26.X - Alior i Meritum łączą systemy transakcyjne + podwyżki

Data: 2015-08-25 03:03:03
Autor: Tomasz ZK
26.X - Alior i Meritum łączą systemy transakcyjne + podwyżki
21 sierpnia złożyłem sprzeciw z wypowiedzeniem natychmiastowym.
Wysłałem przez wiadomość systemową i przez wnioski.
Do tej pory cisza.

Na infolinii zarzekają się, że tak się nie da, ale kiedyś się dało, więc walczę dalej. Zobaczymy jakie będą efekty.

http://zamknijkonto.pl/jak-zamknac-konto-w-meritum

Data: 2015-08-27 04:16:37
Autor: Tomasz ZK
26.X - Alior i Meritum łączą systemy transakcyjne + podwyżki
"A jednak się kręci!"

Śpieszę donieść, że udało się zlikwidować konto w Meritum metodą ekspresową przez internet, można więc śmiało działać. Po tygodniu oczekiwania przyjęli moje wypowiedzenie. Od jutra nie mam już konta w Meritum.

Jakby co, to szczegóły w linku, który podałem wyżej.

26.X - Alior i Meritum łączą systemy transakcyjne + podwyżki