-27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...

Data: 2010-01-26 08:36:30
Autor: Agent
-27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...

objawy jak na moje umiejetnosci, tudziez obeznanie, wskazuja na zerwany
lancuch rozrzadu do czego pasuja one idealnie. dowcip polega na tym ze byl wymieniany kompletny rozrzad 2 miesiace temu i w ogole wydawalo mi sie ze nie da sie zerwac lancucha rozrzadu - wlasnie dlatego ze to jest lancuch.
jest w ogole mozliwe pekniecie lancucha w rozrzadzie? przeciez on nie przenosi zadnych strasznych sil, no pasek bym zrozumial.....ale lancuch?

W tych silnikach czytałem kiedyś że coś nie bardzo z napinaczem jest. Może łańcuch cały a napinacz puścił. To może byc winą złego montazu lub wady fabrycznej części.

Data: 2010-01-26 08:51:27
Autor: Michał Gut
-27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...

W tych silnikach czytałem kiedyś że coś nie bardzo z napinaczem jest. Może
łańcuch cały a napinacz puścił. To może byc winą złego montazu lub wady fabrycznej części.

napinacze tez byly wymieniane - jeden nie byl w zestawie to z aso ten drugi sciagalem zeby byl nowy caly rozrzad
:/

-27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...