Data: 2017-03-01 13:59:24 | |
Autor: Liwiusz | |
28 luty 2017 - ostatni dzień zakupu taniego Internetu w Orange | |
W dniu 2017-02-27 o 17:45, Singapur pisze:
Wystarczy kupić np. 3 startery, każdy po 5zł, zarejestrować je 28 lutego Na forum użytkownik donosi, ze już dziś nie ma faktycznej możliwości włączenia tego pakietu (chyba że uda się na drodze reklamacyjnej). -- Liwiusz |
|
Data: 2017-03-01 18:21:08 | |
Autor: Singapur | |
28 luty 2017 - ostatni dzień zakupu taniego Internetu w Orange | |
W dniu 01.03.2017 o 13:59, Liwiusz pisze:
Na forum użytkownik donosi, ze już dziś nie ma faktycznej możliwości W dniu dzisiejszym zamierzałem uruchomić bonus na karci sim. Po wysłaniu SMS z treścią BONUS na numer 80028, otrzymałem komunikat, że termin się skończył i bonus możliwy był do odebrania do końca lutego. Co oczywiście jest bzdurą. Natychmiast napisałem reklamację. Po około 2,5 godzinie, otrzymałem wiadomość SMS o zmianie mojej taryfy na taryfę promocyjną, a chwilę później otrzymałem wiadomość email o poniższej treści: Dzień dobry, otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło przyznania Bonusu za rejestrację numeru. Serdecznie przepraszamy za błąd systemowy. Uznaliśmy reklamację. Skutecznie załatwiliśmy Pana sprawę: w dniu 01.03.2017 przyznaliśmy bonus w postaci 1000 zł na konto promocyjne i 100 GB danych ważny do 31.03.2017. Środki na koncie promocyjnym można wykorzystać na połączenia głosowe do sieci komórkowych i stacjonarnych, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych oraz Internet w sieci Orange. Bonusu nie można wykorzystać na zakup pakietów i usług, usługi o podwyższonej opłacie oraz na połącznia, SMSy, MMSy międzynarodowe i w roamingu. Ilość minut dostępnych na Koncie promocyjnym do wszystkich można sprawdzić tylko kodem USSD *124*#. Sprawdzając stan konta przy aktywnym bonusie za rejestrację, w treści wiadomości nie mieści się cała informacja (wiadomość może wydawać się na niedokończoną, bez informacji o stanie konta bonusowego. W celu otrzymania informacji należy odesłać SMS o treści 0. Pakiet 100 GB sprawdzi Pan wysyłając SMS o treści ILE DANYCH pod numer 901 (koszt SMS-a 20 gr) lub bezpłatnie po zalogowaniu w aplikacji lub na stronie Mój Orange. Dziękujemy za zaufanie. Pozdrawiamy, Orange XXXXX XXXXX, Doradca ds. Klienta Podstawa prawna: art. 106 ustawy z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800); Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych; Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Jednocześnie informujemy o przysługującym prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument dodatkowo w postępowaniach, o których mowa w art. 109 i 110 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16.07.2004 r. (postępowanie mediacyjne i polubowne). |
|