23/24'', TN/IPS do ~750zł - Monitor do pracy biurowej, internetu i filmów

Data: 2012-06-14 04:38:48
Autor: MK
23/24'', TN/IPS do ~750zł - Monitor do pracy biurowej, internetu i filmów
Planuje zakup monitora 24 calowego tak do ok. 750zł. Monitor będę
głównie używał do pracy z tekstem, internetu i filmów. W o wiele
mniejszym stopniu do gier (na razie mam za słaby sprzęt, choć może to
się zmieni). Zależy mi aby monitor miał wyjście D-Sub (tylko takie mam
w laptopie) i DVI (bo jednak monitor to inwestycja na lata, więc przy
wymianie kompa chciałbym mieć możliwość podjęcia gniazda cyfrowego).
Rozważałem BENQ LED GL2450HM, Philips 247E3LPHSU i Acer G245HABID.
Ostatnio jednak spotykałem się z radami, że lepiej za IPS się
rozejrzeć. Zwróciłem uwagę na 23'': LG IPS235V-BN, Iiyama Prolite
XB2374HDS i DELL U2312HM. Zauważyłem, że te 3 zbierają najwięcej
pozytywnych recenzji, ale który wybrać? I czy warto poświęcić jeden
cal na rzecz matrycy IPS czy może zostać przy 24'' TN?

Data: 2012-06-14 14:06:07
Autor: Chris
23/24'', TN/IPS do ~750zł - Monitor do pracy biurowej, internetu i filmów
MK nabazgrał(a):

pozytywnych recenzji, ale który wybrać? I czy warto poświęcić jeden
cal na rzecz matrycy IPS czy może zostać przy 24'' TN?

IMHO nie warto.

Ja bym pomyślał nad takim, w cenie się zmieścisz.

MONITOR BENQ LED 24" GW2450HM

Data: 2012-06-15 13:21:12
Autor: Gotfryd Smolik news
23/24'', TN/IPS do ~750zł - Monitor do pracy biurowej, internetu i filmów
On Thu, 14 Jun 2012, Chris wrote:

MK nabazgrał(a):

[...]

  Hm...:
http://www.benq.com/product/monitor/gw2450hm/specifications

  Producent ujawnia, że obudowa jest błyszczaca.
  Ale o matrycy nic nie wspomina.
  Jak rozumiem, użyszkodnikowi może przeszkadzać błyszczaca
obudowa, ale nie błyszczacy ekran. Ciekawostka ;)
(BTW: ktos wie, czy toto jest błyszczace czy matowe,
wyłacznie dla mojej ciekawosci?)

  Przy okazji.
  Pytajac w poscie obok o używany miałem na mysli jeszcze jeden
ficzer: 1920x1200 "do pracy" jednak jest istotnie większy,
niż 1920x1080

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-15 13:14:23
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 14 Jun 2012, MK wrote:

Planuje zakup monitora 24 calowego tak do ok. 750zł. Monitor będę
głównie używał do pracy z tekstem, internetu i filmów.

  Używane wykluczasz a priori?

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-16 05:09:38
Autor: MK
On 15 Cze, 13:14, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:
On Thu, 14 Jun 2012, MK wrote:
> Planuje zakup monitora 24 calowego tak do ok. 750zł. Monitor będę
> głównie używał do pracy z tekstem, internetu i filmów.

  Używane wykluczasz a priori?

pzdr, Gotfryd

Raczej tak.

Data: 2012-06-16 05:09:52
Autor: MK

Data: 2012-06-20 13:49:47
Autor: OMSON
MK pisze:
Planuje zakup monitora 24 calowego tak do ok. 750zł. Monitor będę
głównie używał do pracy z tekstem, internetu i filmów.

Ja używam już rok albo ponad BenQ G2420HDBL i bardzo sobie chwalę (głównie, internet, DAW, trochę Photoshopa, multimedia). Nie pogniewałbym się w sumie na HDMI, ale nie rozpaczam. :)

Pzdr, OMSON

Data: 2012-06-20 13:52:04
Autor: OMSON