24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut贸w

Data: 2013-01-30 13:36:09
Autor: u2
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut贸w
.... z naszych kieszeni chce wydac Tusk i Rostowski :

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/szewczak-mistrzowie-zametu-nie-zawodza,6570503459

Wa偶ne jest nie to, 偶e Wojew贸dzki znikn膮艂 z Facebooka i 偶e Grycanki zn贸w si臋 odchudzi艂y, ale to 偶e Premier Tusk zafunduje nam wkr贸tce Pakt Fiskalny, co oznacza wyci膮gni臋cie z naszych kieszeni 24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut贸w - pisze Janusz Szewczak, g艂贸wny ekonomista SKOK.
Salon i lobby homoseksualne si臋gaj膮 ju偶 po metody totalitarne, dlatego t臋czowemu dziadostwu m贸wimy wara 鈥 b臋dziemy broni膰 normalnej polskiej Baby.

  To nic, 偶e Komenda G艂贸wna Policji likwiduje wydzia艂y ds. walki z przest臋pczo艣ci膮 gospodarcz膮 i korupcj膮, b臋d膮 si臋 ni膮 zajmowa膰 policjanci walcz膮cy z kradzie偶膮 rower贸w. Wa偶niejsze jest to, 偶e wed艂ug Ruchu Palikota pani pose艂 K. Paw艂owicz jest podobno gro藕niejsza ni偶 Himler, bo m贸wi do pos艂a A. Grodzkiej czasem Pan. Wszyscy Polacy jak wida膰 maj膮 tak zosta膰 og艂upieni, 偶eby nie odr贸偶niali kota od psa. Bo dzi艣 ma nie by膰, ani kota ani psa, ani m臋偶a ani 偶ony, ani czarnej dziury w finansach, ani kosmicznych d艂ug贸w. Idzie nowe, b臋dzie kotopies i spowalniaj膮ca 鈥瀦ielona wyspa鈥. Innych zmartwie艅 dzi艣 rz膮dz膮cy i media nie maj膮. Rz膮d i salon zamiast walczy膰 z kryzysem wpuszcza nas w kolejny totalny kana艂.

  TVN-24 staje na rz臋sach, a g艂贸wne wydanie Wiadomo艣ci nie zaj膮kn臋艂o si臋 ani s艂owem, 偶e s膮 dzi艣 dla Polak贸w powa偶niejsze zagro偶enia ni偶 ma艂偶e艅stwa homoseksualne. I to wszystko w dniu, w kt贸rym GUS poda艂 fatalne dane o spadku PKB w 2012r. do zaledwie 2 proc. - za艂amaniu si臋 produkcji przemys艂owej  12 proc. w d贸艂, budowlano-monta偶owej 25 proc., popytu krajowego, inwestycji, sprzeda偶y detalicznej, zam贸wie艅 w przedsi臋biorstwach. Szokuj膮ce wr臋cz dane p艂yn膮 z rynku pracy 鈥 czeka nas ogromny wzrost bezrobocia, w styczniu ju偶 ok.14 proc., a na koniec roku 15-18 proc. Tylko w grudniu zarejestrowano blisko 250 tys. nowych bezrobotnych. To przecie偶 ma艂o znacz膮cy drobiazg, niegodny publicznej debaty. Wa偶niejszy jest nastr贸j pos艂a Biedronia i cierpienia moralne doktora Miros艂awa. G., a zw艂aszcza komfort psychiczny A.Grodzkiej. Dane i wska藕niki gospodarcze  w styczniu b臋d膮 jeszcze bardziej szokuj膮ce, polska gospodarka jest na r贸wni pochy艂ej. Idziemy greck膮 drog膮 ku hiszpa艅skiej rzeczywisto艣ci. W艂osi w艂a艣nie sprzedaj膮 cz臋艣膰 banku Pekao SA 鈥 ciekawe komu ? Czy偶by rosyjskiemu Sbierbankowi? Ale co tam wa偶ne jest in-vitro, legalizacja marihuany i zwi膮zki partnerskie.

