216 CALIBRATION RETRY COUNT

Data: 2012-04-10 21:12:42
Autor: Jan
216 CALIBRATION RETRY COUNT
Witam Serdecznie.
Mam zagwozdkę: program "zalecany: przez "producenta" dysku czyli do
dysku SAMSUNG soft: SeaTools for Windows we wszystkich testach (z
wyjątkiem jednego - gdzie kasuje dane z dysku :)
NIE wykrywa żadnych błędów/problemów z moim dysiem (który ma jeszcze
50 dni gwarancji), natomiast HD Tune Pro v5.0 krzyczy o 216
CALIBRATION RETRY COUNT (fotki mogę wrzucić)
Co robić.....?

Dziękuję bardzo za wskazówki. Pozdrawiam.

Ps. dojechały do mnie "nowe" dysie Seagate Constellation i oczywiście
mam znów problem, jakżeby inaczej - radzę sobie z nim "ręcznie", ale
może jest jakaś recepta na to:
mam dysk 1 TB, na nim 3 partycje, jak automatycznie skopiować
wszystkie dane z niego na 1 partycję dysku 2 TB. Pewnie się nie da,
ale może czegoś nie wiem.

Ps2. irytujące jest dla mnie od dawna, jak Total Commander podczas
przenoszenia danych, podczas napotkania pliku/plików z atrybutem
ukryty/systemowy wyświetla monit czy go usunąć - czyli przenieść do
nowej lokalizacji. Wyobraźcie sobie, że "zapuszczamy" jakieś
przenoszenie danych a ten TC czeka na naszą reakcję a nas nie ma.
Co wy na to? Jak sobie radzicie....?

Data: 2012-04-11 13:52:01
Autor: Doxent
[...]

Próbuj na gwarę odesłać, najlepiej do producenta bezpośrednio. (Samsung ma serwis w PL, nie trzeba nawet mieć dowodu zakupu)

[...]

Copy Handler.

[...]

Nie przenoś danych tylko skopiuj a potem sformatuj stary dysk.

Data: 2012-04-11 14:04:41
Autor: Chris
216 CALIBRATION RETRY COUNT
Doxent nabazgrał(a):

http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%26_returns_assistance

Data: 2012-04-11 17:19:56
Autor: m4rkiz
"Jan" <kwlsk5@gmail.com> wrote in message news:92d7df60-147a-46b5-a8a0-e820fc077427l7g2000vbw.googlegroups.com...
[...]

dbamy o to zeby zapoznac sie funkcjami programu przed uzyciem,
moze popatrz na okienko kopiowania uwazniej, nacisnij przycisk opcje...

216 CALIBRATION RETRY COUNT