28-letnia studentka bez wykształcenia wiceministrem

Data: 2019-07-26 06:04:56
Autor: japanizer
28-letnia studentka bez wykształcenia wiceministrem
https://www.rp.pl/Rzad-PiS/307259884-Resort-inwestycji-i-rozwoju-28-letnia-studentka-wiceministrem.html

  Protegowana premiera, nowa wiceminister inwestycji i rozwoju nie ma wyższego   wykształcenia - ustaliła ,,Rzeczpospolita". Tow. Maciarenko miał swojego Misiaczka; Pinokio Morawiecki ma swoją Anię. Ot, taką dobrą zmianę wymodliła sobie Polska.

Data: 2019-07-26 06:06:15
Autor: japanizer
On Friday, July 26, 2019 at 3:04:57 PM UTC+2, japa...@japanizer.org wrote:
[...]

To też jest dobre, tzn. "dobra zmiana" w prawie:

  Zgodnie z nowelizacją ustawy jako kandydatka nie musiała podać swojego   wykształcenia, a jedynie wiek i miejsce zamieszkania.

Data: 2019-07-26 07:36:09
Autor: Sundajska pamięć kwantowa
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Ma tylko niepełne. Czyli kłamiecie japa jak zwykle:)

Chyba że dzieci urodziła i musiała przerwać naukę.

Data: 2019-07-26 07:57:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 26 lipca 2019 16:36:10 UTC+2 użytkownik Sundajska pamięć kwantowa napisał:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> https://www.rp.pl/Rzad-PiS/307259884-Resort-inwestycji-i-rozwoju-28-letnia-studentka-wiceministrem.html

Chyba że dzieci urodziła i musiała przerwać naukę.

,,Uprzejmie informuję, że w bieżącym roku akademickim wznowiłam studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie oczekuję na uzyskanie absolutorium i przyjęcie mojej pracy magisterskiej. Termin obrony mojej pracy magisterskiej zostanie prawdopodobnie wyznaczony na pierwszą połowę września bieżącego roku"

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-07-26 08:09:18
Autor: Sundajska pamięć kwantowa

Wiem bo czytałem. Za co mam przepraszać? https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/wyksztalcenie-niepelne-wyzsze;14730.html

Data: 2019-07-26 08:54:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 26 lipca 2019 17:09:19 UTC+2 użytkownik Sundajska pamięć kwantowa napisał:
> Wiem bo czytałem. Za co mam przepraszać? https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/wyksztalcenie-niepelne-wyzsze;14730.html

Kwachu też się tak tłumaczył, ale on miał przynajmniej absolutorium. A pani nadal na  absolutorium czeka.

--
Bruno

Data: 2019-07-26 09:08:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 26 lipca 2019 17:54:57 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Kwachu też się tak tłumaczył, ale on miał przynajmniej absolutorium. A pani nadal na  absolutorium czeka.

A przepraszam, po sprawdzeniu okazuje się że Kwach absolutorium też nie miał.
Czyli pani ma obecnie takie wykształcenie jak Kwach, czyli na pewno nie wyższe. --
Bruno

Data: 2019-07-26 10:49:37
Autor: japanizer
On Friday, July 26, 2019 at 4:36:10 PM UTC+2, Sundajska pamięć kwantowa wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> https://www.rp.pl/Rzad-PiS/307259884-Resort-inwestycji-i-rozwoju-28-letnia-studentka-wiceministrem.html

Masz rację - ma wykształcenie pełne średnie. Czyli jak ty.

28-letnia studentka bez wykształcenia wiceministrem