  Trwa masowe wy艂udzanie VAT-u, kwitn膮 przekr臋ty na stali, przemyt towar贸w akcyzowych, kt贸ry kosztuje nas corocznie od 6-10 mld z艂. To drobiazg, wa偶ne, 偶e gej z PO czuje smutek po sejmowej debacie. Mamy prawdziwy wysyp lewych faktur, a MF J.V.Rostowskiemu zabrak艂o w bud偶ecie za 2012r. 16-18 mld z艂. Oj, tam oj, tam w tym roku z podatk贸w mo偶e zabrakn膮膰 nawet 20-25 mld z艂,  a wzrost PKB b臋dzie nie na poziomie powy偶ej 2 proc. ale na poziomie niewiele powy偶ej zera. A jeszcze trzeba b臋dzie zap艂aci膰 zaleg艂膮 pensj臋 szefowi  Amber-Gold. Unia zablokowa艂a GDDKiA 3,5 mld z艂 na drogi za przekr臋ty, zmowy i oszustwa, LOT bankrutuje i idzie na sprzeda偶, PKP jest w totalnej zapa艣ci, a my obywatele RP mamy jase艂ka.

  Chc膮 pali膰 na stosie, wydala膰 z uczelni, posadzi膰 na 艂awie oskar偶onych nie tylko pos艂ank臋 K. Paw艂owicz, ale wszystkich normalnych tradycjonalist贸w, przyzwoitych i tzw. moher贸w. Hurtem by nas chciano przesiedli膰 do holenderskich kontener贸w odosobnienia za krytyk臋, trze藕w膮 ocen臋 i poczucie humoru. 鈥濶iestety鈥 jeszcze ich w Polsce nie ma. To nic, 偶e co trzecie dziecko w Polsce rodzi si臋 i 偶yje w biedzie, a 700 tys. wr臋cz jest g艂odnych. Wa偶niejsze, 偶e minister Gowin jest ju偶 gorszy dla salonu od genera艂a Jaruzelskiego. Chcia艂oby si臋  zawo艂a膰 鈥瀖iej proporcje Mocium Panie鈥.

  Polaku ratuj si臋, nie daj si臋 dalej og艂upia膰 i wystraszy膰. Patrz na sw贸j pustoszej膮cy portfel, uwa偶aj na kolejne mandaty i nie g贸d藕 si臋 na p艂atny parking po 18 godz. oraz w sobot臋 i niedziel臋. Nie zgadzaj si臋 na kolejne podwy偶ki cen i koszt贸w utrzymania. To, 偶e transseksualista A. Grodzka zostanie czy nie zostanie V-ce Marsza艂kiem Sejmu jest rzecz膮 czwartorz臋dn膮. Du偶o wa偶niejsze jest to, 偶e nawet nasi s膮siedzi Czesi, S艂owacy, nie m贸wi膮c ju偶 o Du艅czykach, chc膮 nam zablokowa膰 eksport polskiej 偶ywno艣ci i wyrugowa膰 nas z ich rynk贸w, a ca艂o艣膰 eksportu 偶ywno艣ci to 17 mld euro obrot贸w. Wa偶niejsze jest przecie偶 to, 偶e producent贸w zielonej energii czekaj膮 masowe bankructwa. Nie liczy si臋 nawet opinia S膮du Najwy偶szego, kt贸ry jednoznacznie stwierdza, 偶e nie ma potrzeby zmian, bo polska Konstytucja preferuje ma艂偶e艅stwo kobiety i m臋偶czyzny.

  Nic to, 鈥瀝ozgrzane鈥 redaktor i Olejnik i Pochanke u偶yj膮 prof. P. Winczorka, ws艂uchaj膮 si臋 ze zrozumieniem w sopran A. Grodzkiej i skutecznie odwiod膮 nas od zainteresowania problemami gospodarczymi i nadchodz膮cym kryzysem. Co tam b臋dziemy sobie zawraca膰 g艂ow臋, 偶e Wis艂ostrada i Tunel zwany 鈥瀙rzekr臋tem鈥 jeszcze d艂ugo nie b臋dzie otwarty, 偶e trzeba b臋dzie zrywa膰 pas startowy w Modlinie, a Dreamlinery postoj膮 spokojnie do ko艅ca roku.

