23 rocznica wielkiego wydarzenia we wspólnej histor ii Polski i Ukrainy...

Data: 2009-04-26 00:42:14
Autor: Tzva Adonai
23 rocznica wielkiego wydarzenia we wspólnej histor ii Polski i Ukrainy...
23 lata temu wybuchła elektrownia w Czarnobylu.

Eksplozja reaktora elektrowni atomowej w Czarnobylu doprowadziła do
skażenia ok. 100 tys. km kwadratowych powierzchni, z czego aż 70 proc.
na Białorusi.

Substancje radioaktywne dotarły nad Polskę.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,23-lata-temu-wybuchla-elektrownia-w-Czarnobylu,wid,11070001,wiadomosc.html?ticaid=17eb1

Data: 2009-04-26 10:29:08
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:256afd0c-17fc-4651-9165-9fdc3860aa25j9g2000prh.googlegroups.com...
[...]

Jestem przekonany, że dostałem porządną dawkę napromieniowania, bo jak dwa dni później największa chmura radioaktywna była nad Śnieżką, to ja w tym czasie akurat opalałem się na wyjętym z ojca malucha siedzeniu przed Orlinkiem w Karpaczu-Bierutowicach, zamiast pracować z bratem i ocieplać termoizolacją z kurzu azbestowego kocioł w Orlinku. Pracowałem wtedy u brata jako Izolarz, ale bałem się tego kurzu azbestowego i nie lubiłem tej waty szklanej. Poszedłem się przed Orlinkiem opalać, a jak wracaliśmy maluchem do domu, to słyszałem komunikat, że właśnie największe stężenie radioaktywne było na Śnieżce i nad Karpaczem. Brat mi płacił za samo toważystwo, poniekąd mam wobec niego do dziś wyrzuty sumienia, za tamto.

boukun

Data: 2009-04-26 10:53:04
Autor: mkarwan
23 rocznica wielkiego wydarzenia we wspólnej histori i Polski i Ukrainy...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gt164i$s6u$1atlantis.news.neostrada.pl...

Czemu reagujesz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

23 rocznica wielkiego wydarzenia we wspólnej histor ii Polski i Ukrainy...