260-16 (Mobyland) nadaje

Data: 2009-09-15 18:33:55
Autor: Jakub Danecki
260-16 (Mobyland) nadaje
Witam,

Potwierdzenie z centrum Warszawy (okolice Nowego Światu): widać w
"powietrzu" sieć identyfikującą się jako 260-16. Ciekawe, czy mają duży
ruch :)
To a propos http://telepolis.pl/news.php?id=15954

Jakub

Data: 2009-09-15 18:48:50
Autor: Olgierd
260-16 (Mobyland) nadaje
Dnia Tue, 15 Sep 2009 18:33:55 +0000, Jakub Danecki napisał(a):

Potwierdzenie z centrum Warszawy (okolice Nowego ¦wiatu): widać w
"powietrzu" sieć identyfikuj±c± się jako 260-16. Ciekawe, czy maj± duży
ruch

Wielki ¶wiat stołu blat ;-) U mnie nadal 4 sieci tylko; a znajoma zła, że ł±cznie może znaleĽć w porywach 6, ale takiego Pleja nie ma.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-09-15 18:52:22
Autor: Jakub Danecki
260-16 (Mobyland) nadaje
Olgierd wrote:
Dnia Tue, 15 Sep 2009 18:33:55 +0000, Jakub Danecki napisał(a):
Wielki ¶wiat stołu blat ;-)

Taka karma!

U mnie nadal 4 sieci tylko;

A gdzie dokładniej?

a znajoma zła, że ł±cznie może znaleĽć w porywach 6, ale takiego Pleja nie ma.

6? to znaczy jak liczysz? bo jak liczyć osobno 2G i 3G to w centrum wwy
masz ł±cznie 9 "sieci".

Jakub

Data: 2009-09-15 20:57:08
Autor: Olgierd
260-16 (Mobyland) nadaje
Dnia Tue, 15 Sep 2009 18:52:22 +0000, Jakub Danecki napisał(a):

U mnie nadal 4 sieci tylko;

A gdzie dokładniej?

We Wrocławiu ;-)

[...]

Nie wiem jak liczyć ;-) Sony Ericsson faktycznie pokazuje 2G i 3G osobno, ale już Nokia miksuje je. (Inna sprawa, że gdzie¶ czytałem, że Orangowy 3G ma inny MNC, niż GSM?) Ale to, o czym pisałem powyżej, to skutek przebywania w strefie przygranicznej: Era, Orange, Plus oraz T-Mobile CZ, Oskar i O2-CZ.

Data: 2009-09-16 00:24:16
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
260-16 (Mobyland) nadaje
Olgierd wrote:

Nie wiem jak liczyć ;-) Sony Ericsson faktycznie pokazuje 2G i 3G osobno, ale już Nokia miksuje je. (Inna sprawa, że gdzie¶ czytałem, że Orangowy 3G ma inny MNC, niż GSM?)

Ma dwa numery *przydzielone*, ale korzysta w obu systemach z jednego.

M.

Data: 2009-09-15 21:16:25
Autor: Valdi.Pavlack
260-16 (Mobyland) nadaje
"Jakub Danecki" news:h8onp6$c13$1inews.gazeta.pl

6? to znaczy jak liczysz? bo jak liczyć osobno 2G i 3G to w centrum wwy
masz ł±cznie 9 "sieci".

Może chodzi o sieci zagraniczne, które bez problemu idzie "złapać" w
rejonach przygranicznych.

Data: 2009-09-16 06:48:19
Autor: Jakub Danecki
260-16 (Mobyland) nadaje
Valdi.Pavlack wrote:
"Jakub Danecki" news:h8onp6$c13$1inews.gazeta.pl
Może chodzi o sieci zagraniczne, które bez problemu idzie "złapać" w
rejonach przygranicznych.

No to jak tak, to chyba nie załapał pojęcia "mapa zasięgu" :)

Jakub

Data: 2009-09-16 07:31:03
Autor: Olgierd
260-16 (Mobyland) nadaje
Dnia Wed, 16 Sep 2009 06:48:19 +0000, Jakub Danecki napisał(a):

zagraniczne, które bez problemu idzie "złapać" w rejonach
przygranicznych.

No to jak tak, to chyba nie załapał pojęcia "mapa zasięgu

Załapał, załapał.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-16 10:55:47
Autor: Jakub Danecki
260-16 (Mobyland) nadaje
Olgierd wrote:
> No to jak tak, to chyba nie załapał pojęcia "mapa zasięgu
Załapał, załapał.

A ja ¶mieszek napisał, napisał ;P

Jakub

Data: 2009-09-15 21:23:02
Autor: Misiu
260-16 (Mobyland) nadaje
Jakub Danecki pisze:
Witam,

Potwierdzenie z centrum Warszawy (okolice Nowego Światu): widać w
"powietrzu" sieć identyfikującą się jako 260-16. Ciekawe, czy mają duży

Na obrzeżach, tzn. dolnym Mokotowie brak. Zarówno w 2G jak i 3G.

--
http://voip.stegny.net

Data: 2009-09-15 21:29:40
Autor: Misiu
260-16 (Mobyland) nadaje
Jakub Danecki pisze:
[...]

Obejrzałem mapkę, wygląda na to, że aż 3 BTSy postawili :) Porównując mapkę z informacjami z tela, można stwierdzić, że zasięg przedstawili baaaaardzo optymistycznie :)

--
http://voip.stegny.net

Data: 2009-09-15 23:17:37
Autor: darnok
260-16 (Mobyland) nadaje
Jakub Danecki wrote:

Potwierdzenie z centrum Warszawy (okolice Nowego ¦wiatu): widać w
"powietrzu" sieć identyfikuj±c± się jako 260-16. Ciekawe, czy maj± duży
ruch :)

Lekko sie spozniles z newsem bo stacje chodza od ostatnich dni sierpnia :)

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-09-16 06:50:04
Autor: Jakub Danecki
260-16 (Mobyland) nadaje
darnok wrote:
Lekko sie spozniles z newsem bo stacje chodza od ostatnich dni sierpnia

Wiesz, może i spóĽniłem się, ale wcze¶niej nie było oficjanlnego info o
starcie komercyjnym, a więc nawet teoretycznej możliwo¶ci zalogowania się
do tej sieci ludzi z terenu.
Poza tym nie zauważyłem informacji o tym tutaj na grupie.

Jakub

260-16 (Mobyland) nadaje