24-letni radny PO oskarĹźony o molestowanie s eksualne!

Data: 2011-01-22 14:28:17
Autor: u2
24-letni radny PO oskarĹźony o molestowanie s eksualne!
... partia kłamców, oszustów i zboków :

"Jak ujawnia „ Super Express”, ostatnie odkrycie warszawskiej policji na
pewno pozostawi skazę na ugrupowaniu PO. Jeden z radnych tej partii,
związany z Pragą- Północ, Łukasz M. został oskarżony o molestowanie
seksualne 16-letniego chłopca. Ale to nie wszystko. Na jego komputerze
policjanci znaleźli ok. 3.000 zdjęć nagich dzieci. Radny usłyszał już
zarzuty.

Sprawa „frywolnego” polityka trafiła do sądu po tym, jak na policję
zgłosiła się matka 16-latka. Kobieta twierdziła, że jej syn jest
szantażowany i zastraszany przez radnego. Jak zeznała Łukasz M. nakłonił
nastolatka do stosunku seksualnego, pod groźbą ujawnienia nagich zdjęć
chłopca.

Radny PO usłyszał już dwa zarzuty: szantażu oraz posiadania treści
pornograficznych z udziałem nieletnich. Jak twierdzi rzecznik
Prokuratury Okręgowej Warszawa- Praga, radny przyznał się do zarzucanych
mu czynów i poddał się dowolnie karze.

Warto podkreślić, że oskarżony to zaledwie 24- letni wykształcony
mężczyzna, absolwent prawa i politologii, obecny doktorant UW.Gdy w
końcu zaczął czuć się kimś i zaistaniał w polskiej polityce, mroczna
przeszłość się o niego dopomniała.

Tylko dlaczego prokuratura zaproponowała, żeby młody radny sam sobie
wyznaczył karę?To się nazywa polska sprawiedliwość."

Data: 2011-01-22 14:29:09
Autor: u2

http://polska.re.pl/artykul/22819.html

Data: 2011-01-22 15:12:29
Autor: Marek Czaplicki
24-letni radny PO oskarżony o molestowanie seksualne!
u2 pisze na pl.soc.polityka, w dniu sobota, 22 stycznia 2011 14:28 :

[...]

wydaje mi się, że "poddanie się dobrowolnie karze" to tylko chęć uniknięcia
przeprowadzania całego procesu sądowego. poddał się karzę, ale karę
wyznaczy sąd. mam nadzieję, że zostanie przykładnie ukarany.

--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-22 15:37:31
Autor: u2
> [...]
przeprowadzania całego procesu sądowego. poddał się karzę, ale karę
wyznaczy sąd. mam nadzieję, że zostanie przykładnie ukarany.

Mało prawdopodobne. 3 RP to raj dla pederastów.

Data: 2011-01-22 15:41:28
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka, w dniu sobota, 22 stycznia 2011 15:37 :

> [...]
karę wyznaczy sąd. mam nadzieję, że zostanie przykładnie ukarany.

Mało prawdopodobne. 3 RP to raj dla pederastów.

to już zależy od sądu.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-22 15:53:46
Autor: u2
[...]

No właśnie dlatego to raj dla takich pederastów.

Data: 2011-01-22 15:55:50
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka, w dniu sobota, 22 stycznia 2011 15:53 :

[...]

nie rozumiem Cię. policja zatrzymała pedofila, on poddaje się dobrowolnie
karze, sądowi pozostaje tylko wobec dowodów wydać wyrok, a Ty twierdzisz że
to "raj dla pederastów"?  --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-22 15:58:07
Autor: u2
[...]

Pokazuję tobie, że albo jesteś naiwny, albo chronisz pederastów jak kalecki.

Sąd nie ukarze przykładnie, bo skorzysta z układu z prokuraturą.

Data: 2011-01-22 16:11:21
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka, w dniu sobota, 22 stycznia 2011 15:58 :

Pokazuję tobie, że albo jesteś naiwny, albo chronisz pederastów jak
kalecki.

Sąd nie ukarze przykładnie, bo skorzysta z układu z prokuraturą.

cały problem w tym że niczego nie pokazujesz. gdybyś powołał się na Twoim
zbyt łagodny wymiar kary wydany już przez sąd to zgoda, pokazałbyś to co
starasz się twierdzić. Ty tylko podważasz niezawisłość sądów w Polsce, ale
z tym nie można się zgodzić. sąd nie wydał jeszcze wyroku więc nie ma o
czym mówić.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-22 16:52:59
Autor: u2
[...]

Sędziowie w 3 RP wywodzą się z PRL-u i korzystają z KK rodem z PRL,
stworzonym przez sędziego stalinowskiego, który skazał Fieldorfa-Nila.
To o jakiej sprawiedliwości mówisz ?

Data: 2011-01-22 18:44:19
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka, w dniu sobota, 22 stycznia 2011 16:52 :

Sędziowie w 3 RP wywodzą się z PRL-u i korzystają z KK rodem z PRL,
stworzonym przez sędziego stalinowskiego, który skazał Fieldorfa-Nila.
To o jakiej sprawiedliwości mówisz ?

o tym że dla niektórych są najważniejsze numerki, III czy IV Rzeczpospolita.
rozumiem że jakby bracia Kaczyńscy byli nadal u władzy to IV Rzeczpospolita
byłaby realnością. mniejsza o to czy takie myślenie byłoby uprawnione.
Konstytucja obecnie obowiązująca, a wg której min działają sądy wspomina
coś i III Rzeczpospolitej. o IV ani widu ani słychu. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-22 18:32:33
Autor: pluton
24-letni radny PO oskarżony o molestowanie seksualne!

Tylko dlaczego prokuratura zaproponowała, żeby młody radny sam sobie
wyznaczył karę?To się nazywa polska sprawiedliwość."

On sobie wyznaczy przeniesienie do innej parafii.

Nullification

24-letni radny PO oskarĹźony o molestowanie s eksualne!