  To przecie偶 mniej pilne i mniej kosztowne sprawy, ni偶 opluwanie i niszczenie tych, kt贸rzy jeszcze ca艂kiem nie zwariowali i nie chc膮 boksera nazywa膰 baletnic膮,  a ojca i matk臋 鈥 rodzicem A i rodzicem B. To nic, 偶e nasza gospodarka tonie, 偶e Polacy boj膮 si臋 co przyniesie przysz艂o艣膰. W odpowiedzi na to nasze rz膮dowe tuzy przestawiaj膮 le偶aki na pok艂adzie Titanica.

  Kto艣 zapomnia艂 powiedzie膰 naszej rz膮dowej koalicji i redaktorom TVN-24 oraz GW, 偶e mamy ju偶 nie spowolnienie, ale pocz膮tek prawdziwego kryzysu. Wa偶ne jest nie to, 偶e Wojew贸dzki znikn膮艂 z Facebooka i 偶e Grycanki zn贸w si臋 odchudzi艂y, ale to 偶e Premier Tusk zafunduje nam wkr贸tce Pakt Fiskalny, co oznacza wyci膮gni臋cie z naszych kieszeni 24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut贸w. Ratuj si臋 kto jeszcze normalny. Im fa艂szerze sumie艅 i m膮ciciele umys艂贸w b臋d膮 budowa膰 wy偶sze i coraz bardziej absurdalne barykady tym my Polacy musimy by膰 silniejsi i bardziej racjonalni.

  Janusz Szewczak
  G艂贸wny ekonomista SKOK

Data: 2013-01-30 14:19:21
Autor: jr
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut體
Pasciarz !

[ciach...]

Data: 2013-01-30 14:27:10
Autor: u2
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut锟 w
W dniu 2013-01-30 14:19, jr pisze:
Pasciarz !

[ciach...]

A konkretnie masz cus do powiedzenia, czy tylko tak sobie ciachasz ?

Data: 2013-01-30 14:47:13
Autor: jr
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:51091fae$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

| A konkretnie masz cus do powiedzenia

A to, ze jestes pasciarz i ciota.
A od mojego Kochanego Ojca sie odpierdol.

, czy tylko tak sobie ciachasz ?

Data: 2013-01-30 14:56:08
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 14:47, jr pisze:
A to, ze jestes pasciarz i ciota.
A od mojego Kochanego Ojca sie odpierdol.

Nie moge juz napisac tego co sam napisales, ze twoj ojciec byl partyjniakiem z PZPR ? Wcale nie twierdze, ze byl pasciarzem i ciota jak ty piszesz.

Data: 2013-01-30 15:00:39
Autor: jr
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:51092678$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

| Nie moge juz napisac tego co sam napisales, ze twoj ojciec byl
| partyjniakiem z PZPR ? Wcale nie twierdze, ze byl pasciarzem i ciota

Bo go nie znales

 jak
| ty piszesz.

Bo ja cie znam

Data: 2013-01-30 15:29:50
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 15:00, jr pisze:
  Wcale nie twierdze, ze byl pasciarzem i ciota

Bo go nie znales

No nie znalem i nie znam. Nie upowaznia wiec mnie to do nazywania go pasciarzem i ciota.

Data: 2013-01-30 18:02:13
Autor: jr
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:51092e5e$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

| No nie znalem i nie znam. Nie upowaznia wiec mnie to do nazywania go
| pasciarzem i ciota.

