262524232221201918

Data: 2017-07-26 21:40:44
Autor: Robert Tomasik
262524232221201918
24 lipca, o godzinie 23:22 dowiedziałem się, że zleciłem wewnętrzny
przelew 25 lipca br...
Później dowiedziałem się, że zewnętrzny (inny, ale w tym samym banku)
przelew
zlecony przeze mnie 25 lipca br. zostanie zrealizowany dopiero jutro, czyli
chyba 26 lipca... Tedy zadaję pytanie -- czy wewnętrzne przelewy idą bez
zbędnych opóźnień, o ile zostaną zlecone przed godziną 21 czy przed
godziną 20?... A może -- przed godziną 19 lub 18?...

A nie rozważałeś takiej możliwości, że to, iż Ty mail odczytałeś z datą
24 lipca nie gwarantuje, ze zostały wysłane 25 lipca? Poprostu różne
ustawienia czasu w poszczególnych komputerach. W wypadku korespondencji
okołopółnocnej wystarczy czas letni i zimowy.

Virgin Mobile zacieśnił lejek -- filmy z Jutuby ciągnę więc lejkiem
ciasnym...
...po czym je oglądam w offlajnie... Jest także dziczyzna...

Jestem z ciebie dumny. Toż to po prostu szczyt sprytu i wręcz
niewiarygodna pomysłowość. Myślałeś już na przenoszeniu Internetu z
innego komputera na jakimś nośniku? Tez idzie powoli, le za to ile zabawy!?

Data: 2017-07-27 00:16:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
262524232221201918

"Robert Tomasik" 5978f03f$0$15209$65785112@news.neostrada.pl

A nie rozważałeś takiej możliwości, że to, iż Ty mail odczytałeś z datą

Nie via m@il dowiedziałem się, ale via WWW.

24 lipca nie gwarantuje, ze zostały wysłane 25 lipca? Poprostu różne

Po prostu?

[...]

Masz problem z sziftem?

Myślałeś już na przenoszeniu Internetu z innego
komputera na jakimś nośniku? Tez idzie powoli,

Ponad 20 MB/s to powoli?!

le za to ile zabawy!?

Niestabilność USB jest zabawna?

-=-

Najpierw połączyłem dwa laptopy drutem z wtyczkami RJ45 -- nie poszło.
Następnie odciąłem jedną z końcówek i (; zamotałem ;) krosowo -- nadal
nic... (spodziewałem się tego, bo od dawna gniazda ethernetowe autodetektują)
Sprawdziłem, że wcześniej wtyczki były (; zamotane ;) źle, więc obciąłem
źle podpiętą wtyczkę i wpiąłem poprawnie tak, by mieć kross... Tu zagwozdka...
Po co tyle problemów z wtyczkami zamkniętymi, skoro mogą być odkryte tak,
by po zaciśnięciu wystawały z nich druty tak, by można je (ich nadmiar)
było odciąć...

Post Twój ujrzałem 26, ale odpowiadam nań dopiero 27...
Mogłeś posłać dzień później -- po co dublować 26?

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-28 06:57:10
Autor: Robert Tomasik
262524232221201918

A nie rozważałeś takiej możliwości, że to, iż Ty mail odczytałeś z datą
Nie via m@il dowiedziałem się, ale via WWW.

Co to zmienia

24 lipca nie gwarantuje, ze zostały wysłane 25 lipca? Poprostu różne
Po prostu?

W każdym momencie na świecie jest 24 strefy czasowe i nic na to nie
poradzisz.

Data: 2017-08-01 14:21:56
Autor: Dąbrowski
262524232221201918