25. ROCZNICA ZMOWY W MAGDALENCE

Data: 2014-02-13 17:59:55
Autor: boukun
25. ROCZNICA ZMOWY W MAGDALENCE
Rola architektów spotkań w Magdalence, czyli jak koncesjonowana opozycja porozumiewała się z komuchami.
 Jak silne są zobowiązania "magdalenkowe" tylko ta grupa zdrajców Polski raczy wiedzieć. Tak jak dziś PiS, propagandowo "zwalcza" "okrągły stół" i ustalenia z Magdalenki, zapominając, że to ich wodzowie też tworzyli tę niechlubną historię, odgrywając w niej kluczowe role.

http://www.polskapartianarodowa.org/TP_47_12-BIG.jpg

W numerze m.in:
Kneset w Krakowie i sprzedawczyki

Do Polski przyjechało 350 gości z Izraela, w tym niemal połowa Knesetu. Izraelscy parlamentarzyści przed południem odwiedzili były niemiecki obóz Auschwitz, by oddać hołd ofiarom mordów. Po uroczystościach - już w Krakowie - doszło do spotkania izraelskich i polskich posłów.
w obradach aktywnie uczestniczyli m.in. Cezary Grabarczyk, poseł PO
b. minister transportu, który skutecznie pogrzebał polską kolej; Marcin Święcicki, komunista, obecnie poseł PO, kiedyś minister u Mazowieckiego, zięć zatwardziałego komucha Szyra; poseł John Godson, kiedyś PO obecnie wiceprezes "Polska Razem" Gowina; Piotr Naimski, poseł PiS pochodzący z żydowskiej rodziny frankistów ochrzczonej w katedrze lwowskiej w 1759 r.; oraz komunistka-feministka Wanda Nowicka, której życiowym celem jest mordowanie nienarodzonych, polskich dzieci.
Mimo wcześniejszych zapewnień delegacje Sejmu oraz Knesetu nie wydały wspólnego oświadczenia na temat "polskich obozów zagłady".
W obliczu coraz częstszych pomówień na temat twórców obozów zagłady, których dopuszczają się najbardziej znaczące osoby na świecie (min. prezydent USA Barack Obama) wspomniane oświadczenie miało mieć ogromne znaczenie. Strona izraelska stwierdziła jednak, że nikt z przybyłych nie posiada kompetencji do podpisania takiego oświadczenia. (Ha, ha, ha, ha! - red. T.P.).

Putin, oddaj to, co nasze!

W wyniku II wojny światowej Polska utraciła 70 proc. swoich dóbr kultury. Lwia część z nich nadal znajduje się w muzeach i magazynach muzealnych Federacji Rosyjskiej. Jednak obecne władze rosyjskie ani myślą zwrócić ich Polsce. Dzieje się tak pomimo zapisów prawa międzynarodowego i dwustronnych porozumień, w świetle których powinny one zostać oddane prawowitym właścicielom. Niestety, obecne państwo rosyjskie wciąż hołduje złodziejskiej tradycji z czasów sowieckich, która mówi, że dzieła sztuki zrabowane w czasie wojny to mienie zdobyczne, do którego Rosja ma pełne prawo.

Prześwietlmy życiorys Komorowskiego

Mam wątpliwości, czy spora część dziennikarzy i sędziów zrobiłaby karierę w Polsce, gdyby ich rodzice nie byli w przeszłości w SB i innych służbach PRL-u. Właśnie dlatego nie tylko powinniśmy, ale musimy pytać o ich rodziców i dziadków.
Musimy znać genealogię osób publicznych, by wyeliminować z życia publicznego patologiczne zachowania, które mają bezpośredni wpływ na społeczeństwo. Ci, którzy doszli do władzy dzięki rodzicom i dziadkom, cynicznie wmawiają nam teraz, że nieelegancko jest pytać o ich rodzinę.

