25ISO>400ISO

Data: 2014-05-27 22:16:24
Autor: JD
25ISO>400ISO
W dniu 2014-04-04 22:43, JD pisze:
Witam grupowiczów.

Odnalazłem w szafce starego olka XA2,
z filmem w środku. Po wyjęciu naświetlonego filmu okazało się,
że sierotka, która zmieniała film ;) nie przestawiła światłomierza
z 400ISO na 25. Założony do środka film to AGFA APX25 z datą wywołania
ok 2006 rok.

Poproszę o pomysły na wywołanie go tak, aby coś sie dało jeszcze
zeskanować.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Doszedłem do wniosku, że nie będę wołał tego filmu.
Wyciągnę końcówkę i naświetlę jeszcze raz poprawnie.
Ciekaw jestem efektu ;)

JD

Data: 2014-06-17 07:57:52
Autor: MSXTVY
25ISO>400ISO

Doszedłem do wniosku, że nie będę wołał tego filmu.
Wyciągnę końcówkę i naświetlę jeszcze raz poprawnie.
Ciekaw jestem efektu ;)

-- Pozdrawiam
JD

to po co zawracałeś dupę miszczom dupku żołędny?

ciuuule

Data: 2014-06-17 23:02:57
Autor: jo44
25ISO>400ISO
W dniu 2014-06-17 07:57, MSXTVY pisze:

to po co zawracałeś dupę miszczom dupku żołędny?

PLONK

Data: 2014-06-21 15:48:38
Autor: dagon0@vp.pl
25ISO>400ISO
W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 23:02:57 UTC+2 u¿ytkownik jo44 napisa³:
W dniu 2014-06-17 07:57, MSXTVY pisze:

> to po co zawraca³e¶ dupê miszczom dupku ¿o³êdny?

PLONK

Nad nasz± wsi±, przelecia³ meteoryt...
pozdrawiam Marcin

25ISO>400ISO