26-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-06-27 09:52:03
Autor: mkarwan
26-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami

"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> - 12 nowych wątków

 kałecki -  "Jarek (lewo i sprawiedliwośc)" <Brońmy RP przed pisem@..pl> - 7 nowych wątków

"boukun" <boukun@neostrada.pl> - 5 nowych wątków

"Grzegorz "chamidło" Z." <blogfiles@gazeta.pl> -  4 nowe wątki

konserwator - "konserwator" <iratmor@gmail.com> -  4 nowe wątki

jogo Kruk - "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009" <elguapo@bcdefg.pl> -  4 nowe wątki

kupa - "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> -  4 nowe wątki

"rAzor" <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com"> -  4 nowe wątki

"sam" <sam@sam.pl> -  4 nowe wątki

Data: 2010-06-27 09:55:30
Autor: u2
26-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami
W dniu 2010-06-27 09:52, mkarwan pisze:
26-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Zaś starymi wątkami spamował mać caravan. :]

Data: 2010-06-27 10:05:50
Autor: rAzor
Użytkownik mkarwan napisał:
[...]

No zara - to jaka jest dopuszczalna norma użytko-wątka?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 10:19:26
Autor: mkarwan

Użytkownik "rAzor" <"pisz\".pan\".na.ko'wno\"@na.ko\"w'no!.pl"> napisał w wiadomości news:i070ou$439$1news.onet.pl...
"rAzor" <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com"> - 4 nowe wątki
No zara - to jaka jest dopuszczalna norma użytko-wątka?

Moim zdaniem trzy to maksimum.
Załóżmy, że w psp pisze 100 osób, czyta pewnie więcej.
Niech każda z nich rozpocznie co dziennie po trzy nowe wątki.
Daje to 300 nowych wątków dziennie.
Czyli trzy nowe wątki to i tak dużo.

Data: 2010-06-27 01:24:23
Autor: Tzva Adonai
mkarwan napisał(a):

Moim zdaniem trzy to maksimum.
Zalozmy, ze w psp pisze 100 osob, czyta pewnie wiecej.
Niech kazda z nich rozpocznie co dziennie po trzy nowe watki.

Załóżmy teraz, że na psp pisze 100 osób i każda rozpoczyna dziennie
pięć wątków w których Żydzi przedstawiani są w złym świetle.. Mamy
wtedy dziennie 500 mkarwanów.. Czy twoje esbeckie limity cenzorskie
też by się ich tyczyły?.. Pytanie ma oczywiście charakter czysto
teoretyczny...

Data: 2010-06-27 10:30:28
Autor: u2
W dniu 2010-06-27 10:24, Tzva Adonai pisze:
każda rozpoczyna dziennie
pięć wątków w których Żydzi przedstawiani są w złym świetle.

Cwa, ciebie nikt nie przebije w tym przedstawianiu Żydów w złym świetle :]

Data: 2010-06-27 11:31:23
Autor: rAzor
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2010-06-27 10:24, Tzva Adonai pisze:
każda rozpoczyna dziennie
pięć wątków w których Żydzi przedstawiani są w złym świetle.

Cwa, ciebie nikt nie przebije w tym przedstawianiu Żydów w złym świetle :]

Nie dokarmiaj tego antysemickiego śmiecia.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 15:29:35
Autor: u2
W dniu 2010-06-27 11:31, rAzor pisze:
Użytkownik u2 napisał:
[...]

Co prawda to prawda, cwa wyprodukował wiele śmiecia i puścił na grupę. :)

Data: 2010-06-27 04:29:20
Autor: DJ MC Donald Musk
On 27 Cze, 10:19, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Załóżmy, że w psp pisze 100 osób, czyta pewnie więcej.
Niech każda z nich rozpocznie co dziennie po trzy nowe wątki.

czyli jak zrobisz sprawozdanie z watkow to zostaja ci tylko 2 watki do
otwarcia?
dobrze rozumuje?

Data: 2010-06-27 18:15:19
Autor: mkarwan
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:986df8ab-f4cf-4ff3-ab30-07e19b11ed43k39g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Tak i ukazuje się dziennie tylko 2 wątki.
Chyba, że robię zestawienie tych którzy wspierali kupe, wtedy ukazują się trzy wątki.

Data: 2010-06-27 10:21:50
Autor: u2
W dniu 2010-06-27 10:19, mkarwan pisze:
Załóżmy, że w psp pisze 100 osób, czyta pewnie więcej.

Nawet tak prostej sprawy nie potrafisz sprawdzić ?

Data: 2010-06-27 10:47:14
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c270a22$0$2604$65785112news.neostrada.pl...
Załóżmy, że w psp pisze 100 osób, czyta pewnie więcej.
Nawet tak prostej sprawy nie potrafisz sprawdzić ?

Skoro to dla ciebie takie proste więc pochwal się swoimi umiejętnościami i podaj nam dokładną informację.

Data: 2010-06-27 15:27:59
Autor: u2
W dniu 2010-06-27 10:47, mkarwan pisze:

Załóżmy, że w psp pisze 100 osób, czyta pewnie więcej.
Nawet tak prostej sprawy nie potrafisz sprawdzić ?

Skoro to dla ciebie takie proste więc pochwal się swoimi umiejętnościami
i podaj nam dokładną informację.

Z błędnych założeń wysnuwasz błędne wnioski. Studiowałeś na tej samej
uczelni co Palikot ?

Data: 2010-06-27 18:12:38
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2751e3$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz zamiar robić z siebie durnia czy przejdziesz do konkretów?

Data: 2010-06-27 18:15:20
Autor: u2
W dniu 2010-06-27 18:12, mkarwan pisze:
Z błędnych założeń wysnuwasz błędne wnioski. Studiowałeś na tej samej
uczelni co Palikot ?

Masz zamiar robić z siebie durnia czy przejdziesz do konkretów?

Nie gdybam jak ty, tylko żądam podania dokładnych danych. Do zdobycia w
google. A ty tutaj ściemniasz, jak nie przymierzając "filozof" w stylu
Palikota.

Data: 2010-06-27 11:30:35
Autor: rAzor
[...]

Aha, twoim zdaniem. Zapewne jest to skromne zdanie.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 12:13:11
Autor: 'heÂŽsk'
26-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami
On Sun, 27 Jun 2010 10:19:26 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

Załóżmy, że w psp pisze 100 osób, czyta pewnie więcej.
Niech każda z nich rozpocznie co dziennie po trzy nowe wątki.

 litosci. chlopie. napisz do mnie a podpowiem ci jak ustawic czytnik
 by nie przegladac tego calego chlamu. ty to wszystko czytasz?  i jeszcze masz czas na sciepe? ja cie pierdziele! to NALOG!

--

 HeSk

Data: 2010-06-27 12:48:08
Autor: rAzor
wrote:

UĹźytkownik "rAzor"<"pisz\".pan\".na.ko'wno\"@na.ko\"w'no!.pl">  napisał w
[...]

Ty i konfiguracja czytnika... :-)))))))))))))))))))

--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 12:13:11
Autor: 'heÂŽsk'
26-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami
On Sun, 27 Jun 2010 09:52:03 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>