225 tysiêcy z³otych kary za u¿ycie sformu³owania "dzika reprywatyzacja"

Data: 2019-10-21 16:50:47
Autor: u2
225 tysiêcy z³otych kary za u¿ycie sformu³owania "dzika reprywatyzacja"
ot, nadzwyczajna kasta znowu w akcji przeciwko Polakom i Polsce :

https://www.facebook.com/JanDawidSpiewak/posts/2757153480969533

Jan ¦piewak
8 hrs ?

Dosta³em 225 tysiêcy z³otych kary za u¿ycie sformu³owania "dzika reprywatyzacja".

Jutro odbêdzie siê apelacja w sprawie, która wytoczy³ mi warszawski prawnik mecenas Szaniawski. Mecenas zapragn±³ rok temu zostaæ cz³onkiem S±du Najwy¿szego. Bra³ udzia³ w przynajmniej kilkunastu postêpowaniach reprywatyzacyjnych w Warszawie. W conajmniej jednym przypadku kupi³ od swoich klientów roszczenia (nie chcia³ ujawniæ sumy wiêc mo¿emy siê spodziewaæ, ¿e by³y to grosze) i przej±³ kamienicê na ulicy Stêpiñskiej na dolnym Mokotowie. W przypadku reprywatyzacji nieruchomo¶ci przy ¯urawiej 31, któr± prowadzi³ Szaniawski, by³o prowadzone policyjne ¶ledztwo w zwi±zku z fa³szowaniem dokumentów.

Na konferencji prasowej rok temu pyta³em: - Co siê sta³o z tym ¶ledztwem? Jak to jest mo¿liwe, ¿e Jerzy Szaniawski, który korzysta³ na dzikiej reprywatyzacji maj±tkowo, mo¿e byæ dzi¶ kandydatem do S±du Najwy¿szego?

Mecenas Szaniawski nie jest osob± przypadkow±. By³ patronem Ernesta Bejdy obecnego szefa CBA. Jego syn Pawe³ Szaniawski zosta³ zatrzymany w 2015 roku pod zarzutami korupcyjnymi zwi±zanymi z kontraktami w NFZ. Gdy Prawo i Sprawiedliwo¶æ dosz³o do w³adzy, sprawa zosta³a umorzona. A agent CBA, który tropi³ jego przesz³o¶æ biznesow± i dzia³alno¶æ na styku kontraktów w NFZ i reprywatyzacji, zosta³ natychmiast wyrzucony z pracy przez Ernesta Bejdê. Na konferencji doda³em, ¿e decyzjê dla Szaniawskiego wyda³ Jakub Rudnicki g³ówny bohater afery reprywatyzacyjnej zwi±zany z Maciejem W±sikiem i Mariuszem Kamiñskim wiêziami conajmniej towarzyskimi . To oni wstawili na szefa CBA swojego wychowanka Ernesta Bejdê.

NIkt nie zaprzeczy³ powy¿szym okoliczno¶ciom w procesie, ale s±d skaza³ mnie na publikacje przeprosiny przez dwa tygodnie na g³ównej stronie jednego z najbardziej popularnych portali w Polsce. Wycena, któr± otrzyma³em ¶ciê³a mnie z nóg. Same przeprosiny bêd± kosztowaæ 221 tysiêcy z³otych. Do tego 5 tysiêcy grzywny. Za co? Za to ¿e ¶mia³em uznaæ, ¿e je¶li adwokat kupuje roszczenia i przejmuje kamienice to jest to dzika reprywatyzacja. Dzik± reprywatyzacj± od 6 lat nazywamy ca³± warszawsk± reprywatyzacjê, bo odbywa siê nie na podstawie ustawy, ale bardzo dziwnego orzecznictwa s±dów administracyjnych. Tym pojêciem pos³uguj± siê media od wielu lat. Tym pojêciem pos³ugiwa³em siê ja od 2013 roku. I teraz mogê zostaæ bankrutem, bo s±d nie rozumie i nie akceptuje na czym polega wolno¶æ s³owa. Takie wyroki s± coraz czêstsze. Niestety mamy coraz bardziej autorytarny wymiar sprawiedliwo¶ci, który ro¶ci sobie coraz wiêcej w³adzy nad ¿yciem obywateli. To s± niestety standardy bia³oruskie.
Liczê, ¿e s±d apelacyjny siê opamiêta. Je¶li nie to chyba bêdê musia³ uciekaæ z Polski

[...]

Data: 2019-10-21 10:24:53
Autor: kujau.konrad.pl
225 tysiêcy z³otych kary za u¿ycie sformu³owania "dzika reprywatyzacja"
u¿ytkownik u2 napisa³:
[...]