Bardzo ladnie z twojej strony.
Teraz wytlumacze ci dlaczego jestes ciota. Po katastrofie smolenskiej PO lezala na deskach, a GoWno przestalo sie sprzedawac. Nalezalo trzymac sie tematu nawet zebami. Robic wszystko, aby doszlo do umiedzynarodowienia sprawy, powolac niezalezne komisje itd. Kuc zelazo poki gorace. Naglasniac temat zaginionych dokumentow, komorek (kody NATO itd)... I co wyscie ku temu zrobili? Wyslaliscie baby od krzyza na ulice?
Twoja scholastyka na temat krzyza katynskiego, jego tozsamosci z innym krzyzem, lub braku takiej tozsamosci pokazuje, jakie spustoszenie 'opium Wyszynskiego' zrobilo w waszych umyslach.

Data: 2013-01-30 18:48:13
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 18:02, jr pisze:
Teraz wytlumacze ci dlaczego jestes ciota. Po katastrofie smolenskiej PO
lezala na deskach, a GoWno przestalo sie sprzedawac. Nalezalo trzymac sie
tematu nawet zebami.

Nie zmyslaj, merdia leza, bo pisza nieprawde, szkalujac przy okazji Polske i Polakow. To samo sie tyczy pelomafii i traktatu fiskalnego.

Data: 2013-01-30 19:54:51
Autor: jr
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:51095cdd$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

| Nie zmyslaj, merdia leza, bo pisza nieprawde

Oto logika bab od krzyza.

, szkalujac przy okazji
| Polske i Polakow. To samo sie tyczy pelomafii

Nie maja normalnego przeciwnika, to ich zbojeckie prawo krasc.

Data: 2013-01-30 20:02:16
Autor: u2
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w
W dniu 2013-01-30 19:54, jr pisze:
To samo sie tyczy pelomafii

Nie maja normalnego przeciwnika, to ich zbojeckie prawo krasc.

A porzadnych obywateli prawo sadzac takich zbojow do pierdli.

Z tym, ze u nas uniewinnia sie mafe pruszkowska (sedzia T. - ten od stalinowskich metod) a wsadza sie do aresztu o 22-giej w nocy matke wychowujaca samotnie dwojke malych dzieci, bo zalegala tysiac zlotych dla fiskusa.

Ot, III ubecka.

Data: 2013-01-30 21:27:15
Autor: jr
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:51096e38$0$1294$65785112news.neostrada.pl...

| A porzadnych obywateli prawo sadzac takich zbojow do pierdli.
|
| Z tym, ze u nas uniewinnia sie mafe pruszkowska (sedzia T. - ten od
| stalinowskich metod) a wsadza sie do aresztu o 22-giej w nocy matke

Nie usmarkales sie jeszcze z zalu? Idz na krucjate pod palac komora, na pewno tej matce pomozesz..

Data: 2013-01-30 21:40:01
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 21:27, jr pisze:
Nie usmarkales sie jeszcze z zalu? Idz na krucjate pod palac komora, na
pewno tej matce pomozesz..

Oj tam, niczego innego nie oczekuje od synka partyjniaka z PZPR jak pogarda dla proletariatu :-)

Data: 2013-01-30 22:28:51
Autor: jr
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:5109851f$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

| Oj tam, niczego innego nie oczekuje od synka partyjniaka z PZPR jak
| pogarda dla proletariatu :-)

Twoj ojciec nie byl w PZPR? To bardzo ladnie. Za to kler zrobil z was baranow. W koncu ta sama firma.

Data: 2013-01-30 22:50:23
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 22:28, jr pisze:
Twoj ojciec nie byl w PZPR? To bardzo ladnie. Za to kler zrobil z was
baranow. W koncu ta sama firma.

To twoj stary byl tez w klerze ? O ja nie moge, jaki czad, jak "jezuita" Turowski w Watykanie. Pewnie ubek z zamilowania :)

Data: 2013-01-30 23:06:23
Autor: jr
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:5109959d$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

Odpierdol sie od mojego Kochanego Ojca

Data: 2013-01-30 23:12:04
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 23:06, jr pisze:

| To twoj stary byl tez w klerze ? O ja nie moge, jaki czad, jak "jezuita"
| Turowski w Watykanie. Pewnie ubek z zamilowania :)

Odpierdol sie od mojego Kochanego Ojca

Ale to ty piszesz ze PZPR i kler to to samo. Wiec wnioskuje, ze musial byc ubekiem jak Turowski :-)

Data: 2013-01-30 23:35:34
Autor: jr
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:51099ab2$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
| > |
| > |

| Ale to ty piszesz ze PZPR i kler to to samo.

