24h/7dni w tygodniu online

Data: 2012-08-04 09:26:58
Autor: jerry .
24h/7dni w tygodniu online
Czy oprócz mbanku i multi jest jeszcze jakiś bank który posiada taki
system?

Data: 2012-08-04 10:20:55
Autor: Łukasz
24h/7dni w tygodniu online
W dniu sobota, 4 sierpnia 2012 18:26:58 UTC+2 użytkownik jerry . napisał:
Czy oprócz mbanku i multi jest jeszcze jakiś bank który posiada taki

system?

BGŻ też działa prawie 24/7, z tym, że około 1 w nicy na 20 do 60 minut system ma przetwarzanie danych. :)

Data: 2012-08-04 18:35:57
Autor: Marcepan
24h/7dni w tygodniu online
Czy oprócz mbanku i multi jest jeszcze jakiś bank który posiada
taki system?

Spróbuj zrobić coś w systemie transakcyjnym po 24-ej a przed 3 w nocy to się przekonasz jak wygląda 24h w mBanku a co sobotę nie działają wszystkie systemy, również kartowe.

Data: 2012-08-04 10:26:47
Autor: jerry .
24h/7dni w tygodniu online
On 4 Sie, 18:35, "Marcepan" <b...@tego.maila> wrote:
> [...]

przekonasz jak wygląda 24h w mBanku a co sobotę nie działają wszystkie

Po północy jest problem z zerwaniem lokat, a przelewy czasem robię
około 1 w nocy i się "normalnie robią" a wychodzą o 6.

Data: 2012-08-04 20:28:21
Autor: Zbynek Ltd.
24h/7dni w tygodniu online
jerry . napisał(a) :
Po północy jest problem z zerwaniem lokat,

Nie "jest problem" a "nie da się zerwać". Mi nigdy nie udało się.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-08-04 23:10:04
Autor: Krystek
24h/7dni w tygodniu online
W dniu 2012-08-04 18:35, Marcepan pisze:
Spróbuj zrobić coś w systemie transakcyjnym po 24-ej a przed 3 w nocy to
się przekonasz jak wygląda 24h w mBanku a co sobotę nie działają
wszystkie systemy, również kartowe.

Bo ja wiem? Sam robię przeważnie przelewy właśnie po północy (między 00:05 a 3-cią nad ranem) i nigdy nie było problemów. Może z Inteligo Ci się pomyliło, gdy jest u nich jakieś "nocne przetwarzanie"...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-08-04 20:12:59
Autor: astro
24h/7dni w tygodniu online
Alior (marmurkowy i jego Sync) raczej taki posiada. W kazdym razie przelewy
wewnetrzne dochodza online nawet o poznych nocnych/wczesnoporannych porach.
Pamietaj tylko, ze w nocy polowa srodkow jest zabierana na lokate, ale
mozna ja chyba zerwac.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

24h/7dni w tygodniu online