28 finał WOŚP: Jest nowy rekord

Data: 2020-03-08 04:35:27
Autor: japanizer
28 finał WOŚP: Jest nowy rekord
https://www.rp.pl/WOSP/200309435-28-final-WOSP-Jest-nowy-rekord.html

  28 finał WOŚP: Jest nowy rekord

  186 133 610,66 - to ostateczny rezultat tegorocznego 28. finału Wielkiej Orkiestry   Świątecznej Pomocy. Pisiorki pięknie już ujadają.

Data: 2020-03-08 07:50:38
Autor: Konopny Nespresso
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.rp.pl/WOSP/200309435-28-final-WOSP-Jest-nowy-rekord.html

  28 finał WOŚP: Jest nowy rekord

  186 133 610,66 - to ostateczny rezultat tegorocznego 28. finału Wielkiej Orkiestry   Świątecznej Pomocy.

Tyle zebrano, a ile wydano np. w zeszłym roku?
Gdzie szukać takich informacji?

Data: 2020-03-08 08:22:18
Autor: japanizer
On Sunday, March 8, 2020 at 11:50:39 PM UTC+9, Konopny Nespresso wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> https://www.rp.pl/WOSP/200309435-28-final-WOSP-Jest-nowy-rekord.html
Gdzie szukać takich informacji?

Na stronach WOŚP, tam gdzie co roku, pisowski trollu:

https://www.wosp.org.pl/

Data: 2020-03-08 16:37:34
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I znów złoty melon się obłowił.

boukun

Data: 2020-03-09 06:55:20
Autor: Runt
W dniu 2020-03-08 o 16:37, boukun pisze:
[...]

Za co siedzi w pierdlu senator Kogut? ;-)
Działacze jakiej partii okradali kontenery PCK? ;-)

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-09 07:42:48
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

W myśl zasady, który złodziej lepszy :)

boukun

Data: 2020-03-09 15:08:48
Autor: Runt
W dniu 2020-03-09 o 07:42, boukun pisze:

W myśl zasady, który złodziej lepszy :)

Swój złodziej to dobry złodziej, co?

Data: 2020-03-08 17:30:47
Autor: mrbluesky.pl
28 finał WOŚP: Jest nowy rekord
https://www.rp.pl/WOSP/200309435-28-final-WOSP-Jest-nowy-rekord.html   28 finał WOŚP: Jest nowy rekord   186 133 610,66 - to ostateczny rezultat tegorocznego 28. finału Wielkiej Orkiestry   Świątecznej Pomocy. Pisiorki pięknie już ujadają. -- -
Bez zajadow. Daleko temu do 2mld co mialy isc na raka...i do tych 3 mld co POszly na KOronovira

Data: 2020-03-09 06:22:35
Autor: Trefniś
W dniu .03.2020 o 01:30 <mrbluesky.pl@gmail.com> pisze:

[...]

-- -
Bez zajadow. Daleko temu do 2mld co mialy isc na raka...i do tych 3 mld  co POszly na KOronovira

Na rodzinkę Jurka "dupta co chceta" Owsiaka starczy.

--
Trefniś

Data: 2020-03-09 06:56:46
Autor: Runt
W dniu 2020-03-09 o 06:22, Trefniś pisze:

Na rodzinkę Jurka "dupta co chceta" Owsiaka starczy.

Za co siedzi w pierdlu senator Kogut?
Dzialacze jakiej partii okradali kontenery PCK?

Data: 2020-03-11 16:47:48
Autor: Pisiorowy Escobar
28 finał WOŚP: Jest nowy rekord
w <op.0g647xc4mtaby1@tncap.home>, Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
napisał(-a):

> [...]

Na rodzinkę Jurka "dupta co chceta" Owsiaka starczy.

idź pomagać opędzlowywać kontenery pck

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-03-11 20:38:20
Autor: Trefniś
28 finał WOŚP: Jest nowy rekord
W dniu .03.2020 o 16:47 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

(...)
Na rodzinkę Jurka "dupta co chceta" Owsiaka starczy.

idź pomagać opędzlowywać kontenery pck

A ty dupczysz, jak doradza idol opozycji, czy ci kolesie nie dają?
Pytanie retoryczne, odpowiedź se wsadź zamiast...

--
Trefniś

Data: 2020-03-11 23:45:48
Autor: Pisiorowy Escobar
28 finał WOŚP: Jest nowy rekord
w <op.0hbx56u3mtaby1@tncap.home>, Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
napisał(-a):

> [...]

A ty dupczysz, jak doradza idol opozycji, czy ci kolesie nie dają?
Pytanie retoryczne, odpowiedź se wsadź zamiast...

nie wiem w zasadzie co znowu pierdolisz
ale idź się dalej zabawiać z u2 czy doldzikiem