22 lipca 1807 r. Napoleon Bonaparte podpisał konstytucję Księstwa Warszawskiego

Data: 2009-07-24 11:57:00
Autor: matador
22 lipca 1807 r. Napoleon Bonaparte podpisał konstytucję Księstwa Warszawskiego
22 lipca 1807 r. Napoleon Bonaparte podpisał konstytucję Księstwa Warszawskiego.

He, he !

http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,6853072,Ludzie__wojt_i_Napoleon_pokazali_IPN_owi_fige.html

matador.

Data: 2009-07-24 11:47:28
Autor: Andrzej Kokakolski
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
22 lipca 1807 r. Napoleon Bonaparte podpisał konstytucję Księstwa Warszawskiego.

He, he !

Ano wlasnie. "He, he !" A moze nawet "Che".  Ernesto G. ma sie rozumiec.
Wojt taki biegly i przebiegly a tymczasem: "Od paru dni z  powodu rocznicy Manifestu PKWN gmina oblegana jest przez media."

Na temat konstytucji Ksiestwa Warszawskiego cale pokolenia Polakow byly uczone w sposob raczej "niesmialy", natomiast PKWN wciskano nam az do bolu.

A wiec jednak racje ma IPN.  Chociaz tylko w pewnym sensie. Bo jezeli ktos np. chce sobie polezakowac w czynnym i zamieszkalym mrowisku to niech zazna tej "przyjemnosci". Nie nalezy sie tylko potem litowac nad amatorem tak ekstrawaganckiej formy wypoczynku.

AK

Data: 2009-07-24 13:56:40
Autor: Vic
Andrzej Kokakolski wrote:
A wiec jednak racje ma IPN.  Chociaz tylko w pewnym sensie.

W takim samym sensie jak neo-endeckie lajno twierdzace, ze pozdrawiaja sie salutem rzymskim i niczego innego nie nalezy sie dopatrywac w tym gescie... :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-24 12:06:03
Autor: Andrzej Kokakolski
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Andrzej Kokakolski wrote:
> A wiec jednak racje ma IPN.  Chociaz tylko w pewnym sensie. W takim samym sensie jak neo-endeckie lajno twierdzace, ze pozdrawiaja sie salutem rzymskim i niczego innego nie nalezy sie dopatrywac w tym gescie... :)

Pan tu roztrzasa... lajno a ja tylko napisalem, ze zycie obnazylo
mialkosc argumentacji tego "sentymentalnego" wojta.

AK

Data: 2009-07-24 14:29:06
Autor: Vic
Andrzej Kokakolski wrote:
 zycie obnazylo
mialkosc argumentacji tego "sentymentalnego" wojta.

Jeden mruzy oko i opowiada, ze chodzi mu o konstytucje Ksiestwa Warszawskiego, drugi - ze o tradycyjne rzymskie pozdrowienie. :)

Data: 2009-07-24 13:21:30
Autor: WW
matador pisze:
22 lipca 1807 r. Napoleon Bonaparte podpisał konstytucję Księstwa Warszawskiego.

He, he !

Z chamstwem (tu IPN) trzeba walczyć "siłom i godnościom osobistom".

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-07-24 14:51:19
Autor: Andrzej Zbierzchowski
matador pisze:
22 lipca 1807 r. Napoleon Bonaparte podpisał konstytucję Księstwa Warszawskiego.

He, he !

http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,6853072,Ludzie__wojt_i_Napoleon_pokazali_IPN_owi_fige.html

Bardzo dobry precedens, czyli że i z salutem rzymskim juz nie powinno być problemów? Bo to przecież salut rzymski, nie nazistowski...
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2009-07-24 15:02:27
Autor: WW
Andrzej Zbierzchowski pisze:
matador pisze:
[...]

A co, chcecie myśli kontrolować ?

Data: 2009-07-24 20:17:14
Autor: Andrzej Kokakolski
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Andrzej Zbierzchowski pisze:

http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,6853072,Ludzie__wojt_i_Napoleon_pokaz
ali_IPN_owi_fige.html >>

A co, chcecie myśli kontrolować ?

Pan sie nie musi obawiac ;)

AK

Data: 2009-07-27 09:44:48
Autor: WW
matador pisze:
[...]

Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem komunistą.
Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem związkowcem.
Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem Żydem.
Kiedy przyszli po katolików, nie protestowałem. Nie byłem katolikiem.
Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było.

Pastor Martin Niemöller, 1942, Dachau.

22 lipca 1807 r. Napoleon Bonaparte podpisał konstytucję Księstwa Warszawskiego