3,15% na 4 m

Data: 2015-05-26 02:19:30
Autor: adamadammek
3,15% na 4 m
Idea Bank lokata Bezkonkurencyjna 3,15% na 4 mies. Na dzień dzisiejszy to chyba najlepsza opcja z bezhaczykowych?

Data: 2015-05-26 03:28:51
Autor: cthreeepio
3,15% na 4 m
Jest jeszcze 3,25% w Toyota Banku. Na 80 dni. 7 x 7 tys. max. Z jednej strony limit, z drugiej - bank solidniejszy niż klony.

Data: 2015-05-26 06:41:58
Autor: ls
3,15% na 4 m
W dniu wtorek, 26 maja 2015 12:28:54 UTC+2 użytkownik cthre...@gmail.com napisał:
Jest jeszcze 3,25% w Toyota Banku. Na 80 dni. 7 x 7 tys. max. Z jednej strony limit, z drugiej - bank solidniejszy niż klony.

Akurat IB pod wzgledem lokat wg mnie jest solidny.
Od kilku lat korzystam i dotad nie mialem klopotow.

--
pozdr.
ls

Data: 2015-05-26 21:36:16
Autor: MarcinF
3,15% na 4 m
W dniu 2015-05-26 o 15:41, ls pisze:

Akurat IB pod wzgledem lokat wg mnie jest solidny.
Od kilku lat korzystam i dotad nie mialem klopotow.

To pewnie nie musiałeś walczyć o oprocentowanie zgodne z ofertą,
albo nigdy tego nie sprawdzasz :)

Data: 2015-05-26 22:08:54
Autor: Kamil Jońca
3,15% na 4 m
MarcinF <marfi@interia.pl> writes:

[...]

Erm. Ja  ogólnie mam nienajlepsze zdanie o klonach i musiałem z nimi
walczyć o różne rzeczy, ale oprocentowanie liczyli dobrze.
KJ
Spokojnie... To tylko prowokacja.

Data: 2015-05-26 23:51:13
Autor: Waldek
3,15% na 4 m
W dniu 2015-05-26 o 22:08, Kamil Jońca pisze:
[...]

Pewnie też już wiedzą, że się część ludków
będzie ewakuować z BGZO i .... nastawili sidła ?  ;) - :)

Pozdro

Data: 2015-05-29 01:09:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3,15% na 4 m

"Waldek" mk2pql$pe0$1@node2.news.atman.pl

Pewnie też już wiedzą, że się część ludków
będzie ewakuować z BGZO i .... nastawili sidła ?  ;) - :)

Już po ewakuacji. Nikt ;) nie wleje!!!
Mogą zwiększyć...

Data: 2015-05-27 01:21:56
Autor: ls
3,15% na 4 m
W dniu wtorek, 26 maja 2015 21:36:17 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:
> [...]

> Od kilku lat korzystam i dotad nie mialem klopotow.

To pewnie nie musiałeś walczyć o oprocentowanie zgodne z ofertą,

No coz, nie musialem walczyc, bo nie bylo o co.
A lokaty zakladam przez internet i oprocentowanie jest widoczne.
Rozumiem, ze ktos, moze Ty, mogl miec z IB jakies problemy.
Napisalem tylko, ze ja z lokatami w IB problemow nie mialem, a korzystam od lat, nawet mam tam konto.

--
pozdr.
ls

Data: 2015-05-27 01:35:35
Autor: bi123
3,15% na 4 m
3.15% będzie moją 37 lokatą przez net w IB i nigdy nie miałem problemów.
Nie jestem jakiś farciarz, bo z FM Bankiem było to na tyle często,
że dałem sobie spokój z lokatami u nich.

Data: 2015-05-26 14:52:58
Autor: RobertS
3,15% na 4 m
W dniu 2015-05-26 o 12:28, cthreeepio@gmail.com pisze:
Jest jeszcze 3,25% w Toyota Banku. Na 80 dni. 7 x 7 tys. max. Z jednej strony limit, z drugiej - bank solidniejszy niż klony.

pod jakim kątem solidniejszy?

poza tym jak ktoś nie ma w TBP konta to lokatę może założyć?

RobertS

Data: 2015-05-27 20:17:22
Autor: g672
3,15% na 4 m
W dniu 2015-05-26 o 11:19, adamadammek@gmail.com pisze:
Idea Bank lokata Bezkonkurencyjna 3,15% na 4 mies.
Na dzień dzisiejszy to chyba najlepsza opcja z bezhaczykowych?

"To" można założyć? Złożyłem wniosek a e-maila brak...
pozdr.

Data: 2015-05-28 20:43:43
Autor: jj
3,15% na 4 m
W dniu 2015-05-27 o 20:17, g672 pisze:
[...]

Czyli nie tylko ja mam problem. Pierwsza próba była we wtorek, odzewu brak. Dzisiaj powtórzyłem, zobaczymy co będzie.

Data: 2015-05-28 22:00:32
Autor: Waldek
3,15% na 4 m
W dniu 2015-05-28 o 20:43, jj pisze:
[...]

Ja tam nie mialem - zlozylem wnooski w nocy ,
maile przyszly jeszcze w nocy, rano oplacilem
- lokaty aktywne, czyli po ptokach na 4 miechy

Pozdro

Data: 2015-05-28 22:03:03
Autor: Olo
3,15% na 4 m
Użytkownik "jj"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mk7nku$56n$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Też tak miałem.Według info od doradcy miałem wcześniej podobną lokatę.
Trzeba się zalogować na swoje konto i wybrać lokate.

3,15% na 4 m