29 zl - roznice NJU a Play MINI MAX

Data: 2013-07-11 23:01:44
Autor: adresss
29 zl - roznice NJU a Play MINI MAX
Czesc,

konczyla mi sie umowa w Play i przeszedlem z koncem na Play na Karte -
tak aby nie wpasc w kolejny miesiac z abonamentem. Ostatnio mniej
troche dzwonie wiec Play na Karte jest na chwile na przeczekanie i
podjecie decyzji.

Chcialbym wejsc w oferte bez limitow za 29 zl i rozwazam

Play MINI MAX 29 zl (za rozmowy) lub nju.pl za 29

1. mini max - to prepaid ale z gwarancja ze nie przekroczymy kwoty
29zl

2. nju.pl - to taka uproszczona umowa tez za 29 zl

co wziac? Macie jakies przemyslenia i uwagi? Potrzebuje karty do
dzwonienia, bez telefonu (sam SIM).

Jakies haczyki ???

--
ThinkXtra

Data: 2013-07-11 23:43:24
Autor: Grzexs
[...]

Haczyków nie ma, ale warto sobie zdać sprawę z kilku rzeczy: Jak ci zginie telefon, to pre-paid jest bezpieczniejszy. Play jedzie na BTS-ach Playa, Orange i Plusa. W Play dostajesz bonusa za doładowanie przez www i rozmowy do Play są bez kosztów, więc możesz w pewnych warunkach nie dobić do tych 29 PLN/m-c. W Orange po niezapłaceniu faktury dość szybko tracisz numer. Jak ci się znudzi mini-max w Play, to bardzo łatwo zmieniasz plan na taki ważny rok i zachowujesz numer. W Orange nie ma niebezpieczeństwa, że ci zabraknie środków, w Play musisz pilnować.

Jak miesięcznie rozmawiasz mniej niż 3:48:56 h, to opłaca ci się Virgin Mobile - tyle teoretycznie można u nich pogadać za 29 zł (0,1267 zł/min).
--
Grzexs

Data: 2013-07-12 10:23:21
Autor: gawfron
W dniu 2013-07-11 23:43, Grzexs pisze:

Jak miesięcznie rozmawiasz mniej niż 3:48:56 h, to opłaca ci się Virgin
Mobile - tyle teoretycznie można u nich pogadać za 29 zł (0,1267 zł/min).
Plus darmowe smsy do końca 2013, i 100mb netu free przy doładowaniu. Mnie się opłaca bardziej niż nju.

Data: 2013-07-12 12:45:13
Autor: dizel
On Fri, 12 Jul 2013 10:23:21 +0200, gawfron <gawfron@spamik.pl> wrote:

Plus darmowe smsy do końca 2013, i 100mb netu free przy doładowaniu. Mnie się opłaca bardziej niż nju.

Darmowych smsów nie da się już aktywować, gdyż promocja się zakończyła
już dawno, kto aktywował ten ma.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-11 23:54:31
Autor: dizel
On Thu, 11 Jul 2013 23:01:44 +0200, adresss@poczta.pl wrote:

[...]

Posiedź trochę na mini maxie i zobacz czy ci się to będzie opłacać tym
bardziej że dzwonisz trochę do play. Mniej więcej czy nju czy mini max
jest podobnie.

Pozdrawiam

29 zl - roznice NJU a Play MINI MAX