3/4 Polaków ma problemy finansowe

Data: 2014-05-24 05:47:07
Autor: leming.show
3/4 Polaków ma problemy finansowe
W dniu sobota, 24 maja 2014 14:29:40 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
Mimo uspokajaj±cych opiniê danych statystycznych, maj±cych dowodziæ, ¿e kryzys jest ju¿ za nami

Kryzys za nami, a firmy windykacyjne notuja kolejne rekordy. Liczba zajec komorniczych nieruchomosci pikuje w gore jak cholera.

Zarobki, ta slynna srednia 4,5 na reke:)
http://lh3.ggpht.com/-UhjcSGuME9Q/UgCqCj00_nI/AAAAAAAAWXU/-0ZlMA9pPnU/image_thumb%25255B2%25255D.png?imgmax=800

Oby sie we lbach nie popierdolilo od tego dobrobytu.

Data: 2014-05-24 06:11:44
Autor: leming.show
3/4 Polaków ma problemy finansowe

Cytat:
Nie boi siê pan ryzyka?
Nie. Ale stara³em siê zawsze to ryzyko zminimalizowaæ. Zawsze mówi³em, ¿e trzeba stworzyæ w Polsce co¶ na kszta³t Schufa w Niemczech, czyli rejestr d³ugów. Inni siê dziwili: i co, bêdziemy zapisywali d³u¿ników i na tym zarabiali? Nie rozumieli tego. I tak w 2000 r. by³ Kaczmarski Inkasso, pó¼niej Krajowy Rejestr D³ugów, teraz wprowadzamy Rzeteln± Firmê.

Dlaczego ludzie popadaj± w d³ugi?
Tu nale¿y rozró¿niæ dwie sytuacje: spowodowan± dzia³alno¶ci± pañstwa i urzêdów typu skarbówka i tê z w³asnej winy.
Móg³bym opowiedzieæ wiele dramatycznych historii. Pamiêtam rodzinê, która od kilku pokoleñ prowadzi³a firmê produkuj±c± smoczki. Pewnego dnia przysz³a pani z Urzêdu Kontroli Skarbowej i powiedzia³a im, ¿e VAT na smoczki to nie 7 proc., tylko 22. Musz± wiêc zwróciæ ró¿nicê, zap³aciæ karê plus odsetki. Przez lata uzbiera³a siê astronomiczna kwota. Urz±d wjecha³ ludziom na konto. Sytuacjê pogarsza³ fakt, ¿e mieli zaci±gniête kredyty. Praca kilku pokoleñ zosta³a zniszczona. Rodzina postanowi³a walczyæ. W S±dzie Najwy¿szym okaza³o siê, ¿e VAT na te smoczki wynosi³ jednak 7 proc. Ludzie zostali z wyrokiem s±du w rêkach, ale ju¿ bez maj±tku, który przepad³. Pani ze skarbówki pewnie wziê³a premiê za dobrze wykonan± pracê. To dramatyczna historia, ale trzeba pamiêtaæ o tym, ¿e nasze demokratyczne pañstwo ma niewiele ponad 20 lat. Ja jako ojciec niewiele oczekujê od mojego 20-letniego syna. A co dopiero wymagaæ od tak m³odego pañstwa...

Data: 2014-05-24 19:09:35
Autor: Wiesiaczek
3/4 Polaków ma problemy finansowe
W dniu 24.05.2014 15:11, leming.show@gmail.com pisze:

  Ja jako ojciec
niewiele oczekuję od mojego 20-letniego syna. A co dopiero wymagać od
tak młodego państwa...

Syn upośledzony?
Przypomnę tylko, że nowy ustrój mamy od ćwierć wieku (25 lat) i w PRL-u w takim czasie zdążyliśmy odbudować kraj od zera, zbudować drogi, szkoły, szpitale, fabryki, energetykę, zlikwidować analfabetyzm i gruźlicę.

Więc proszę, nie pierdol tu o "młodym państwie".

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-05-24 10:25:23
Autor: leming.show
3/4 Polaków ma problemy finansowe
u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

Syn upo¶ledzony?
Przypomnê tylko, ¿e nowy ustrój mamy od æwieræ wieku (25 lat) i w PRL-u w takim czasie zd±¿yli¶my odbudowaæ kraj od zera, zbudowaæ drogi, szko³y, szpitale, fabryki, energetykê, zlikwidowaæ analfabetyzm i gru¼licê.

Wiêc proszê, nie pierdol tu o "m³odym pañstwie".

Wiesz co to cytat?

Data: 2014-05-24 20:18:13
Autor: Wiesiaczek
W dniu 24.05.2014 19:25, leming.show@gmail.com pisze:
użytkownik Wiesiaczek napisał:

[...]

Wiem, tylko co to ma do rzeczy?
To nie o swoim synu pisałeś?