Pisalem, ze jedna firma

 Wiec wnioskuje

Pomysl i namaluj szesciolatku

, ze musial

Data: 2013-01-31 08:24:33
Autor: Przemys砤w M.
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w
Dnia Wed, 30 Jan 2013 23:12:04 +0100, Wychodek u2 napisa(a):

Albo jak ty. ;-)
--

Wyst眕ienie Jaros砤wa Kaczy駍kiego dowiod硂, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przyw骴ztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan辨 jeszcze raz na czele rz眃u Rzeczypospolitej - krzycza dono秐ie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj眂 z krzese. - Nie dla w砤dzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamo縩a Polska w G20 - zako馽zy

Data: 2013-01-31 12:38:35
Autor: u2
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w
W dniu 2013-01-31 08:24, Przemys砤w M. pisze:
Albo jak ty.

Dziwne masz poglady kalecki, tak sie przymilales obecnej wladzy cytujac namietnie GWno, teraz dopiero zauwazyles, ze swiatopogladowo nie po drodze tobie z GWnem :-)

Data: 2013-01-31 19:03:04
Autor: Marek Woydak
On Thu, 31 Jan 2013 12:38:35 +0100, u2 wrote:

[...]

Ty, dlaczego ciagle nazywasz go "kaleckim"? Czy縝y mia odchy硑 zwi眤ane
ze skatologi? Wszystko na to wskazuje. MW

Data: 2013-01-31 08:28:15
Autor: Przemys砤w M.
24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut?w
Dnia Wed, 30 Jan 2013 22:50:23 +0100, czysciciel wychodk體 u2 napisa(a):

[...]

Jego stary by ciot, a ty dupodajk klech體! ;-)

--
"Jedn z zalet demokracji jest to, 縠 nikt kto zosta wybrany
nie jest g硊pszy ni ci co go wybrali. Im g硊pszy jest ten wybrany, tym g硊psi s ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-31 12:40:23
Autor: u2
W dniu 2013-01-31 08:28, Przemys砤w M. pisze:
Jego stary by ciot, a ty dupodajk klech體!

Ale to ty twierdzisz, ze homoseksualizm to wynaturzenie.  Wiec pewnie sam jestes dupodajka, bo skad mozesz o tym tak dobrze wiedziec kalecki ? :-)

Data: 2013-01-31 19:01:33
Autor: Marek Woydak
On Thu, 31 Jan 2013 12:40:23 +0100, u2 wrote:

[...]

Cos mi si wydaje, 縠 dupodajk w tym towarzystwie jeste ty. Pamietam jak
liza砮 rowa osobnikowi podpisuj眂emu si Obsrywator czy jako tak.
Pamietam jak chla砮s z 縜lu przez kilka dni kiedy ten typek ci porzuci
dla jakiego kanadyjskiego menela z dacz w g髍ach. Dlaczego nazywasz go
uparcie "kaleckim"? Czyzby uwielbia tapla si w g體nie? Takie co nazywa
si skatologi. Masz to od dziecka prawda? ;-)

MW

Data: 2013-01-30 18:03:00
Autor: jr

Data: 2013-01-30 15:04:11
Autor: xan
W dniu 30.01.2013 13:36, u2 pisze:
... z naszych kieszeni chce wydac Tusk i Rostowski :

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/szewczak-mistrzowie-zametu-nie-zawodza,6570503459

  Janusz Szewczak
  G丑wny ekonomista SKOK

analitycy rynk體 FOREX maj inne zdanie, ale ka縟y czyta to co lubi

24 mld euro na ratowanie europejskich bankrut贸w