Wandea - wielki grzech Francji

Rzeź ludności Wandei to jedna z czarnych plam na sumieniu Francji. Od czasów Wielkiej Rewolucji historycy mieli dbać, by Francuzi nie pamiętali o tej zbrodni. Kłamstwo wandejskie wyszło jednak na jaw, ale jego demaskatorzy są dziś prześladowani.
Stéphan Courtois, wybitny francuski historyk: - Masowe zbrodnie w Wandei popełnione między latem 1793 r. a wiosną 1794 r. były ukrywane i maskowane przez historyków republikańskich, potem przez komunistycznych. Robespierrowscy historycy dostali rozkaz, by dbać o rozprzestrzenianie narodowej amnezji o zbrodniach w Wandei. Do dziś to temat tabu na naszych uczelniach.
I temat niebezpieczny, bo ci którzy mówią o Wandei prawdę, są dziś szykanowani przez. państwo. Jak Reynald Sécher, historyk, który kwestią Wandei zajmuje się od ponad 30 lat. Kiedy pierwszy raz w swojej pracy naukowej o wojnie w Wandei użył określeń 'ludobójstwo' i 'eksterminacja', zwolniono go z Sorbony.
Tymczasem z dokumentów, które ujawnił wynika jasno: w Wandei doszło do ludobójstwa i pierwszej na tak wielką skalę eksterminacji ludzi. Chodziło o to, by wymordować najbardziej katolicki lud we Francji. A potem zniszczyć dowody zbrodni. Francja tej prawdy nie chce przyjąć.

Spisek na konklawe 1958 roku

Analiza dzisiejszej sytuacji Kościoła i tego, co się stało po Soborze Watykańskim II nie jest możliwa bez uświadomienia sobie praprzyczyny samego Soboru. Środowiska Tradycji Katolickiej widzą w Soborze źródło wszelkich błędów i odstępstw od Objawionej Nauki. Nie jest to jednak prawda, takie rozumowanie zawęża nasze postrzeganie rzeczywistości do samych skutków, bez żadnej wiedzy o przyczynach. Patrząc na ten problem z perspektywy czasu szybko możemy dostrzec już nie błąd modernizmu, któremu urokowi ulegli Ojcowie Soboru, ale wieloetapowy plan. Plan zniszczenia Kościoła katolickiego. Sobór, późniejsze reformy Pawła VI z 1968 roku - to jedynie kolejne etapy tego planu. Etapy, których realizacja nie byłaby możliwa, gdyby nie jedno kluczowe zdarzenie: Konklawe w 1958

boukun

Data: 2014-02-13 19:22:09
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ldiuk1$n3u$1mx1.internetia.pl...
Rola architektów spotkań w Magdalence, czyli jak koncesjonowana opozycja porozumiewała się z komuchami.

Nie mów, Kaczyńscy też? Powiedz no polski patrioto, co ty w tym czasie robiłeś? Oczywiście oprócz podrzynania gardeł w miejskiej rzeźni. Masz jakieś kombatanckie CV?

MW

Data: 2014-02-13 21:05:52
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ldj2iu$9l2$4news.albasani.net...

[...]

Mam, jak mało kto... ale spalone...

http://www.youtube.com/watch?v=jy1gCOumLtM

boukun

Data: 2014-02-13 12:51:48
Autor: Marek
W dniu czwartek, 13 lutego 2014 21:05:52 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> Nie mów, Kaczyńscy też? Powiedz no polski patrioto, co ty w tym czasie > robiłeś? Oczywiście oprócz podrzynania gardeł w miejskiej rzeźni. Masz jakieś > kombatanckie CV?

> [...]

Na samym dole tej kopii, ktora pokazywales, jest jakas sprawa osoby o kryptonimie PALACZ.
To byl chyba twoj ojciec ?
To dlatego cie nie wsadzili do kicia za "wroga dzialalnosc antypanstwowa".

Data: 2014-02-13 22:34:11
Autor: boukun
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:e558e2b7-adfa-4c73-94a1-fd247ddef8d4googlegroups.com...
> [...]

To byl chyba twoj ojciec ?
To dlatego cie nie wsadzili do kicia za "wroga dzialalnosc antypanstwowa".
-- -- -- -- -- -- -- -- -
A już ci tam...

boukun

Data: 2014-02-14 00:59:47

[...]