2195-2205

Data: 2010-02-05 12:03:01
Autor: alibaba8
2195-2205
Co szanowne grono o tym poziomie sądzi?

--

Data: 2010-02-05 13:07:13
Autor: Lech Dubrowski
2195-2205
Co szanowne grono o tym poziomie sądzi?

Jest odbicie 2217 ale nie musi byc koniec spadku

Data: 2010-02-05 13:15:42
Autor: Archanhell
2195-2205
Co szanowne grono o tym poziomie sądzi?

Sądzę, że ten poziom musi poczekać na korekte ostatnich spadków.
L 2221 SL 2224 TP 2290. ;-)

Archangell

Data: 2010-02-05 13:33:30
Autor: kigam
2195-2205

Użytkownik "Archanhell" <robercisko77WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
> Co szanowne grono o tym poziomie sądzi?

Sądzę, że ten poziom musi poczekać na korekte ostatnich spadków.
L 2221 SL 2224 TP 2290. ;-)

Archangell

Po co szukacie wsparć? W trendzie spadkowym nie ma żadnych wsparć są tylko
opory i odwrotnie w trendzie wzrostowym nie ma żadnych oporów są tylko
wsparcia.

Data: 2010-02-05 13:41:30
Autor: alibaba8
2195-2205

> [...]

Po co szukacie wsparć? W trendzie spadkowym nie ma żadnych wsparć są tylko
opory i odwrotnie w trendzie wzrostowym nie ma żadnych oporów są tylko

Zależy kto w co gra. Dla mnie nie istnieją trendy, zresztą jak dla całej giełdy. Gram od punktu do punktu albo od sygnału do sygnału. --

Data: 2010-02-05 13:52:37
Autor: kigam
2195-2205

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
giełdy.
Gram od punktu do punktu albo od sygnału do sygnału.

Ciekawe podejście ja potrafie zarabiać wyłącznie na trendzie.

Data: 2010-02-05 13:54:49
Autor: alibaba8
2195-2205

> [...]
>
> --

Ciekawe podejście ja potrafie zarabiać wyłącznie na trendzie.
No i w porządku. Strategii tyle co graczy na giełdzie.Nie mogą grać wszyscy jednego.

Data: 2010-02-05 17:24:02
Autor: alibaba8
2195-2205
> Co szanowne grono o tym poziomie sądzi?

Sądzę, że ten poziom musi poczekać na korekte ostatnich spadków.
L 2221 SL 2224 TP 2290. ;-)

Archangell

No to chyba jednak 2200 albo i niżej.

Data: 2010-02-05 08:52:33
Autor: macieks
2195-2205
Jakiś rok temu w styczniu czy lutym była podobna akcja z LOP jak dziś..
Wtedy Big Boy otworzył 10 000 pozycji jednego dnia.

Korekty będą, ale 2200 to z baaaardzo dużym prawdopodobieństwem nie
będzie koniec ruchu w dół. Jeżeli korekta będzie 5-cio falowa, to 3
jest najgorsza.

Teraz czas na browka po ciężkiej pracy, bo mi się OIL wyłamał z
paromiesięcznego kanału. Mam nadzieje, że nie fałszywie.

Polecam to negującym AT w innym wątku. Niech spróbują zaprzeczyć
najdoskonalszemu przyrządowi AT, LINII PROSTEJ.

Data: 2010-02-05 18:06:11
Autor: Archangell
2195-2205
No to chyba jednak 2200 albo i niżej.

Zobaczymy w poniedziałek. Poki co korekta doszla do 2250 i nawrotka w dól.
A mnie stop wyleczył z oczekiwań wzrostowych ;-)

Arch

Data: 2010-02-05 20:46:08
Autor: kc
2195-2205
alibaba8@vp.pl napisał(a):
Co szanowne grono o tym poziomie sądzi?

To bardzo ładny poziom, też na niego czekałem. Zawęziłem nawet przedział do jednej wartości. Myślę, że się doczekamy

kc

Data: 2010-02-06 21:38:23
Autor: IWSP
2195-2205
Co szanowne grono o tym poziomie sądzi?

Ciekawy, albo będzie koniec spadków albo przystanek (odbicie lub ruch w bok) (z tolerancją do 1 sesji) a potem powrót do spadków (wariant który uważam za najbardziej prawdopodobny) IWSP --

2195-2205