21 mędrców

Data: 2016-08-15 17:02:41
Autor: Ciemny Lud
21 mędrców
W komisji Macierewicza zasiada 21 osób. Dominują osoby związane z parlamentarnym zespołem PiS, który w poprzedniej kadencji Sejmu prowadził niezależne od organów państwowych śledztwo. - Nie było takiej tragedii w dotychczasowych dziejach, żeby wielkie państwo w jednej chwili zostało pozbawione niemal wszystkich swoich przywódców - mówił wczoraj szef MON podczas uroczystości powołania komisji. "

A kto panie Macierewicz wepchnął ich siła na pokład TU? Tusk? A może Arabski? Gdize pan był panie Macierewicz kiedy przygotowano tą wycieczke na grzybobranie? Jakim trzeba być jełopem by zapakowac do jednego samolotu "swoich przywódców"? Gdzie pan miał mózg panie Maciererwicz? Dlaczego pan siedzieł cicho? Wiedział pan co się stanie? Kto jeszcze wiedział i został by "opiekować się umierającą matką"? Tusk? Arabski, Komorowski? Gdzie był szef kancelarii prezydenta? Jakimi trzeba być idiotami by lecieć z PRYWATNĄ wizytą nad wrogim terytorium? Mało wam było Gruzji? Nic wam do tych łepetyn nie dotarło? Wal się pan we własne piersi, łeb posypuj popiołem. Odsłanianie kolejnych pomników niczego nie zmieni.

CL

21 mędrców