2mld na kampanię wyborczą a nie na onkologię.

Data: 2020-02-13 13:09:39
Autor: Bruno Brunowski
2mld na kampanię wyborczą a nie na onkologię.
Po przegłosowaniu dotacji dla TVPiS posłanka Lichocka pozdrawia suwerena: https://twitter.com/k_swislowski/status/1228057014473052160?s=09

--
Bruno

Data: 2020-02-13 22:13:22
Autor: u2
2mld na kampanię wyborczą a nie na onkolo gię.
Po przegłosowaniu dotacji dla TVPiS

ty też antysemita jak szpunt ? nie lubisz żydów brutuś ?:)

Data: 2020-02-14 07:15:03
Autor: Runt
W dniu 2020-02-13 o 22:13, pajac u2 pisze:
Po przegłosowaniu dotacji dla TVPiS
ty też antysemita jak szpunt ? nie lubisz żydów brutuś ?:)
kupa, ty masz jakąś obsesję na punkcie napletków?
--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-13 22:13:56
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Po przegłosowaniu dotacji dla TVPiS posłanka Lichocka pozdrawia
suwerena:
https://twitter.com/k_swislowski/status/1228057014473052160?s=09

A wystarczyło żeby Tusk zniósł abonament oraz sprywatyzował.
Miałby z PO trzy kaczki na jednym ogniu: "przyobiecywane" zniesienie
abonamentu, pieniądze z prywatyzacji i obecnie brak TV-PiS.
Cóż za polityk "bez dalekosiężnej wizji".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-13 13:52:03
Autor: japanizer
On Friday, February 14, 2020 at 6:13:58 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

abonamentu, pieniądze z prywatyzacji i obecnie brak TV-PiS.
Cóż za polityk "bez dalekosiężnej wizji".

Za Tuska TVP jakoś potrafiła przynosić zyski.

Za PiS - straty, straty, straty, i miliardy z pieniędzy podatników przelewane do propagandowej dziury zwanej TVP, świeżo obrośniętej prywatnymi spółeczkami świadczącymi tzw. usługi doradcze, należących do - niespodzianka - pisowskich kolesi.

PS. Masz w rodzinie kogoś, kto umarł lub umiera na raka?

Data: 2020-02-13 23:17:35
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

do - niespodzianka - pisowskich kolesi.

PS. Masz w rodzinie kogoś, kto umarł lub umiera na raka?

Moja matka zmarła na raka w 2015.  To jest to o co się nachalnie dopraszałeś?
Chcesz grać na osobistych odczuciach to do kurwy nędzy będziesz je miał
bardziej niż chciałeś.

Ile Tusk dołożył "extra" do NFZ przez osiem lat?
Gdzie jest geniusz Balcerowicz co chciał obcinać składki zdrowotne?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-13 16:26:01
Autor: japanizer
On Friday, February 14, 2020 at 7:17:37 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Chcesz grać na osobistych odczuciach to do kurwy nędzy będziesz je miał

Widzisz, może zrozumiesz kiedyś, że w Polsce, z naszym "smogiem copyright (C) by PiS", z naszymi "autami z wyciętymi filtrami copyright (C) by PiS" (Kaczyński osobiście zadbał o to, żeby w stacjach kontroli nie badano czystości spalin czy tego, czy auto ma filtry spalin) - niemal każdy w rodzinie ma kogoś, kto umarł na raka. W mojej rodzinie na raka zmarło kilka osób.

Ale przynajmniej jak ty kiedyś go też złapiesz, to będziesz przeszczęśliwy, że PiS jako pierwszy lek poda ci wyniszczającą organizm chemoterapię z lekami używanymi na zachodzie w latach 80-tych, zamiast nowoczesnej terapii celowanej. A za pieniądze, które by mogły cię uleczyć, będzie się woził limuzyną Kurwski.

Może zrozumiesz, że gdyby ułamek tych miliardów, przeznaczanych na kłamliwą propagandę PiS, przeznaczyć na ogólnokrajową mammografię, tysiące kobiet w Polsce w sytuacji twojej matki by żyły.

Ile Tusk dołożył "extra" do NFZ przez osiem lat?

O pakiecie onkologicznym słyszałeś? Pewnie że nie słyszałeś, bo kłamcy z TVPiS nie powiedzą.

https://www.temi.pl/temi/publicystyka/3571-onkologiczny-pakiet

1 stycznia wejdzie w życie tzw. pakiet onkologiczny, czyli komplet przepisów, które mają ułatwić życie pacjentom z nowotworami. Celem reformy jest szybka diagnostyka i skrócenie kolejek do specjalistów.

W ramach pakietu onkologicznego powstanie odrębna kategoria pacjentów leczonych onkologicznie. Zmieni się też zakres obowiązków lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, którzy będą mogli zakładać osobom z podejrzeniem nowotworu Karty Pacjenta Onkologicznego, tzw. zielone karty umożliwiające szybką diagnostykę i nielimitowaną terapię. Oczywiście nadal jest dramat w porównaniu do krajów zachodu, ale czy jest chociaż jedna rzecz, którą zrobił PiS dla chorych z nowotworami? Poza wydłużeniem kolejek?

