Bronka rozjebali
BMki i utracili helikopter, za Maciorki było identycznie.

Oczywiście tefaueny (żydoubeki) podniecali się tylko Antkowymi wpadkami.

Data: 2017-07-23 09:28:20
Autor: Stachu Chebel
21 dni
W dniu niedziela, 23 lipca 2017 18:03:13 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:
> [...]

BMki i utracili helikopter, za Maciorki było identycznie.

Oczywiście tefaueny (żydoubeki) podniecali się tylko Antkowymi wpadkami.

==============
No to ja teraz tak sobie pozwolę wleźć w "salony małżeńskie". Nieee.., nie cobym im tam zaglądał pod.. Ale tak po prostu zwyczajnie, kobita przy zaparzaniu kawki porannej zadaje pytanie "Andrzej, podpiszesz?". A Andrzej odpowiada "nie mam jeszcze decyzji jarosława". No i jakim chłopem jest w tym momencie Andrzej w oczach małżonki? A tymczasem ja znam odpowiedź: nie będzie veta. Może Pani więcej pytań nie zadawać małżonkowi.

Data: 2017-07-23 10:00:37
Autor: Stachu Chebel
21 dni
W dniu niedziela, 23 lipca 2017 18:34:56 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Stachu Chebel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

==============> No to ja teraz tak sobie pozwolę wleźć w "salony małżeńskie". Nieee.., nie cobym im tam zaglądał pod.. Ale tak po prostu zwyczajnie, kobita przy zaparzaniu kawki porannej zadaje pytanie "Andrzej, podpiszesz?". A Andrzej odpowiada "nie mam jeszcze decyzji jarosława". No i jakim chłopem jest w tym momencie Andrzej w oczach małżonki? A tymczasem ja znam odpowiedź: nie będzie veta. Może Pani więcej pytań nie zadawać małżonkowi.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i dobrze, że nie będzie :) Nawet jeśli przez to ułaskawią na amen Kamińskiego! Albo się coś zmienia od okrągłego żłobu, albo nie...

boukun

Data: 2017-07-23 19:11:59
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
[OT] 21 dni
dobrze, że się kurwa wypowiadacie, bo tak to byśmy nie wiedzieli jak to trzeba interpretować...

Data: 2017-07-23 10:08:55
Autor: Stachu Chebel
21 dni

> [...]

No i dobrze, że nie będzie :) Nawet jeśli przez to ułaskawią na amen Kamińskiego! Albo się coś zmienia od okrągłego żłobu, albo nie...

Zaczynasz być śmieszny..  Co najmniej..  Fascynujesz się prostowaniem okrągłego stołu. Jaką metodą? Telegraficzną !! :))

Data: 2017-07-23 19:53:46
Autor: boukun
21 dni

===============

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Drogą ewolucji :))))

boukun

Data: 2017-07-23 17:02:45
Autor: Stachu Chebel
21 dni
W dniu niedziela, 23 lipca 2017 19:53:49 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

===========
Nie łapię, zbyt głupim, wytłumacz ..

Data: 2017-07-24 08:08:18
Autor: boukun
21 dni

> [...]

okrągłego stołu. Jaką metodą? Telegraficzną !! :))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

============

Nie łapię, zbyt głupim, wytłumacz ..
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A przecież to takie proste...Gdzieś czytałem w komentarzach wypowiedź 30 letniej młodej kobiety. Ona pisała, że wie, że była latami poddana propagandzie reżimu o przemianach ustrojowych, a z czasem poznała prawdę, że okrągły stół to był przekręt tzw. "komuny" czy jak ja to mówię, żydokomuny, żeby okraść polski naród i uwłaszczyć się na majątku narodowym Polaków. Ona się już wyprostowała, ona wyprostowała ten okrągły stół. Przyjdzie czas, że i cała dzisiejsza młodzież, która bezmyślnie protestuje nie wiedząc co z czym się je, wyprostuje ten krzywy stół i zaczną budować Polskę od podstaw, bez resortowych dzieci przy korycie, wezmą sami polskie sprawy w swoje ręce i wyrzucą ten krzywy stół na śmietnik historii i podepczą....

boukun

Data: 2017-07-23 18:34:52
Autor: boukun
21 dni

Data: 2017-07-23 17:46:17
Autor: boukun
21 dni
Użytkownik "Stachu Chebel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Black Jack !!  Jak obstawiają bukmacherzy? Podpisze, czy zawetuje?

Nie ma 21 dni, bo w sierpniu, konkretnie 5-go sierpnia ma być rozpatrywana kasacja w sprawie Mariusza Kamińskiego, więc do tej pory musi być nowy skład SN:)

boukun

21 dni