Musi jaki parasol ochronny albo komitywa pis-pe³o.
Dowód:
https://youtu.be/cEfbwoxfd94?t=480
jak to fumfel kaczusia kr±¿y miêdzy pis&pe³o (2012r?) i ginie czysta mln usd:)
Aj waj.

dowód2:
skoki gdzie umoczeni byli ludkowie i pis&pe³o

dowód3:
https://youtu.be/OdNc3KJmDfM

Ciekawe czy Braun na¶wietli nieco ludowi pisosko pe³oskie geszefty?

Data: 2019-10-22 00:00:18
Autor: u2
W dniu 21.10.2019 o 19:24, kujau.konrad.pl@gmail.com pisze:
dowód2:
skoki gdzie umoczeni byli ludkowie i pis&pe³o

nie ¶ciemniaj, pisa³em na psprawo, ¿e zarzuty us³ysza³y ju¿ 93 osoby w sprawie wyprowadzenia z SK Wo³omin 1,6 mld

Data: 2019-10-22 09:31:48
Autor: Runt
W dniu 2019-10-21 o 16:50, KUPA u2 pisze:
ot, nadzwyczajna kasta znowu w akcji przeciwko Polakom i Polsce :

Kasta Ziobry.

--
Runt

Data: 2019-10-22 10:59:19
Autor: J.F.
225 tysiêcy z³otych kary za u¿ycie sformu³owania "dzika reprywatyzacja"
U¿ytkownik "u2"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5dadc5c6$0$516$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale ale ... czy p. Spiewak przypadkiem nie zniewaza mecenasa kolejny raz ?

[...]

A gdzie nastapila pierwotna "obraza" ?

J.

Data: 2019-10-22 11:44:34
Autor: u2
W dniu 22.10.2019 o 10:59, J.F. pisze:
Ale ale ... czy p. Spiewak przypadkiem nie zniewaza mecenasa kolejny raz ?

pewnikiem wyrok jeszcze nie prawomocny, bêdzie apelacja:)

Data: 2019-10-22 11:44:56
Autor: ąćęłńóśźż
225 tysiêcy z³otych kary za u¿ycie sformu³owania "dzika reprywatyzacja"
No to trzeba bêdzie teraz kandydowaæ na euroos³a, ¿eby siê odkuæ.

-- -- -
Dosta³em 225 tysiêcy z³otych kary

Data: 2019-10-22 11:53:11
Autor: J.F.
225 tysiêcy z³otych kary za u¿ycie sformu³owania "dzika reprywatyzacja"
U¿ytkownik "u2"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5daecf82$0$520$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 22.10.2019 o 10:59, J.F. pisze:
Ale ale ... czy p. Spiewak przypadkiem nie zniewaza mecenasa kolejny raz ?

pewnikiem wyrok jeszcze nie prawomocny, bêdzie apelacja:)

O apelacji pisze, ale czy nie powinnien sie zastanowic przed rzucaniem kolejnych insynuacji ? :-P

J.

Data: 2019-10-22 12:20:19
Autor: u2
W dniu 22.10.2019 o 11:53, J.F. pisze:
O apelacji pisze, ale czy nie powinnien sie zastanowic przed rzucaniem kolejnych insynuacji ? :-P

pokazuj swój jêzor gdzie indziej, najlepiej dla swojej starej i te¶ciowej

u¿ywanie "dzika reprywatyzacja" jest znacznie ³agodniejszym okre¶leniem od u¿ywanego potocznie "z³odziejska reprywatyzacja", które lepiej oddaje to co siê wyprawia w nadzwyczajnej ka¶cie

Data: 2019-10-23 07:31:52
Autor: nie ma emaila
225 tysiêcy z³otych kary za u¿ycie sformu³owania "dzika reprywatyzacja"
w <5daed7e3$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

które lepiej oddaje to co siê wyprawia w nadzwyczajnej ka¶cie

Ale piszesz o ministerialnej grupie hejterskiej?

Data: 2019-10-23 09:19:40
Autor: u2
W dniu 23.10.2019 o 07:31, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
w <5daed7e3$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

które lepiej oddaje
to co siê wyprawia w nadzwyczajnej ka¶cie

Ale piszesz o ministerialnej grupie hejterskiej?

durny¶, ja piszê, ¿e dzika reprywatyzacja to ³agodne okre¶lenie, z³odziejska reprywatyzacja czê¶ciej jest u¿ywana, na z³o¶æ wam ubekom:))))))

Data: 2019-10-23 23:43:10
Autor: nie ma emaila
225 tysiêcy z³otych kary za u¿ycie sformu³owania "dzika reprywatyzacja"
w <5dafff0c$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

> [...]
> durny¶, ja piszê, ¿e dzika reprywatyzacja to ³agodne okre¶lenie, z³odziejska reprywatyzacja czê¶ciej jest u¿ywana, na z³o¶æ wam ubekom:))))))

to piszesz o banasiu ?
a co u niego ?
dalej ma siê dobrze ?

225 tysiêcy z³otych kary za u¿ycie sformu³owania "dzika reprywatyzacja"