250 tysiącami się nie zadowolą

Data: 2011-01-21 20:48:08
Autor: boukun
250 tysiącami się nie zadowolą
Po 250 tys. zł odszkodowania to "żenująca propozycja"

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Po-250-tys-zl-odszkodowania-to-zenujaca-propozycja,wid,13061223,wiadomosc.html

Noszsz, kur... chyba wiedzieli z kim lecą i dokąd? Ryzyko wkalkulowali?

boukun

Data: 2011-01-21 21:52:36
Autor: pluton
250 tysiącami się nie zadowolą
Byli ubezpieczeni ? Nalezy sie odszkodowanie.
Nie byli ? Wypier**c w podskokach.
Nalezy sie zasilek pogrzebowy i nic wiecej.

Nullification

Data: 2011-01-21 21:55:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihcrk5$kvm$1inews.gazeta.pl...
Byli ubezpieczeni ? Nalezy sie odszkodowanie.
Nie byli ? Wypier**c w podskokach.
Nalezy sie zasilek pogrzebowy i nic wiecej.

Jesteś w błednym błędzie. Ubezpieczeni - ubezpieczyciel wypłaca. Nieubezpieczeni - sprawca wypłaca. Wysokość ubezp. - jeśli się nie dogadają - sąd ustala.

Data: 2011-01-21 22:11:09
Autor: pluton
> [...]

Jesteś w błednym błędzie. Ubezpieczeni - ubezpieczyciel wypłaca.
Nieubezpieczeni - sprawca wypłaca. Wysokość ubezp. - jeśli się nie

Niech pozywaja sprawce. Ja nie sterowałem brzozą i nie chce placic.

Nullification

Data: 2011-01-21 22:11:33
Autor: u2
250 tysiącami się nie zadowolą
W dniu 2011-01-21 22:11, pluton pisze:
Niech pozywaja sprawce. Ja nie sterowaÂłem brzozÂą i nie chce placic.

Ty dupku, ty się ukryłeś na linii elektrycznej, na 400 m wysokości.

Data: 2011-01-21 22:14:59
Autor: jadrys
250 tysiącami się nie zadowolą
W dniu 2011-01-21 22:11, pluton pisze:

Niech pozywaja sprawce. Ja nie sterowałem brzozą i nie chce placic.

Fakt. I nie ty im kazałeś włazić do nieubezpieczonego samolotu.

Data: 2011-01-21 22:13:53
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d39f2c8$0$2504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale ten Dubieniecki teraz walczy o wysokie zadośćuczynienie... Jakby im było mało 3 mln. z ubezpieczenia...

boukun

Data: 2011-01-22 15:12:06
Autor: raff
250 tysiącami się nie zadowolą
Tu macie, czym sobie międlicie:
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2011/01/22/nowe-ruchy-odwloka/

Ubijajcie pianę dalej, intelektualne pacynki.

R.

250 tysiącami się nie zadowolą