22 lipca 1807 r. Napoleon Bonaparte podpisał konstytucję Księstwa Warszawskiego

Data: 2009-07-24 11:47:28
Autor: Andrzej Kokakolski
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
22 lipca 1807 r. Napoleon Bonaparte podpisał konstytucję Księstwa Warszawskiego.

He, he !

Ano wlasnie. "He, he !" A moze nawet "Che".  Ernesto G. ma sie rozumiec.
Wojt taki biegly i przebiegly a tymczasem: "Od paru dni z  powodu rocznicy Manifestu PKWN gmina oblegana jest przez media."

Na temat konstytucji Ksiestwa Warszawskiego cale pokolenia Polakow byly uczone w sposob raczej "niesmialy", natomiast PKWN wciskano nam az do bolu.

A wiec jednak racje ma IPN.  Chociaz tylko w pewnym sensie. Bo jezeli ktos np. chce sobie polezakowac w czynnym i zamieszkalym mrowisku to niech zazna tej "przyjemnosci". Nie nalezy sie tylko potem litowac nad amatorem tak ekstrawaganckiej formy wypoczynku.

AK

Data: 2009-07-24 13:56:40
Autor: Vic
Andrzej Kokakolski wrote:
A wiec jednak racje ma IPN.  Chociaz tylko w pewnym sensie.

W takim samym sensie jak neo-endeckie lajno twierdzace, ze pozdrawiaja sie salutem rzymskim i niczego innego nie nalezy sie dopatrywac w tym gescie... :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-24 12:06:03
Autor: Andrzej Kokakolski
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Andrzej Kokakolski wrote:
> A wiec jednak racje ma IPN.  Chociaz tylko w pewnym sensie. W takim samym sensie jak neo-endeckie lajno twierdzace, ze pozdrawiaja sie salutem rzymskim i niczego innego nie nalezy sie dopatrywac w tym gescie... :)

Pan tu roztrzasa... lajno a ja tylko napisalem, ze zycie obnazylo
mialkosc argumentacji tego "sentymentalnego" wojta.

AK

Data: 2009-07-24 14:29:06
Autor: Vic
Andrzej Kokakolski wrote:
 zycie obnazylo
mialkosc argumentacji tego "sentymentalnego" wojta.

Jeden mruzy oko i opowiada, ze chodzi mu o konstytucje Ksiestwa Warszawskiego, drugi - ze o tradycyjne rzymskie pozdrowienie. :)