Gdzie jest geniusz Balcerowicz co chciał obcinać składki zdrowotne?

Coś pozajączkowałeś. Balcerowicz postawił Polskę na nogi na początku lat 90-tych. Tak, nie obyło się wyrzeczeń po latach rujnowania Polski przez komuinstów. Ale alternatywą było to, co dzisiaj widzimy na Białorusi czy Ukrainie.

Data: 2020-02-14 01:50:38
Autor: u2
W dniu 14.02.2020 o 01:26, japanizer@japanizer.org pisze:
Oczywiście nadal jest dramat w porównaniu do krajów zachodu, ale czy jest chociaż jedna rzecz, którą zrobił PiS dla chorych z nowotworami? Poza wydłużeniem kolejek?

zabawna ta niemiecka japa, z osób które znam, niewiele przeżyło terapię antyrakową, jak mówi stare powiedzenie, aby się leczyć to trzeba mieć końskie zdrowie

http://www.rynekzdrowia.pl/Polityka-zdrowotna/Premier-wydatki-na-sluzbe-zdrowia-w-ciagu-czterech-lat-wzrosly-o-ponad-50-proc,200240,14.html

[...]

japa pisze o tych rzekomo nierentownych polskich firmach, które przejęła partyjna nomenklatura ?

http://www.bibula.com/?p=60878

Data: 2020-02-14 00:08:31
Autor: u2
W dniu 13.02.2020 o 23:17, A. Filip pisze:
PS. Masz w rodzinie kogoś, kto umarł lub umiera na raka?
Moja matka zmarła na raka w 2015.

wyrazy współczucia, łagodnie pisząc nieprawdą jest, że Peace nie da kaski na onkologię, w 2015 wydatki na służbę zdrowia wynosiły 59 mld, w 2019 już 79 mld

Data: 2020-02-14 07:30:25
Autor: Runt
W dniu 2020-02-14 o 00:08, kupa u2 pisze:
[...]

Łżesz kupa!

https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/zdrowie/zdrowie/narodowy-rachunek-zdrowia-2015,4,8.html

2015 - 114 142,4 mln = 6,34% PKB

Data: 2020-02-14 07:22:57
Autor: Runt
W dniu 2020-02-13 o 23:17, A. Filip pisze:
Ile Tusk dołożył "extra" do NFZ przez osiem lat?

Nic nie dołożył. Obecnie TVPiS pełni misję dziejową i musi być opłacany z podatków suwerena. To tak jakby każdy płacił abonament podwójnie.

Gdzie jest geniusz Balcerowicz co chciał obcinać składki zdrowotne?

Jesteś za socjalistycznym rozdawnictwem? Wg ciebie okradanie bogatych (czytaj pracujących) i rozdawanie wszelkich odmian 500+ biednym (czytaj nierobom) jest tym czego oczekujesz od rządu?

Data: 2020-02-14 09:07:29
Autor: Konopny
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Za Tuska TVP jakoś potrafiła przynosić zyski.

Za tuska utrzymywali się z wyprzedaży majątku telewizji.
Było o tym wiele razy na grupie. Tusek już rządził i miał szansę
znieść abonamenta, peło zaś miała szansę udupić Kamińskiego, tyle
że osły pełoskie nieprzyszli na głosowanie.

Widocznie kopią się tylko po kostkach. A dziś? Ilu pełowców pis zamknął? Null.

Data: 2020-02-14 17:03:28
Autor: japanizer
On Saturday, February 15, 2020 at 2:07:31 AM UTC+9, Konopny wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Za Tuska TVP jakoś potrafiła przynosić zyski.

Za tuska utrzymywali się z wyprzedaży majątku telewizji.

Ano, samą prawdę prawisz:

https://img.wiocha.pl/images/1/b/1b304e5bb965a780e9f576cd6dfdefed.jpg

Data: 2020-02-15 07:02:04
Autor: Runt
W dniu 2020-02-14 o 18:07, Konopny pisze:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
Za Tuska TVP jakoś potrafiła przynosić zyski.
Za tuska utrzymywali się z wyprzedaży majątku telewizji.
Jakieś przykłady?
Było o tym wiele razy na grupie.
Ile razy?
Tusek już rządził i miał szansę
znieść abonamenta,
Nie mógł. Nie mieli większości w Sejmie. Nie dało się też przforsować ustawy o zaprzestaniu finansowaniu partii politycznych z budżetu. PiS był przeciw.
peło zaś miała szansę udupić Kamińskiego,
Ale i tak by prezio go ułaskawił.
tyle że osły pełoskie
ty należysz do jakiego rodzaju bydła?
nieprzyszli na głosowanie.
W tamtych czasach Kamiński był "ich".
Widocznie kopią się tylko po kostkach.
Taki cyrk na uzytek maluczkich.
A dziś? Ilu pełowców pis zamknął? Null.
A tak kradli, deufraudowali, oszukiwali i co?
Zamiast kur siedzi Kogut! ;-)))

Data: 2020-02-13 22:27:15
Autor: u2
W dniu 13.02.2020 o 22:13, A. Filip pisze:
A wystarczyło żeby Tusk zniósł abonament oraz sprywatyzował.

nie zdążył ?:)

Data: 2020-02-14 07:18:36
Autor: Runt
W dniu 2020-02-13 o 22:13, A. Filip pisze:
[...]

