27.02.2011 Babia Góra

Data: 2011-02-27 21:14:06
Autor: bans
27.02.2011 Babia Góra
https://picasaweb.google.com/artur.goc/2011_02_27BabiaGora#slideshow/5578405024812441858

Musiałem się przewietrzyć, w sumie w samochodzie spędziłem niewiele mniej czasu, niż na szlaku ;)

--
bans

Data: 2011-02-28 00:52:57
Autor: R
27.02.2011 Babia Góra
W dniu 2011-02-27 21:14, bans pisze:
https://picasaweb.google.com/artur.goc/2011_02_27BabiaGora#slideshow/5578405024812441858

Musiałem się przewietrzyć, w sumie w samochodzie spędziłem niewiele
mniej czasu, niż na szlaku ;)

To ja mam dwa pytania:
1) Ta dziwna proporcja zdjęć to po obróbce, czy też aparat takie generuje?

2) Czy ktoś mi powie co to za szczyt i obiekt z wieżą/masztem, patrząc w stronę południową na pierwszym planie przed Choczem?

R.

Data: 2011-02-28 07:24:22
Autor: Basia Z.
27.02.2011 Babia Góra

2) Czy ktoś mi powie co to za szczyt i obiekt z wieżą/masztem, patrząc w stronę południową na pierwszym planie przed Choczem?

Magurka - stanowi zakończenie grzbietu Magury Orawskiej.
Jadąc z Nametowa w kierunku Twardoszyna (i dalej np. do Zuberca), nad samym Jeziorem Orawskim miją się ją, zostawiając po prawej stronie.

B.

Data: 2011-02-28 08:50:21
Autor: bans
27.02.2011 Babia Góra
W dniu 2011-02-28 00:52, R pisze:

1) Ta dziwna proporcja zdjęć to po obróbce, czy też aparat takie generuje?

Aparat to EOS 30D, standardowe proporcje to 3:2. A ja mam ostatnio jazdę na 2:1 i często tak przycinam, wydaje mi się, że się sprawdza jeśli chodzi o widoki (a na pewno się sprawdza przy monitorach typu widescreen)

--
bans

Data: 2011-02-28 13:57:45
Autor: Marek
27.02.2011 Babia Góra
Ładne zdjęcia.
Pisząc komentarz do tego zdjęcia (z tego samego dnia) http://tiny.pl/hdxzs
zastanawiałem się, czysto teoretycznie oczywiście, jak tam pod skitury
ze śniegiem w żlebach? Na jednym ze zdjęć widać ślady desek. Było ich
więcej?
Proporcja kadru 2:1 to dobra opcja przy widoczkach. Wypada sporo
pustego nieba i zwykle nieciekawego pierwszego planu. A na monitorze
zdjęcie leży jak ulał.

--
Marek

Data: 2011-02-28 23:03:20
Autor: bans
27.02.2011 Babia Góra
W dniu 2011-02-28 22:57, Marek pisze:

zastanawiałem się, czysto teoretycznie oczywiście, jak tam pod skitury
ze śniegiem w żlebach? Na jednym ze zdjęć widać ślady desek. Było ich
więcej?

Skiturowców kilku było, wiec pewnie gdzieś tam zjeżdżali, bo na samych szlakach i okolicach raczej warunków do tego nie było.

Narty mi się kurzą tej zimy, wrrr.

--
bans

27.02.2011 Babia Góra