29er jaki polecacie

Data: 2014-11-18 01:32:38
Autor: rmikke
29er jaki polecacie
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 08:45:33 UTC+1 użytkownik Krzysztof C napisał:
Mama 197cm wzrostu i ok 130kg wagi.
Dotychczas jeździłem na:
http://www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-51-big-id_8202060.html
i byłem bardzo zadowolony ale czas na zmianę.
Jaki rower słusznych rozmiarów polecilibyście.
Cena tak maks. 2000zł
Po pozytywnych doświadczeniach ze sklepem i serwisem decathlona chciałem kupić kolejny rower u nich i miał to być
http://www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-81-- id_8168918.html
ale nie ma już nigdzie w rozmiarze XL;(
Co w zamian?

Akurat jest dobra pora, żeby zapolować na Treka z wyprzedaży. Np. 4300.

Data: 2014-11-18 02:29:32
Autor: Krzysztof C
29er jaki polecacie
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 10:32:39 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:
Akurat jest dobra pora, żeby zapolować na Treka z wyprzedaży. Np. 4300.

Tak na szybko patrzę  widzę  poniżej 2kzł nie dostane

Data: 2014-11-18 02:44:37
Autor: rmikke
29er jaki polecacie
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 11:29:33 UTC+1 użytkownik Krzysztof C napisał:
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 10:32:39 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:
> Akurat jest dobra pora, żeby zapolować na Treka z wyprzedaży. Np. 4300.

Tak na szybko patrzę  widzę  poniżej 2kzł nie dostane

A ja tak na wolno doczytałem, że to ma być 29er :D

Data: 2014-11-18 03:27:43
Autor: Krzysztof C
29er jaki polecacie
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 11:44:39 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:

A ja tak na wolno doczytałem, że to ma być 29er :D
Widzisz 29er rockrider big5.1 kupiłem na początku 2012 roku za 1300zł
Teraz chcę kupić kolejny podobny rower, niestety tego 5.1 decathlon już w ofercie nie ma więc pytam o cos podobnego.
Czy faktycznie nie ma na rynku 29er w cenie poniżej 2tys zł?

Data: 2014-11-18 12:41:06
Autor: mt
29er jaki polecacie
W dniu 2014-11-18 12:27, Krzysztof C pisze:
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 11:44:39 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:

A ja tak na wolno doczytałem, że to ma być 29er :D
Widzisz 29er rockrider big5.1 kupiłem na początku 2012 roku za 1300zł

I co jest nie tak z tym rowerem, że po 2 latach już chcesz zmieniać na nowy?

Czy faktycznie nie ma na rynku 29er w cenie poniżej 2tys zł?

A za co masz bana na google czy chociażby allegro? W cenie poniżej 2000 zł spokojnie można znaleźć 29er, jak chociażby Rambler Rometa czy któryś z Krossów jak Level B2, a jak się poszuka to i B3 można dostać <2kzł.

--
marcin

Data: 2014-11-18 04:13:49
Autor: Krzysztof C
29er jaki polecacie
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 12:41:16 UTC+1 użytkownik mt napisał:
I co jest nie tak z tym rowerem, że po 2 latach już chcesz zmieniać na nowy?
W ramach reklamacji zaproponowali mi zwrot kasy za cały rower;)
Jest więc okazja zmiany roweru na nowy(kolejne dwa lata gwarancji) to chce skorzystać.
A za co masz bana na google czy chociażby allegro? W cenie poniżej 2000 zł spokojnie można znaleźć 29er,
To i znalazłem ale myślałem ze konkretny model ktoś poleci. W końcu sa tu doświadczeni użytkownicy oraz serwisanci i sprzedawcy a ja zwykły amator;)

jak chociażby Rambler Rometa czy któryś z Krossów jak Level B2, a jak się poszuka to i B3 można dostać <2kzł.
Dzięki, może jednak ktoś używał któryś z w/w i może polecić/odradzić.

Data: 2014-11-18 13:47:36
Autor: abn140
29er jaki polecacie
Dzięki, może jednak ktoś używał któryś z w/w i może polecić/odradzić.
http://nrowery.pl/rowery-2014/mtb-29

Ja mam 29 z tej firmy. zima dwa lata temu dalem cos 1500 za 29 na deore xt przod tyl i hamplach hydraulicznych shimano.
rower b. fajny do latania po lasach i ogolnej jazdy.
mial byc dla dziecka ale sam nim latam. wygodniej mi niz na moim holendrze...
podobno winowajca to stosunkowo .kwadratowa. rama.
cokolwiek to znaczy.
w gorach sie nie pokazuje.
ale niedawno na wycieczce w beskidy widzialem na szlaku takie zlomy ze ten moj to jak mercedes...
ludzie jezdza i nie wnikaja.
jest tylko jedno ale. to co widze na stronie to ceny maja wysokie. no i to juz nie jest dokladnie moj rower....

29er jaki polecacie