Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   29 letnia matka malego chlopca siedziala na forum internetowym zamiast isc z chorym synem do lekarza-dziecko zmarlo

29 letnia matka malego chlopca siedziala na forum internetowym zamiast isc z chorym synem do lekarza-dziecko zmarlo

Data: 2013-05-08 04:02:11
Autor: muto2100
29 letnia matka malego chlopca siedziala na forum internetowym zamiast isc z chorym synem do lekarza-dziecko zmarlo
Data: 2013-05-08 13:04:51
Autor: LeonKame
29 letnia matka malego chlopca siedziala na forum internetowym zamiast isc z chorym synem do lekarza-dziecko zmarlo
W dniu 2013-05-08 13:02, muto2100 pisze:
http://www.medicaldaily.com/articles/10555/20120630/mother-japan-internet-chatting-death-son.htm

Co mnie jakas debilna japonka obchodzi, jak niemce mi sasiadke ruchaja i niewiem co z tym zrobic bo tusk mowi ze to jest OK. A jak przyjda po zone to mamj wziac widly czy zaprosic do wspolnej zabawy ?

Data: 2013-05-08 16:55:54
Autor: Janek Wlodak

"LeonKame" <kameleon@leon.com> schrieb im Newsbeitrag news:kmdbgc$aqe$3speranza.aioe.org...
[...]

Po prostu nie chlej tyle wódy i myj kutasa czesciej niz dwa razy w roku, to sam ja bedziesz ruchal....

Data: 2013-05-09 00:22:49
Autor: LeonKame
W dniu 2013-05-08 16:55, Janek Wlodak pisze:

[...]

Ale ty zdaje sie nie zrozumiales przenosni dziecioku.  Ale tak to bywa jak ktos babki to tylko na obrazkach w komputerze maca.

Data: 2013-05-11 16:35:21
Autor: Janek Wlodak

"LeonKame" <kameleon@leon.com> schrieb im Newsbeitrag news:kmej7k$e0f$1speranza.aioe.org...
[...]

I kto tu nie zrozumial przenosni....

No ale Hanysy tak maja

29 letnia matka malego chlopca siedziala na forum internetowym zamiast isc z chorym synem do lekarza-dziecko zmarlo