Data: 2014-05-24 12:43:29
Autor: leming.show
3/4 Polaków ma problemy finansowe
u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

Wiem, tylko co to ma do rzeczy?
To nie o swoim synu pisa³e¶?

To cytat pierwszego wlasciciela firmy windykacyjnej w Polsce, p.Kaczmarskiego:)

http://www.sukcesmagazyn.pl/artykul/827613.html?print=tak&p=0

Data: 2014-05-24 12:57:28
Autor: Marek
Am Samstag, 24. Mai 2014 21:43:29 UTC+2 schrieb lemin...@gmail.com:
> [...]

> To nie o swoim synu pisa³e¶?

To cytat pierwszego wlasciciela firmy windykacyjnej w Polsce, p.Kaczmarskiego:)

Dla swietego spokoju móg³bys napisac mu, czego oczekujesz od swojej córki .

Data: 2014-05-24 19:44:16
Autor: u2
W dniu 2014-05-24 19:09, Wiesiaczek pisze:
Przypomnę tylko, że nowy ustrój mamy od ćwierć wieku (25 lat) i w PRL-u
w takim czasie zdążyliśmy odbudować kraj od zera, zbudować drogi,
szkoły, szpitale, fabryki, energetykę, zlikwidować analfabetyzm i gruźlicę.

nie no wiesiut nie sciemniaj, po pierwsze to nie ty odbudowywales, tylko co najwyzej twoi rodzice, a po drugie wtorny analfabetyzm i gruzlica powraca, co widac na psp. i ty temu nie zapobiegles.

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-24 20:24:04
Autor: Wiesiaczek
W dniu 24.05.2014 19:44, u2 pisze:
[...]

Młody jesteś więc błądzisz.

a po drugie wtorny analfabetyzm i gruzlica
powraca, co widac na psp. i ty temu nie zapobiegles.

No, za to obciążaj już nowy, wspaniały system "demokratyczny", a tak naprawdę niewolnictwo, które dzielnie wywalczyliśmy w latach 80-ych.

Nikt nie jest teraz zainteresowany w kształceniu niewolnika, więc wystarczy, żeby umiał się podpisać.
A to że mu dadzą kolorowy papierek z napisem "Dyplom", to tak jakby murzynowi na plantacji bawełny dać cukierek.

Data: 2014-05-24 20:29:04
Autor: u2
W dniu 2014-05-24 20:24, Wiesiaczek pisze:
nie no wiesiut nie sciemniaj, po pierwsze to nie ty odbudowywales, tylko
co najwyzej twoi rodzice,

Młody jesteś więc błądzisz.

podejrzewam, zes mlodszy ode mnie

[...]

ty nie walczyles, ty sie dostosowales sie do systemu.

Nikt nie jest teraz zainteresowany w kształceniu niewolnika, więc
wystarczy, żeby umiał się podpisać.
A to że mu dadzą kolorowy papierek z napisem "Dyplom", to tak jakby
murzynowi na plantacji bawełny dać cukierek.

widac nie uczestniczyles w okraglym stoliku i nie wiesz kto ciebie teraz dyma :)

Data: 2014-05-25 08:00:27
Autor: Wiesiaczek
W dniu 24.05.2014 20:29, u2 pisze:
[...]

Zaproś na wódkę to się okaże :)

[...]

To prawda, ja nie walczyłem o bycie niewolnikiem a dostosować się musiałem. Dlatego nie użalam się w swoim imieniu tylko mnie litość bierze, gdy widzę moich sąsiadów, znajomych i nieznajomych tyrających na swoich Panów bez żadnej przyszłości a często z marną teraźniejszością.

[...]

Akurat w miarÄ™ dobrze broniÄ™ siÄ™ przed tym dymaniem, ale faktycznie, ktoÅ› to jednak robi.
Z tym, że ja wiem kto to robi i po co, do tego okrągły stół nie jest potrzebny.
A jeślim uważasz, że całe zło generują uczestnicy tamtej imprezki okrągłostołowej to jesteś w błędzie. Oni dostali tylko ochłapy, które dla niektórych mogą wydawać się fortunami.

Data: 2014-05-25 09:02:25
Autor: u2
W dniu 2014-05-25 08:00, Wiesiaczek pisze:
[...]

czyli nadasz nie wiesz kto ciebie dyma :)

Data: 2014-05-25 14:30:19
Autor: u2
W dniu 2014-05-25 14:16, Wiesiaczek pisze:
czyli nadasz nie wiesz kto ciebie dyma :)

kiedys dymal ciebie kacap i za kacapami teraz tesknisz, calkiem mozliwe, ze jestes debilowaty:)

Data: 2014-05-25 17:29:24
Autor: u2
W dniu 2014-05-25 16:39, Wiesiaczek pisze:

kiedys dymal ciebie kacap i za kacapami teraz tesknisz, calkiem mozliwe,
ze jestes debilowaty:)

PLONK!

nie rozplacz sie za kacapami wiesiut :)