227 tysięcy odwiedzin...

Data: 2009-11-16 06:49:47
Autor: Tzva Adonai
227 tysięcy odwiedzin...
.... w ciągu zaledwie 12 godzin od momentu opublikowania filmu...

Niesamowite, ilu zboczuchów stąpa po tej planecie...

http://www.tube8.com/ebony/katie-fucked-by-big-black-cock/190999/

Data: 2009-11-16 08:27:50
Autor: Tzva Adonai
227 tysięcy odwiedzin...
On 16 Lis, 17:20, "AIM120D" <aim1...@amraam.org> wrote:

I co?
zostałeś jednym z nich?

Ja ten film umieściłem na portalu...

Data: 2009-11-16 08:39:19
Autor: Tzva Adonai
227 tysięcy odwiedzin...
On 16 Lis, 17:33, "AIM120D" <aim1...@amraam.org> wrote:

no to tym bardziej, bo chyba musiałeś mieć do niego prawa autorskie..

Nie miałem.. Całą odpowiedzialność za zamieszczone materiały i
wynikające z nich roszczenia ponosi portal tube8.com, bo to jego
administratorzy decydują o tym, jakie materiały można opublikować....
Ich weryfikacja po wysłaniu na serwer trwa średnio około dwóch
tygodni... Widocznie uznali, że 250 tys. odwiedzin w ciągu 12 godzin i
wynikające z nich wpływy z reklam rekompensują im ewentualny pozew
sądowy ze strony wytwórni Rocco Siffredi...

Data: 2009-11-16 17:50:49
Autor: HaMMeR
227 tysięcy odwiedzin...
Tzva Adonai wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A kto ci zrekompensuje twoj?
:)

Data: 2009-11-16 16:01:22
Autor: MH
227 tysięcy odwiedzin...
... w ciągu zaledwie 12 godzin od momentu opublikowania filmu...

Niesamowite, ilu zboczuchów stąpa po tej planecie...

Nie marudź , tylko dawaj następnego pornola ...

MH

Data: 2009-11-16 17:48:48
Autor: HaMMeR
227 tysięcy odwiedzin...
MH wrote:
... w ciągu zaledwie 12 godzin od momentu opublikowania filmu...

Niesamowite, ilu zboczuchów stąpa po tej planecie...

Nie marudź , tylko dawaj następnego pornola ...

MH

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Taaa.., chyba bede cie rekomendowal na 'GRUPOWEGO PRZYGLUPA MIESIACA',
a moze i trzech?
I komu ty debilu zwracac uwage chcesz?! Zakompleksialy idioto!

Data: 2009-11-16 16:28:23
Autor: Ensitherum
227 tysięcy odwiedzin...
Tzva Adonai pisze:
Niesamowite, ilu zboczuchów stąpa po tej planecie...

jeśli to heteroseksualny stosunek to normalnych.

Data: 2009-11-16 08:29:50
Autor: Tzva Adonai
227 tysięcy odwiedzin...
On 16 Lis, 16:28, Ensitherum <ensithe...@NOSPAM.pl> wrote:

jeśli to heteroseksualny stosunek to normalnych.

Mój film w ciągu 12 godzin oglądnęło więcej ludzi, niż liczy sobie
elektorat Ligi Polskich Rodzin...

227 tysięcy odwiedzin...