2stroke

Data: 2014-10-20 20:30:10
Autor: Johnny
2stroke
Użytkownik "radekkkkk" znowu wystawia nas na próbe:

Witam mama pytanie a mianowicie jestem na kupnie crossa a dokladnie zastanawiam sie na 2suwie 250,posiadam yz 250 1998 ale chcialem cos mocniejszego i prosze o pomoc w wyborze,czy kupic 250 mlodsza,czy moze lepszy bedzie ktm 380 ?

Radekkkk kkkkkurwa napisz to po ludzku

Data: 2014-10-20 20:35:35
Autor: Arni
2stroke
W dniu 20.10.2014 20:30, Johnny pisze:
[...]

jak zsiądzie z tego dwusuwa i zacznie sie zastanawiać na fotelu to może napisze zrozumiale. Na motocyklu się ciężko pisze

--
Arni

Data: 2014-10-21 12:00:58
Autor: radekkkkk
2stroke
Arni napisal

[...]

nie wiem czego wy nie rozumiecie przeciez dobrze jest napisane prosze o pomoc w wyborze crossa w tej chwili posiadam yamahe yz 250 z 1998 roku ale ona juz jest dla mnie za slaba i szukam cos mocniejszego --

Data: 2014-10-21 07:39:17
Autor: KillJohn
2stroke
W dniu wtorek, 21 października 2014 14:00:58 UTC+2 użytkownik radekkkkk napisał:
w tej chwili posiadam yamahe yz 250 z 1998 roku ale ona juz jest dla mnie za slaba i szukam cos mocniejszego
 Przecież nawet taki stary yz250 ma w katalogu +50 KM. Albo masz sprzęta zjeżdżonego na wióry i może warto zainwestować w silnik
albo jesteś terenowym megazordem i kup CR500. Gix

Data: 2014-10-21 17:03:06
Autor: radekkkkk
2stroke
KillJohn napisal

napisał:
[...]

 ja mam yz 250 1998 a slyszalem ze w yz 250 od 2000 byly wkladane nowej generacji silniki ktore byly mocniejsze,ale nie mam pewnosci czy to prawda co o tym sadzicie?

Data: 2014-10-26 12:53:32
Autor: radekkkkk
2stroke
radekkkkk napisal

KillJohn napisal

napisał:
[...]

A co sadzicie o ktm380 mial ktorys z was z tym sprzetem do czynienia?

Data: 2014-10-21 12:57:58
Autor: MrG
2stroke
Przecinków i kropek zapomniałeś. Zdanie zaczyna sie z wielkiej litery --
NC700XD

2stroke