Tusk nie mógł zlikwidować abonamentu bo nie miał zdecydowanej większości w Sejmie. Tak jak nie mógł znieść dotacji dla partii politycznych.

W agitacji wyborczej PiS gardłował, że zniesie abonament jeżeli wygra wybory. Naiwny plebs zagłosował na PiS, a ten pokazał mu Kozakiewicza gest. W nagrodę wysyła do chałup listonoszy by sprawdzili czy którys z nich używa jeszcze Rubina!

Data: 2020-02-14 07:13:50
Autor: Runt
W dniu 2020-02-13 o 22:09, Bruno Brunowski pisze:
Po przegłosowaniu dotacji dla TVPiS posłanka Lichocka pozdrawia suwerena: https://twitter.com/k_swislowski/status/1228057014473052160?s=09

Czy to ta laska:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/poslanka-joanna-lichocka-ma-43-mln-zl-majatku/14t74fs ?

Data: 2020-02-14 09:00:25
Autor: Konopny
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Po przegłosowaniu dotacji dla TVPiS posłanka Lichocka pozdrawia suwerena: https://twitter.com/k_swislowski/status/1228057014473052160?s=09

Co z żurkiem?
https://twitter.com/EvitaMassage2/status/1228087184932134913

Data: 2020-02-15 06:57:26
Autor: Runt

Ma się dobrze: https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

Data: 2020-02-15 04:18:41
Autor: Konopny
użytkownik Runt napisał:

Ma się dobrze: https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

Początki zmian w PL to dogadanie się ruska z ameryką.
Gieremki, Balcerki i Bolki byli tylko narzędziem.

Paczaj na mózg operacji, inaczej nic Ci nie wyjdzie.

cyt.
U nas transformację ustrojową projektował pan Daniel Fried z Departamentu Stanu USA i Władimir Kriuczkow, szef I Zarządu Komitetu Bezpieczeństwa Państwowego (KGB) ZSRR, a ich ustalenia powierzone zostały do wykonania generałowi Czesławowi Kiszczakowi

Data: 2020-02-15 18:09:03
Autor: Runt
W dniu 2020-02-15 o 13:18, Konopny pisze:
użytkownik Runt napisał:
[...]

Michalkiewicz nie jest dla mnie autorytetem.

Data: 2020-02-16 21:37:51
Autor: Trefniś

użytkownik Runt napisał:
[...]

To poczytaj:
https://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Fried

i sam wyciągnij wnioski, hehe...

--
Trefniś

Data: 2020-02-17 08:21:26
Autor: Runt
W dniu 2020-02-16 o 21:37, Trefniś pisze:
W dniu .02.2020 o 18:09 Runt <Runt@anakumena.soc> pisze:
Michalkiewicz nie jest dla mnie autorytetem.
To poczytaj:
https://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Fried
No i co z tego, że " was born to a Polish-speaking Jewish family". Polański, M.Morawiecki i inni - też.
i sam wyciągnij wnioski, hehe...
Coś sugerujesz? ;-)--

Data: 2020-02-17 15:15:46
Autor: A. Filip
2mld na kampanię wyborczą [TVP(iS)] a nie na onkologię [wyborczą (totalnej opozycji)]
[...]

Jak rozumiem ty się nie zgadzasz z Kaczyńskim (we wszystkim)?
Ile pieniędzy *już* masz z polityki? ;-)

https://pl.wikiquote.org/wiki/Otto_von_Bismarck
"Im ludzie wiedzą mniej o powstawaniu kiełbas i praw tym lepiej w nocy
śpią."
"Nigdy się tyle nie kłamie jak przed wyborami, w czasie wojny lub po
polowaniu."

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-14 18:05:11
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 13.02.20 um 22:09 schrieb Bruno Brunowski:
Po przegłosowaniu dotacji dla TVPiS posłanka Lichocka pozdrawia suwerena: https://twitter.com/k_swislowski/status/1228057014473052160?s=09

Na relekwie sw. Faustyny nie trzeba duzo pieniedzy (fabryka nie bierze duzo?).

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, (fake) refugees, or calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Putin's accomplice, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2020-02-14 18:51:49
Autor: Yogi
Dnia Thu, 13 Feb 2020 13:09:39 -0800 (PST), Bruno Brunowski napisał(a):

Po przegłosowaniu dotacji dla TVPiS posłanka Lichocka pozdrawia suwerena: https://twitter.com/k_swislowski/status/1228057014473052160?s=09

Kultura na najwyższym poziomie! Już nie tylko żarcie kebabu na sali
sejmowej.

Data: 2020-02-15 07:03:32
Autor: Runt
W dniu 2020-02-14 o 18:51, Yogi pisze:
[...]
Jacy wyborcy taka władza. I odwrotnie.
Odganiała Muchę, a POwiedzieli, że ma problem z paluszkiem.