27% (bez)mózgowcy.

Data: 2011-06-17 10:30:56
Autor: cirrus
27% (bez)mózgowcy.
# Idioci

Kto? Ano i my i oni, i tamci też. Jarosław Kaczyński zapomniał, że miał już nie mówić o postkomunistach a o średnio starszych członkach lewicy i stwierdził, że popieranie SLD (który znowu lansuje Józefa Oleksego i Leszka Millera) jest  "strasznie smutne, bo mówi to coś bardzo niedobrego o kondycji moralnej i intelektualnej dużej części polskiego społeczeństwa". Joachim Brudziński skomentował za to wynik sondażu według którego PO ma 49% poparcie."Wszyscy kochają PO" powiedział jeden z moich ulubionych polityków Prawa i Sprawiedliwości. Na jego twarzy było tyle niechęci, a w głosie tyle ironii co we mnie, gdy piszę o tym panu słowa "ulubiony polityk PiS".

Fatalna jest ta moralna i intelektualna kondycja polskiego społeczeństwa. Tylko około 27% ludzi ma mózgi i zagłosuje na Prawo i Sprawiedliwość. Reszta to straszny kanał. A poza tym tylko wątpliwi intelektualnie ludzie wierzą w sondaże dające 22% przewagę PO. Jarosław Kaczyński wie, że są sondaże dające jego partii prowadzenie :))

W każdym razie przypominam:

"Jeżeli ktoś mnie zapyta kim jest pan Józef Oleksy to powiem: jest to polski lewicowy polityk starszo-średniego pokolenia" i dalej "Doszedłem do wniosku - chociaż ktoś mi to podpowiedział, nie ukrywam - że powinniśmy zmienić język po tej tragedii (katastrofie smoleńskiej), która powinna nas jakoś połączyć, a w której zginęli także wybitni przedstawiciele SLD, przedstawiciele tego dojrzałego pokolenia, które żyło i funkcjonowało w PRL-u jako ludzie zupełnie dorośli i niekiedy zupełnie zaangażowani" i jeszcze dalej "Będę używał tego języka, że to są lewicowcy, zarówno w stosunku do ludzi młodego pokolenia, jak pan Napieralski, którzy z tamtym systemem nie mieli nic wspólnego, jak i do lewicy mojego pokolenia, które przeżyło kawał życia w komunizmie" #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfpnv

--
stevep