29 miliardow!

Data: 2010-06-08 09:28:44
Autor: cyc
29 miliardow!
Tyle kosciol wyludzil od panstwa w zamian za bedace  jakoby ich wlasnoscia mienie przejete przez wladze PRL-u .
Kosciol jest instytucja spoleczna a skoro tak to i wlasnosc jest spoleczna ( czytaj wirnych ) a nie kleru . Zreszta skad kler wzialby swoj majatek ? . Zarobic nie zarobil bo to najwieksze pod sloncem lenie i nieroby , nie wypracowal wiec tylko wyludzil od oglupionych wiernych lub od politykow , ktorzy darowywali oczekujac w zamian  politycznego wsparcia . Jesli zwazy sie , ze owe darowizny politykow ( a te stanowia gro koscielnego majatku ) byly o tyle bezprawne , ze przeciez nie z wlasnej prywatnej  kieszeni , tylko z kieszeni podatnikow wysuplane , to mamy obraz calego zlodziejstwa i procesu wyludzania z jakim boryka sie panstwo polskie w relacjach z kosciolem .
Owe 29 miliardow nie jest kwota zamykajaca problem bo na calosc sklada sie wiele innych czynnikow powiekszajacych wartosc  , rowniez wartosc
pozyskanych od panstwa nieruchomosci , ktorych szacunek przeprowadzali w czasie procesu przejmowania sami ksieza , co w sposob oczywisty i  mozna powiedziec , naturalny zaniza szacunek przynajmniej o 2/3 .
W ten  oto sposob  kacza partia rozdawala nie swoje , byle tylko uzyskac amnbonowe wsparcie bo przeciez nikt mi nie wmowi , ze to jedno z najwiekszych w historii Polski oszustw zrodzilo sie w wyniku milosci Kaczynskiego do kleru .
Naturalnie do pozyskiwanych przez kler wartosci nalezy dolozyc cala reszte a wiec przeprowadzanie na skale krajowa i za panstwowe pieniadze katechizacje kraju , lozenie przez panstwo na utrzymywanie kosciolow , biskupich palacow i plebanii  , ich remonty , wynagrodzenia dla kleru w roznej postaci a te sa jedne z najwyzszych w Polsce , na kapelanow , katechetow , uzytkowanie przez kler budynkow uzytecznosci publicznej jak szkoly , wykorzystywanie panstwowych i gminnych pracownikow do sluzby na ich rzecz ( np. nadzor nad mlodzieza przez nauczycieli w czasie rekolekcji i inych wymyslonych przez kler wydarzen , wykorzystywanie sluzb miejskich np . podczas beatyfikacji Popieluszki itd ) , placenie przez panstwo nawet za msze z okazji panstwowych swiat a placi sie horerendalne sumy jako , ze uroczystosci te najczesciej odbywaja sie przy udziele biskupow , ktorych wymagania sa niebotyczne ,.......Tak wymieniac moznaby jeszcze wiele . Ogrom pieniedzy jakie panstwo lozy na utrzymywanie kleru jest niewyobrazalny . Mysle , ze czas skonczyc z tym rozdawnictwem tymbardziej , ze panstwo biedne i nie stac je na to aby wypelnialo podstawowe obowiazki wobec swoich obywateli  , jak chociazby obrona przed kataklizmami , wspomaganie tych , ktorzy te kataklizmy przezyli , uczciwe rewaloryzacje emerytur , godziwe wynagrodzenia dla budzetowki , czy dbanie o bezpieczenstwo panstwa , ktore przez kilkadziesiat  lat nie stac nawet na rzadowy samolot , za to biskupi rozbijaja sie helikopterami a pospolici ksieza maybachami .

cyc

Data: 2010-06-08 09:12:20
Autor: jan
29 miliardow!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

państwo wy zinowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-06-08 10:26:53
Autor: Bombelek
29 miliardow!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hukrg0$g6k$2news.onet.pl...
[...]

