220% PKB

Data: 2010-07-24 08:17:03
Autor: Pistacjusz
220% PKB
to jest faktyczny dług Polski. Grecja ma tylko 120% PKB.
Polsce nie grozi scenariusz Grecji tylko Grecji grozi scenariusz
Polski.
Polska jest już w fazie likwidacji, bankructwa. Bankrutowi stopniowo
odbiera się wszystkie cenne rzeczy: likwiduje przemysł, przejmuje
rynki zbytu,
opodatkowuje wyżej niewolników, przejmuje infrastrukturę, zasoby itd.
Na razie likwidatorzy zapewniają płynność kolejnymi pożyczkami
ponieważ jest ona niezbędna w czasie likwidacji.

Data: 2010-07-24 18:24:02
Autor: Neko
220% PKB
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jeszcze rok, gora poltora i wszystko gruchnie jesli klamliwy
i leniwy rzad PO  nie zacznie dzialac.

A mam obawy, czy oprocz gadania jest zdolny do zrobienia czegokolwiek.
I to juz nie jest smieszne. :/

Data: 2010-07-24 09:46:49
Autor: Antenka
220% PKB
On 24 Lip, 18:24, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał

[...]

To było już wiadomo 10 lat temu, że gruchnie.

Antenka

Data: 2010-07-24 18:52:25
Autor: bolek
220% PKB

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2f437$uhi$1news.onet.pl...
[...]

Czy rządzi PO, PiS, SLD, czy jakaś tam partyjka jeszcze,
to oni nie są zdolni do zrobienia czegokolwiek.
No poza zabieganiem o stołki.
To są bandy dywersantów które się tylko chcą nachapać,
a nas zostawią w roli niewolników.

bolek

Data: 2010-07-24 23:29:40
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
220% PKB
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2f437$uhi$1news.onet.pl...
Jeszcze rok, gora poltora i wszystko gruchnie jesli klamliwy
i leniwy rzad PO  nie zacznie dzialac.

Zamiast EUR 2012 miala byc waluta EUR w Polsce w 2009
Tfu!
Nic KURWA TE DEBILE NIE KAPUJOM
JA PIERDOLE JAK IM POMOC
SKORO TO TAKI DEBILNY NAROD
Tfu!

Data: 2010-07-24 19:00:44
Autor: the_foe
220% PKB
W dniu 2010-07-24 17:17, Pistacjusz pisze:
to jest faktyczny dług Polski

Polski czy rzadu polskiego? bo jest to roznica. GB ma ponad 1000% PKB dlugu (wiekszosc to osobiste dlugi obywateli i przyszle swiadczenia nabyte). Jesli mamy tylko 220%, a nie sadze, to byloby bardzo dobrze.

--
the_foe

Data: 2010-07-24 19:29:55
Autor: bolek
220% PKB

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i2f67p$nlh$1news.dialog.net.pl...
[...]

Długów obywateli nikt by nawet nie wspomniał.
A jakie tzw. rząd polski może mieć długi ?
Przecież oni nas zadłużają.
Przecież tusk długów nie spłaci.

bolek

Data: 2010-07-24 19:42:46
Autor: the_foe
220% PKB
W dniu 2010-07-24 19:29, bolek pisze:
A jakie tzw. rząd polski może mieć długi ?

np. obligacje, jak byk jest nspisane ze dluznikiem jest MF

--
the_foe

Data: 2010-07-24 14:26:54
Autor: Pistacjusz
220% PKB
On 24 Lip, 19:42, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2010-07-24 19:29, bolek pisze:

> A jakie tzw. rząd polski może mieć długi ?

np. obligacje, jak byk jest nspisane ze dluznikiem jest MF

--
the_foe

Ten dług MF jest pod zastaw, zgadnij czego.

Data: 2010-07-25 00:52:30
Autor: Jaksa
220% PKB

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

--
the_foe

Ten dług MF jest pod zastaw, zgadnij czego.
-- --

No czego kolego?

:)))))))))))))))))))

Jaksa

Data: 2010-07-25 14:22:35
Autor: bolek
220% PKB

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i2frcj$7kg$4news.eternal-september.org...

> [...]

--
the_foe

Ten dług MF jest pod zastaw, zgadnij czego.

Na głupotę jednak nie ma lekarstwa.

Data: 2010-07-25 20:24:38
Autor: Jaksa
220% PKB

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c4c2c8f$0$17101$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
>
> Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości

> Ten dług MF jest pod zastaw, zgadnij czego.

Na glupote nie, ale na niewiedze tak.

Dla ciebie bolek, nie widze lekarstwa.

Jaksa

Data: 2010-07-24 20:00:55
Autor: jadrys
220% PKB
  W dniu 2010-07-24 19:42, the_foe pisze:
W dniu 2010-07-24 19:29, bolek pisze:
A jakie tzw. rząd polski może mieć długi ?

np. obligacje, jak byk jest nspisane ze dluznikiem jest MF

Czyli fizycznie kto się kryje za tym długiem? Nie aby my Polacy?

Data: 2010-07-24 20:12:37
Autor: bolek
220% PKB

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i2f8mi$oqd$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-07-24 19:29, bolek pisze:
A jakie tzw. rząd polski może mieć długi ?

np. obligacje, jak byk jest nspisane ze dluznikiem jest MF

--
To MF ma jakieś pieniądze ?

220% PKB