231kk czyli zakamuflowany dupochron

Data: 2019-07-12 21:58:47
Autor: u2
231kk czyli zakamuflowany dupochron
W dniu 10.07.2019 o 05:40, mariusz7402 pisze:
Biorąc pod uwagę całość zgromadzonych materiałów w postępowaniu należy
stwierdzić, że przestępstwo stypizowane w art. 231 §1 Kk jest
przestępstwem, którego można dopuścić się wyłącznie z winy umyślnej.

ano, wystarczy że wiesz, że atakujesz funkcjusza publicznego i masz dupę bladą:)

btw i bardzo słusznie, drugi raz pójdziesz na odsiadkę do kicia, nie wykpisz się grzywną, czy zawiasami:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 06:23:02
Autor: mariusz7402
Dnia Fri, 12 Jul 2019 21:58:47 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Yhy. Nikt nie zabrania Ci być lemingiem.

btw i bardzo słusznie,
Twój tate był policjantem?

drugi raz pójdziesz na odsiadkę do kicia, nie wykpisz się grzywną, czy zawiasami:)
:). Wszystko jest zaplanowane i wyreżyserowane. Jest jeszcze punkt -3, -4
ale to już przekracza Twoje możliwości pojmowania.

Data: 2019-07-13 09:44:30
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 06:23, mariusz7402 pisze:
Wszystko jest zaplanowane i wyreżyserowane.

to ile dostałeś za napaść na funkcjusza ? pochwal się, nikt tutaj ciebie nie skaże ponownie:)))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-13 11:00:32
Autor: mariusz7402
Dnia Sat, 13 Jul 2019 09:44:30 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 13.07.2019 o 06:23, mariusz7402 pisze:
Wszystko jest zaplanowane i wyreżyserowane.
Przeze mnie.

to ile dostałeś za napaść na funkcjusza ? pochwal się, nikt tutaj ciebie nie skaże ponownie:)))))))))))))

Ja na nikogo nie napadłem. Po prostu dwie osoby popełniły błąd. Potem
zaczęły mnie atakować "na wszystkich frontach". Komuś po prostu nie wyszła
"rodzinna fotografia". Zwykły konflikt najprawdopodobniej o majątek. Krzyż
im na drogę. Te dwie namówiły trzecią osobę by poświadczyła nieprawdę. A
jak łatwo się domyślić urzędnikom w to graj. Zaczęli produkować wręcz na
wyścigi "dokumenty". Potem prokurator miał z górki i wydawało mu się, że mi
"dopierdoli", ale niestety borok miał "wypadek przy pracy". Takich, kurwa,
idiotyzmów w życiu jeszcze nie czytałem. Ja tylko na to czekałem. Potem
czekałem aż sędzia będzie robił "laske" prokuratorowi. Brandzlowali się na
wzajem przez kilka rozpraw. Celowo wybrałem adwokata z urzędu. Ten to
dopiero lachociąg. Udawał jak to nie pomaga, a tak naprawdę to ciągnął
druta prokuratorowi aż iskrzyło. Gość odpierdolił taki "trójkąt", że
momentami to dawał "na dwa baty". A ja "tylko" reżyserowałem i kręciłem
tego "pedalskiego" "pornola" z "obżydzeniem"  . Wiesz taka......lokalna
kasta nadzwyczajnie wybrana do odjebania. W pewnym momencie sędzia
zorientował się, że coś tu, kurwa, śmierdzi i się domyślił, że kurator
poślizgnął się na własnym gównie, które wyprodukował tuż po tym jak lokalne
policmajstry podały mu kilka "dań" zamówionych uprzednio u przyjaciół sowy.
Zbudowałem im "złoty most". W ogóle nie broniłem się, więc mogli mi jedynie
"przyjebać", jak się potem okazało, sierotę umysłową z kuratorium. A z tym
nakręciłem serial przyrodniczy opowiadający historię o tym, jak to mały
króliczek próbuje na bezczelnego "wjechać swoim małym rowerkiem do
wielkiego hangaru". Zbudowałem im "złoty most" po to by mogli się
"bezpiecznie" "ewakuować", ale kilku "pazernych" geniuszy z palestry
ny chciało przy okazji zapierdolić kilka "przęseł" w "drodze powrotnej". No
i teraz kilku się przekona, że nie "odleją" "złotego cielca" bo to kurwa
tombak był.

Czytała Krystyna Czubówna.

Data: 2019-07-13 13:26:08
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 11:00, mariusz7402 pisze:
Ja na nikogo nie napadłem. Po prostu dwie osoby popełniły błąd. Potem
zaczęły mnie atakować "na wszystkich frontach".

no dobra, ile dostałeś ? poszedłeś na ugodę z prorokiem, czy biłeś pianę w sądzie ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 13:47:10
Autor: mariusz7402
Dnia Sat, 13 Jul 2019 13:26:08 +0200, u2 napisał(a):

[...]

A co "miałem dostać", jeśli wszystko było wyreżyserowane, wziąłem to co
chciałem, wg scenariusza. Żadna ugoda. Bo sam się wyłożył. Nikogo nie biłem jak na razie.

Data: 2019-07-13 16:56:27
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 13:47, mariusz7402 pisze:
A co "miałem dostać", jeśli wszystko było wyreżyserowane, wziąłem to co
chciałem, wg scenariusza. Żadna ugoda. Bo sam się wyłożył. Nikogo nie biłem
jak na razie.

no to napisz ile dostałeś według scenariusza:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 17:35:09
Autor: mariusz7402
Dnia Sat, 13 Jul 2019 16:56:27 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nic nie "dostałem". Szczegóły scenariusza dopiero po "projekcji" filmu :)
To chyba oczywiste?

Data: 2019-07-13 18:17:45
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 17:35, mariusz7402 pisze:
no to napisz ile dostałeś według scenariusza:)
Nic nie "dostałem". Szczegóły scenariusza dopiero po "projekcji" filmu

jeszcze w sądzie nie było projekcji twojego filmu ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 19:24:29
Autor: mariusz7402
Dnia Sat, 13 Jul 2019 18:17:45 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 13.07.2019 o 17:35, mariusz7402 pisze:
no to napisz ile dostałeś według scenariusza:)
Nic nie "dostałem". Szczegóły scenariusza dopiero po "projekcji" filmu

jeszcze w sądzie nie było projekcji twojego filmu ?:)

W wersji "kinowej" zgrywamy właśnie podsynchrony i zastanawiamy się nad
"serialem", bo materiału roboczego jest sporo i szkoda byłoby marnować tyle
"taśmy", zważywszy na fakt, że pozyskana była za "dewizy". Tak czy inaczej
szczegóły będą w "napisach końcowych".

231kk czyli zakamuflowany dupochron