KK nie wyłudził. Wykorzystał ustawę o zwrocie zagarnietych dóbr. Skoro ktoś ukradł musi zwrócić w stanie niepogorszonym. Tak stanowi prawo. Nie miej pretensji do KK ale do twórców ustawy. By łatwiej ci było: ustawę uchwalili byli (?) komuniści. Dlaczego? Oto jest pytanie.

Data: 2010-06-08 08:35:43
Autor:
29 miliardow!

[...]

dwie sprawy, nie 29 a około 100 mld zł łącznie z dziesięciną watykańską !
a PO 2. jaki jest wspólny korzeń kk, komunizmu, kapitalizmu, pzpr, koru, uw, aws i po ?
dla ułatwienia: na tej pustyni znajdują się zakłady atomowe, które nie produkują atomowych bombek dla izraela.
trzeba być tępym moherem aby tego nie widzieć ! --

Data: 2010-06-08 11:18:30
Autor: Bombelek
29 miliardow!

Użytkownik <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hukvcv$c2u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kolejny PSYCHOPATA. Skąd wy się bierzecie?

Data: 2010-06-08 09:37:31
Autor: apr...
29 miliardow!
Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a):

> [...]
>
> -- > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> > http://www.gazeta.pl/usenet/

Kolejny PSYCHOPATA. Skąd wy się bierzecie?

udowodnij BAranie, że to nie prawda.
która część mojej wypowiedzi jest oparta na fałszu ?
plus pis, pc, so.

Data: 2010-06-08 11:57:53
Autor: Bombelek
29 miliardow!

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hul30r$om7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kolejny PSYCHOPATA. Skąd wy się bierzecie?

udowodnij BAranie, że to nie prawda.
która część mojej wypowiedzi jest oparta na fałszu ?

Sam jesteś baran PSYCHOPATO!

Data: 2010-06-08 13:16:38
Autor: ab.666
29 miliardow!

"Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote in message

KK nie wyłudził. Wykorzystał ustawę o zwrocie zagarnietych dóbr. Skoro
ktoś
ukradł musi zwrócić w stanie niepogorszonym.

Więc niech klechy zwrócą zagarniete poganom/innowiercom świątynie, świete
miejsca, budynki i wypłacą rekompensaty.
Możecie zacząć od zwrotu ikony Maryi z Częstochowy, którą Polacy
podpierdolili Ruskim....

ab.
PS. Cyc, nie wiem skąd wziąłeś te 29 mld. bo szacuje się, że corocznie
Kościół okrada budżet kraju na jakieś 50 mld. ... do tego trza dodać jeszcze
pieniądze z działalności nielegalnej. Ja, szacowałabym, że Kościół okrada
nas na jakieś 150-200 mld. rocznie. Wiem, niewiarygodne.... ale prawdziwe.

Data: 2010-06-08 11:09:47
Autor: Piotr
29 miliardow!
Dnia Tue, 8 Jun 2010 09:28:44 +0200, cyc napisał(a):

[...]

Sam to wymyśliłeś, cycu? Rany, to trzeba mieć łeb. Ty się spróbuj teraz
nabijać z jakichś spiskowych teorii, he, he.
Kosciół odzyskuje majątek na podstawie ustawy, podobnie jak mu
skonfiskowano majątek, też na podstawie ustawy. :-) A który ksiądz ma Maybacha? I biskup helikopter?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-08 14:32:38
Autor: jadrys
29 miliardow!
W dniu 2010-06-08 11:09, Piotr pisze:

[...]

Majątek kościoła? A jak to sie ma do nauk Chrystusa -  którego słowa i nauczanie to niby te sługi boże głoszą?  Czy te słowa brzmiały - bogaćcie się, gromadzicie majątki, żerujcie na ludzkiej naiwności?

Data: 2010-06-08 19:32:16
Autor: cyc
29 miliardow!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c0e3ba2$1news.home.net.pl...

[...]

