26 sekund z Magdalenki czyli prawdziwy obraz tego jak PZPR podzieliła się z "Bolkiem" władzą...

Data: 2018-07-31 21:15:38
Autor: Pajdak
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pjporg$1oon$1gioia.aioe.org...
26 sekund z Magdalenki czyli prawdziwy obraz tego jak PZPR podzieliła się z "Bolkiem" władzą...

https://www.youtube.com/watch?v=o9RNsAvSwZ8

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,21330532,co-w-magdalence-robil-lech-kaczynski-celinski-mowienie-ze.html

https://tinyurl.com/y9cruugn

CL

Data: 2018-08-01 09:42:39
Autor: Lord Donald
W dniu 31.07.2018 o 21:15, Pajdak pisze:
[...]

Srajdak być a sprzedać się to spora różnica. Sporo ludzi odwiedza Niemcy, ale nie każdy tak jak ty zostaje tam jako dziwka aby się sprzedawać i to za kilka centów. Taka gnida jak ty to ma zerowe poczucie godności, raczej tego nie zrozumiesz jak i reszty.

Data: 2018-08-01 00:58:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 1 sierpnia 2018 09:42:40 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Srajdak być a sprzedać się to spora różnica. Sporo ludzi odwiedza Niemcy, ale nie każdy tak jak ty zostaje tam jako dziwka aby się sprzedawać i to za kilka centów. Taka gnida jak ty to ma zerowe poczucie godności, raczej tego nie zrozumiesz jak i reszty.

Krzesło biedaczek miał twarde, wódka była ciepła, a tak w ogóle to (prawie) nie pił. https://pikio.pl/wp-content/uploads/2017/02/C3iIOXjWIAEkVg6.jpg
https://pikio.pl/wp-content/uploads/2017/02/C3iFZIgWMAEn2cd.jpg

Podsumowując Lecha Kaczyńskiego siłą tam zaciągnęli, a on udrenczon siedział. Taka bajka na dobranoc dla prawomyślnych pisiorków.

--
Bruno

Data: 2018-08-01 10:24:37
Autor: Lord Donald
[...]

No nie wiele bym mógł powiedzieć o Bolkach i innych gnidach, ale za flachę i kilka klopsów przy stole u Kiszczaka to Polski nie sprzedali. To ile wzięli za nasz kraj można ocenić dzisiaj. Ogromne majątki się podorabiali a nic nie stworzyli, nie wynaleźli, jak szli na bibę to im słoma z butów wystawała. Wyrosły pałacyki po puszczach jak grzyby po deszczu. Chociaż także to śmieszne bo, bo majątek Polski, który zrabowali i sprzedali frycom za drobne łapówki był o wiele więcej wart. Starczała im fura skóra i komóra. To za ich czasów niemieckie brukowce pisały o Polsce "Polak jest tak głupi że za kilogram niemieckiej kiełbasy jest w stanie oddać swoje stado krów, po dla Polaka niemiecki kilogram kiełbasy jet jakościowo wiele więcej wart niż jego stado krów".

Data: 2018-08-01 01:34:05
Autor: Bruno Brunowski
[...]

Jak możesz być tak okrutny w stosunku do BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!! i jego najbliższych współpracowników.

--
Bruno

Data: 2018-08-01 14:01:00
Autor: Pajdak

kacapek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pjrqo5$15or$1gioia.aioe.org...
No nie wiele bym mógł powiedzieć o Bolkach i innych gnidach,

No to powiedz dzidzia. Powiedz jak tam u was PZPR i UB było?

ale za flachę i kilka klopsów przy stole u Kiszczaka to Polski nie sprzedali.

Kaczyńscy opchnęli stocznie za 100 zł ;-)))

To ile wzięli za nasz kraj można ocenić dzisiaj.

No ile dziadzia i kto wziął?

Ogromne majątki się podorabiali

Buduja się w puszczy noteckiej. ;-)))

a nic nie stworzyli,

Jak to nie? Socjalizm stworzyli. Spółkę "Srebrna" stworzyli ;-))

nie wynaleźli,

Rower u fryca na strychu to nic?

jak szli na bibę to im słoma z butów wystawała.

To twoje korzenia dziadzia ;-)))

Wyrosły pałacyki po puszczach jak grzyby po deszczu.

No paczcie towarzyrzu, umarł a buduje zamek na wodzie.

Chociaż także to śmieszne bo, bo majątek Polski, który zrabowali i sprzedali frycom za drobne łapówki był o wiele więcej wart.

Co zrabowali i co sprzedali? Wymień. Przypominam, że Rydzyk zbił fortunę po powrocie z Niemiec!

Starczała im fura skóra i komóra.

A ty wciąz tym samym płaszczu już 50 lat ;-)))

To za ich czasów niemieckie brukowce pisały o Polsce "Polak jest tak głupi że za kilogram niemieckiej kiełbasy jest w stanie oddać swoje stado krów,

Jeżełi jakiś Niemiec czyta to co ty wypisujesz to faktycznie ma prawo sądzić, że pokolenie PRL to genetyczni idioci.

po dla Polaka niemiecki kilogram kiełbasy jet jakościowo wiele więcej wart niż jego stado krów".

Dziadzia, w jakich sklepach kupujesz? Sprawdzaj czy nie niemieckie! ;-))))

CL

Data: 2018-08-01 13:53:42
Autor: Pajdak
kacapek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pjro9e$11ka$1gioia.aioe.org...
[...]

Zaślininony dziadu!

być a sprzedać się to spora różnica.

Pić z Kiszczakiem a pić w parku na ławeczce faktycznie spora.

Sporo ludzi odwiedza Niemcy,

A co to ma wspólnego z chlaniem Kaczyńśkich w Magdalence?

ale nie każdy tak jak ty zostaje tam jako dziwka

Dziadzia, popatzr na siebie. Jesteś wrakiemczłowieka. Tak cie DDR-owcy wydymali! ;-)))

aby się sprzedawać i to za kilka centów.

Dziadzia, nie wiem za ile ty tam w tym DDR obciągałeś ale chyba za transferowe ruble bo jakoś trauma cię wciąż trzyma. Zrób cos z tym dziadek, uwolnij się od koszmarów ze swojej komunistycznej pzreszłości! "Szwabskie dziwki", "fryce", "obciaganie" - to twój świat młodości. Masz dziadzia we łbie kisiel a w żyłach frycowską spermę wymieszna z HIV-em kolegów z baraku. ;-)))

Taka gnida

GNIDE to ty stary dziadu widzisz codziennie w swoim lusterku. Tak dziadzia, ta zaśliniona, brudna świnia to ty.

jak ty to ma zerowe poczucie godności,

Dziaadzia, jaką ty możesz mieć godnośc skoro stary komuch sprzedałeś się za kilogram krówek sukienkowym?

raczej tego nie zrozumiesz jak i reszty.

Dziadzia, nie mam zamiaru cie rozumieć i reszta twego życia mało mnie obchodzi. Możesz razem z zenusiem skończyć w dole z wapnem.

No i co dziadzia, podobało się? Starałem się coi dziadzia dorównać w chamstwie i durnocie. Wierz mi,. nie jest łatwo! Jesteś mistrzem! Deblem nad imbecylami! ;-)))

No dziadzia, teraz ty cos na temat chlania w Magdalence.

https://tinyurl.com/y9cruugn