27-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-06-28 19:18:48
Autor: mkarwan
27-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami

 "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> - 15 nowych wątków

kałecki -  "Jarek (lewo i sprawiedliwośc)" <Brońmy RP przed pisem@..pl> - 9 nowych wątków

konserwator - "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> - 9 nowych wątków

"sam" <sam@sam.pl> - 8 nowych wątków

"boukun" <boukun@neostrada.pl> - 6 nowych wątków

kupa - "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> - 5 nowych wątków

"abc" <abc@wp.pl> -  4 nowe wątki

Data: 2010-06-28 19:32:23
Autor: jadrys
27-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami
W dniu 2010-06-28 19:18, mkarwan pisze:
27-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami

"'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> - 15 nowych wątków

kałecki -  "Jarek (lewo i sprawiedliwośc)" <Brońmy RP przed pisem@..pl> - 9 nowych wątków

konserwator - "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> - 9 nowych wątków

"sam" <sam@sam.pl> - 8 nowych wątków

"boukun" <boukun@neostrada.pl> - 6 nowych wątków

kupa - "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> - 5 nowych wątków

"abc" <abc@wp.pl> -  4 nowe wątki

Wiesz, myślę że ty piętnujesz nie tych co trzeba. - Nie można nazwać spamerem kogoś kto pisze na grupie dyskusyjnej o polityce na temat, choćby w tym temacie rozpoczynał i 100 nowych wątków, o ile nie jest to oczywiście czysta "wklejanka" zapożyczona z różnych serwisów netowych.
Raczej zacznij wciągać na listę tych rzeczywistych spamerów, tych którzy piszą na tematy niezwiązane z tematyką grupy.

Data: 2010-06-28 19:48:48
Autor: Lorn
jadrys pisze:
[...]

Zasady usenet`u obowiązują nie od dzisiejszego dnia. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zebrać interesujące "z punktu widzenia autora" linki z Youtube w jednym poście... To samo dotyczy prasówki. Czy cztery posty *usera* na dobę to mało? Cóż... Wybory. :>

Data: 2010-06-28 19:57:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-28 19:48, Lorn pisze:
jadrys pisze:
[...]

Uważam że za mało. W polityce dzieje się tyle ciekawego w każdej chwili że ograniczenie do 4-ech postów na dobę może zablokować wartościowego dla grupy kreatywnego użytkownika.

Data: 2010-06-28 20:40:59
Autor: u2
W dniu 2010-06-28 19:57, jadrys pisze:
Uważam że za mało. W polityce dzieje się tyle ciekawego w każdej chwili
że ograniczenie do 4-ech postów na dobę może zablokować wartościowego
dla grupy kreatywnego użytkownika.

Zwłaszcza dla trolla heska i kałeckiego :)

Data: 2010-06-28 22:47:28
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0ampg$rj3$1news.onet.pl...
[...]

Sam możesz to zrobić
Ja pokazuję tych co zasrywają psp nadmierna ilością nowych wątków.
Pokazuję wszystkich, bez wyjątków.ą

Data: 2010-06-29 08:51:29
Autor: Bombelek

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0b1p1$ulo$1news.onet.pl...
[...]

Gościu, ty naprawdę jesteś PSYCHOPATĄ!  Lecz się koleś.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-28 19:45:17
Autor: 'heÂŽsk'
27-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami
On Mon, 28 Jun 2010 19:18:48 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

27-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami

 ze tez ci sie chlopie chce. ;o))))

 wracaj na sciepe i tam rozsylaj swoje majaki o napletk
--

 HeSk

Data: 2010-06-28 23:02:46
Autor: awe
27-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami
Znaczy sie ze grupa dynamicznie sie rozwija. Tak trzymac a ty mkarwan dalej rob z siebie wariata i za frajer zliczaj te posty
awe

27-06-2010 spamowali psp nowymi wątkami