Ty napewno jestes synek kosciola katolickiego ? , moze Ci sie pomylilo !1 moze jestes w jakiejs sekcie , ktora " dokladnie tak " glosi chrystusowa prawde .

cyc

Data: 2010-06-08 19:59:18
Autor: Bogdan Idzikowski
29 miliardow!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hulurk$12e$2news.onet.pl...

[...]

Nic mi się nie pomyliło. Pomyśl z czego żył Chrystus i jego uczniowie. Przecież nie pracował. Teraz też są takie sekty i jak dobrze się mają ich przywódcy.

Data: 2010-06-08 20:36:14
Autor: jadrys
29 miliardow!

[...]

Nie wiem dokładnie, ale chyba byli rybakami. Żyli nadzwyczaj skromnie.

Data: 2010-06-08 15:41:33
Autor: Piotr
29 miliardow!
Dnia Tue, 08 Jun 2010 14:32:38 +0200, jadrys napisał(a):

Majątek kościoła? A jak to sie ma do nauk Chrystusa -  którego słowa i nauczanie to niby te sługi boże głoszą?  Czy te słowa brzmiały - bogaćcie się, gromadzicie majątki, żerujcie na ludzkiej naiwności?

Nie mąć jadrysiu, tylko napisz co z tymi Maybachami i helikopterami?
Piotr

Data: 2010-06-08 20:37:18
Autor: jadrys
29 miliardow!
W dniu 2010-06-08 15:41, Piotr pisze:
[...]

Nie wiem.  Pewnie _niektórzy_ fundusze na to maja, ale nie chcą się afiszować swoim bogactwem. A poza tym na przepych Watykanu też trzeba funduszy.

Data: 2010-06-08 19:30:58
Autor: cyc
29 miliardow!

[...]

Nie kpij z Chrystusa !!. Kosciol dzisiaj i Chrystus to sprzecznosci a wiazanie obu wartosci w calosc to zwyczajne bluznierstwo . Piszac w ten sposob usilujesz powiedziec , ze Chrystus akceptuje pedofile wsrod ksiezy , pedastwo , zlodziejstwo , pyche , bute , oblude i nieziemska pazernosc .
Nie , On taki byc nie moze i dobrze wie co Jego urzednicy zrobili z kosciola !.....przedsiebiorstwo komercyjne . Przyjdzie czas rozliczen i choc Jego milosierdzie jest nieskonczone , kare poniosa ...musza poniesc !. Wielgusie , Hejmy , Jankowskie , Rydzyki , inne sb -ki i pedofile , stana przed Nim z naga dusza .

cyc

Data: 2010-06-08 20:36:35
Autor: jadrys
29 miliardow!
W dniu 2010-06-08 19:30, cyc pisze:
[...]

O żadnej kpinie z wiary nie może być mowy - ja tylko zadałem Piotrowi retoryczne pytanie.

Data: 2010-06-08 14:14:12
Autor: awe
29 miliardow!
Ty stary capie. Ludzie przez setki lat robili nadania na koscioly i stad ten majatek, zaiwaniliscie jak te ruskie zegarki, a jak trzeba zwrocic to robisz raban. Niesamowite
awe

Data: 2010-06-09 18:48:37
Autor: ab.666
29 miliardow!

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message
[...]

Czy obraz/ikona z Jasnej Góry jest, czy nie jest podpieprzona od Ruskich?
Jest podpieprzona.... no to pokażcie dobry przykład i zwróćcie ją narodowi
rosyjskiemu.

Od tego mozemy zacząć.

Dasfidania
ab.

Data: 2010-06-10 01:31:04
Autor: awe
29 miliardow!

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4c0fc5b0$0$2589$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
nie jest dokladnie znane pochodzenie tego obrazu, ale o ile pamietam to jak juz zostal przywieziony z terenow spornych. W sumie Rosja powina zwrocic nam smolensk, ziemie czerwinska, siewierska itp itd
awe

Data: 2010-06-10 08:15:05
Autor: ab.666
29 miliardow!

[...]